Přejít na obsah
106sťák

Nové auto v rodině

Recommended Posts

Zdravím sestra si ted koupila peugeot 306,rok 97,1.9 TD,66kw,mám takovej dotaz co by sme ted od auta měli čekat,jaký bejvaj od tohoto motoru poruchy a tak,předem děkuji

PS:doufám že ted nebudou žádny:D

jinak vady:asi nejde zadní stěrač,zatím nevím co by to mohlo být,na kapotě je slouplej ten lesklej lak,jinak to jede krásně,namotáno to má 170000.km,tak uvidíme,kdyžtak za případné rady děkuji

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

rozvody jsou prokazatelne delany ? jestli ne, vymenit preventivne i s vodni pumpou.

u zadniho sterace bude nejspis problem v zoxidovanych kontaktech casovaciho rele, zateka tam voda. V horsim pripade muze byt spatne cele rele (mam kdyztak nekolik na prodej ;) )

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

vysvětli sestře, že ten motor je dost háklivý na přehřátí!!, at si hlídá provozní teplotu, má dost vody v systému atd, prostě když leze voda přes 95, měla by zkontrolovat dění pod kapotou, změnit styl jízdy, nechat motor vychladnout na volnoběh atd.;)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Problem so zadnym stieracom sa tu viackrat riesil. Ak sa chces dozvediet viac, da sa to tu najst aK pohladas. Vacsinou konektor ci kontakty ovladacieho rele (pri motorceku stieraca vzadu), zatuhnuta oska...

K castejsie vyskytujucim zavadam by som pridal prerusenie vodicov vo zvazku od stlpika k prednym dveram, opotrebovana zadna naparava ...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

jj zadní náprava je v super stavu a jsou i nový tlumiče,snad ji to bude sloužit,on ten stěrač šel ale jako že měl snahu jel pomalu a sotva se vrátil zpět...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jo, ešte býva problém v prerušených vodičov v priechode do zadných dverí (to môže byť aj tento prípad), tiež vraj pri TD s krivením/praskaním hláv motorov...

A jo, ako je už spomenuté, treba vymeniť rozvody, oleje, filtre apod.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

inak tiez treba opatrne s turbom......nevytacat ho hned po nastartovani (aj ked je motor zohriaty ale turbo este neni dostatocne preplnene olejom)....a tiez po vytoceni motoru a naslednom zastaveni ho hned nezhasinat ale chvilu pockat lebo turbo je roztocene a po zhasnuti sa zas nepumpuje olej....

inak som s TDckom niejaky vazny problem nemal....len sa o to treba starat a je to bez problemivy motor :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

JJ ne to sestra fakt jezdí pomalu,nevytáčí to,od táty ví že se motor musí ohřát at tak,jinak pak počkat az turco trochu vychladne jo,kdyz se to chvili žene,to vím,taky sem to slyšel,jj oki díky za rady

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
právě že je zarážející že ji ten budík ukáže 70 až 80 teploty a rozvody jsou dělaný i s pumpou,ona stím zas tak nelítá

Mne to tiez ukazuje take teploty (aj ked ja mam hladky motor) a podla vsetkeho to nie je nic neobvykle pri nafte. Nedavno sa to tu na fore rieslio. Precitaj si to vlakno ak chces.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×