Přejít na obsah
triner

ztrací se voda 1.9 D 50 Kw

Recommended Posts

Ahoj,

mám takový menší problém, najednou se mi z ničeho nic začala ztrácet voda z chladiče, vždy doleji na horní rysku a po ujetí cca 100 km, je voda na spodní rysce, ale nikde nic neteče, pod autem ani kapka, hadice suchý, vše normálně funguje, motor se v klidu ohřeje na 80 topí jak blázen, ale záhada je kam se ztrácí??? Poraťe prosím co s tím, ovzdušnit či co??

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Ahoj,

mám takový menší problém, najednou se mi z ničeho nic začala ztrácet voda z chladiče, vždy doleji na horní rysku a po ujetí cca 100 km, je voda na spodní rysce, ale nikde nic neteče, pod autem ani kapka, hadice suchý, vše normálně funguje, motor se v klidu ohřeje na 80 topí jak blázen, ale záhada je kam se ztrácí??? Poraťe prosím co s tím, ovzdušnit či co??

Není načaté těsnění pod hlavou? koukni na víčko oleje ... pokud je zespoda pokryté bělavou mazlavou hmotou máš vodu v oleji

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

bělavá hmota se myslím dělá i po krátkých jízdách v zimě a těsnění může být ok ;) šak se koukni zda ti nestoupá hladina oleje, a myslím že by voda v oleji byla vidět i na měrce.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

kapalina mizí při ohřátí motoru, nejspíše za jízdy, protože pod autem ani kapka, a při každodenní jízdě zhruba 3 km žádný větší úbytek nenastane. Zřejmě, až když dojde k ohřátí motoru a následnému natlakování systému, pak dochází k úniku.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mne sa toto dialo, mal som to v servise aj vsetko, motor v poriadku, nehrial sa, ziadny olej vo vode ani pena v oleji a tiez ked som dolial tak o par dni som mal vodu na min, nakoniec som zistil, ze to sposobuje blbe viecko na chladici, nedrzi tlak a po zohriati proste predcasne prepustalo vodu :D

Nehovorim ze to je tvoj pripad, ale to sa stalo mne, tak pribeh zo zivota :papa

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ja mám tiež ten problém,pri výmene klinového remena som si všimol že mám vodu v spodnom kryte a do toho mi tečie aj olej,kontrolka vody mi začala už blikať.Mám podozrenie na vodnú pumpu,že slzí.Budem to musieť poriadne checknúť.:myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

právě se mi zdá, že přepadem to nelítá ven, to by bylo vše okolo od fridexu, to spíše vypadá na to netěsné víčko. Ted mě ještě napadá, jestli by to nemohlo bý třeba spojeno něják s topením??.., taky jsem po jízdě otevřel kapotu a kuřilo se z prostoru za motorem směrem ke kabině vozu, jako když někde něco teče nebo vypařuje.......

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jasne ze moze ;) ... ak nemas vnutri mokro, tak radiator bude v pohode (mozno), privodne rury ku kureniu prezries lahko, das kurenie na minimum a ked je motor ohriaty, tak nech ti ho niekto otvori a ty sleduj privodne rury do kurenia :)

S vodou a elektrikou je v aute vzdy ohromna \"zabava\", pretoze je tooooolko moznostiiiiii a tak maaaalo casu :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×