triner Odesláno 10. leden 2011 Sdílet Odesláno 10. leden 2011 Ahoj, mám takový menší problém, najednou se mi z ničeho nic začala ztrácet voda z chladiče, vždy doleji na horní rysku a po ujetí cca 100 km, je voda na spodní rysce, ale nikde nic neteče, pod autem ani kapka, hadice suchý, vše normálně funguje, motor se v klidu ohřeje na 80 topí jak blázen, ale záhada je kam se ztrácí??? Poraťe prosím co s tím, ovzdušnit či co?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 10. leden 2011 Sdílet Odesláno 10. leden 2011 Ahoj, mám takový menší problém, najednou se mi z ničeho nic začala ztrácet voda z chladiče, vždy doleji na horní rysku a po ujetí cca 100 km, je voda na spodní rysce, ale nikde nic neteče, pod autem ani kapka, hadice suchý, vše normálně funguje, motor se v klidu ohřeje na 80 topí jak blázen, ale záhada je kam se ztrácí??? Poraťe prosím co s tím, ovzdušnit či co?? Není načaté těsnění pod hlavou? koukni na víčko oleje ... pokud je zespoda pokryté bělavou mazlavou hmotou máš vodu v oleji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cardaaa Odesláno 10. leden 2011 Sdílet Odesláno 10. leden 2011 bělavá hmota se myslím dělá i po krátkých jízdách v zimě a těsnění může být ok šak se koukni zda ti nestoupá hladina oleje, a myslím že by voda v oleji byla vidět i na měrce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 10. leden 2011 Sdílet Odesláno 10. leden 2011 topí jak blázen, ztrácí se voda (na 100km je to dost) takže těsnění pod hlavou nebo hlava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
triner Odesláno 11. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2011 voda v oleji není na 100 %, bude to něco jinýho, ale co Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 No, niekde uteká, zjavne iba pod tlakom...nechať naštartovaný motor a sledovať...až do spustenia sahár... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
triner Odesláno 11. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2011 kapalina mizí při ohřátí motoru, nejspíše za jízdy, protože pod autem ani kapka, a při každodenní jízdě zhruba 3 km žádný větší úbytek nenastane. Zřejmě, až když dojde k ohřátí motoru a následnému natlakování systému, pak dochází k úniku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 Mne sa toto dialo, mal som to v servise aj vsetko, motor v poriadku, nehrial sa, ziadny olej vo vode ani pena v oleji a tiez ked som dolial tak o par dni som mal vodu na min, nakoniec som zistil, ze to sposobuje blbe viecko na chladici, nedrzi tlak a po zohriati proste predcasne prepustalo vodu Nehovorim ze to je tvoj pripad, ale to sa stalo mne, tak pribeh zo zivota Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 Tak-tak, to aj mňa napadlo, často sa to stáva na starých škodovkách...treba dať prepad od víka chladiča do fľašky a budeš vidieť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deddo306Break Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 ja mám tiež ten problém,pri výmene klinového remena som si všimol že mám vodu v spodnom kryte a do toho mi tečie aj olej,kontrolka vody mi začala už blikať.Mám podozrenie na vodnú pumpu,že slzí.Budem to musieť poriadne checknúť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
triner Odesláno 11. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2011 právě se mi zdá, že přepadem to nelítá ven, to by bylo vše okolo od fridexu, to spíše vypadá na to netěsné víčko. Ted mě ještě napadá, jestli by to nemohlo bý třeba spojeno něják s topením??.., taky jsem po jízdě otevřel kapotu a kuřilo se z prostoru za motorem směrem ke kabině vozu, jako když někde něco teče nebo vypařuje....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 Jasne ze moze ... ak nemas vnutri mokro, tak radiator bude v pohode (mozno), privodne rury ku kureniu prezries lahko, das kurenie na minimum a ked je motor ohriaty, tak nech ti ho niekto otvori a ty sleduj privodne rury do kurenia S vodou a elektrikou je v aute vzdy ohromna \"zabava\", pretoze je tooooolko moznostiiiiii a tak maaaalo casu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka307 Odesláno 12. leden 2011 Sdílet Odesláno 12. leden 2011 měl jsem podobný problém:papahttp://www.peugeot-club.com/topic/60795-chladici-kapalina-tece-u-vicka-nadrzky-vyreseno/#913765 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.