Přejít na obsah
kattas

Přední světla - zpět k originálu

Recommended Posts

Zdravím, před 14 dny jsem pořídil 406 nový model a předchozí majitel tam nainstaloval xenony...ja bych je ztama chtěl co nejdřív vykopat do pryč, je to úplně na hovno a chci se zeptat, co vše vlastně potřebuji koupit...asi nějaké žárovky (H7?) a hlavně nějaký držák té žárovky = pól...případně kdyby mi to někdo vyfotil, byl bych moc rád, díky

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ježiš.. proooč??? S tím není potřeba dělat vůbec nic... Jen vyměnit výbojku za žárovku H7 a jediný kabel z auta, co tam vede zapojit zpět z ballastu do H7. Jestli tam ovšem není jiný příšerný zásah (montáž čoček apod.)

A ještě se zeptám.. proč se Ti to zdá tak špatné? Jestli ony tam nejsou nějak příšerně fialový výbojky. To na pytel fak je...

A ještě.. co seřízení? To je taky hodně důležité... Měl jsem klasickou HID přestavbovku 5000K a bylo to oproti klasickým žárovkám NB naprosto skvělý... Teď mám čočky...

[upravil dne 10.1.2011 18:27 Edison]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Zdravím, před 14 dny jsem pořídil 406 nový model a předchozí majitel tam nainstaloval xenony...ja bych je ztama chtěl co nejdřív vykopat do pryč, je to úplně na hovno a chci se zeptat, co vše vlastně potřebuji koupit...asi nějaké žárovky (H7?) a hlavně nějaký držák té žárovky = pól...případně kdyby mi to někdo vyfotil, byl bych moc rád, díky

Mám velkou radost, že zdravý rozum aspoň občas vítězí. Rozumím tomu dobře, že místo H7 byly H7 xenony? tím pádem by ti měly stačit koupit patice a odstranit původní balast ( jak výstižný název :D ). Patice samotná stojí cca 20-40,- podle toho kde.

PS: taky mám teď čočky -1 dipotrie na každým voku :papa

[upravil dne 10/1/11 18:51 koblih69]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No tak jako bylo mi řečeno, že tam dal (předchozí majitel) xenony a dal za ně i smontáží 10k...tak sem si říkal, že by to nemuselo byt zas tak hrozné, pokud mu to tam dělali nějací odborníci...Ale opak je pravdou, sou to nějaké ku..vy, které se rozsvěcují tak 8 sekund (do plného svitu), tudíž když jedu na dálkové třeba 2-3 min a pak přepnu zpět na potkávačky (nejsou zahřáte a opět se nahřívají, tudíž nesvítí pořádně a člověk vidí kulové...) a v mlze je to ještě větší peklo, to nelze skoro jet, ptž to z té mlhy udělá mlíko jak svina a ani mlhovky tomu už nepomůžou...takže moje spokojenost = 0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nějak tomu nerozumím tobě se při zapnutí dálkových vypínají potkávačky?

Á koukám, že to zaujalo nejen mě :D

Asi takhle Xenon vždycky chvíli trvá proto se používá buď Xenon + Halogen ( Xenon potkávačka, halogen dálkový ) nebo Bixenon - ale tam se nechanicky posouvá ohnisko - právě z důvodů, že to nejde tak rychle zapálit. Je to oblouk, takže to prostě chvíli trvá...

[upravil dne 10/1/11 19:24 koblih69]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Takže dřív, než se toho zbavit bych doporučil navštívit opravdové odborníky!!! Je to jednoznačně špatně zapojeno. A do mlhovek žluté žárovky (viz jiné vlákno zde).

Nesuď sednu vlastnost, pokud závisí na jiné, která nefunfguje jak má. Nejprve opravit, pak posoudit...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokiaľ dorobil len výbojky do pôvodných svetiel tak je to jednoduché. Stačí vybrať výbojky, nehradiť ich H7, pôvodný konektor nasadiť späť a je to.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

dle meho nazoru demontovet vse co bylo napadeno kutilem domácim a dat tam to co ma byt. a osobne bych auto s domontovanyma xenonama okamzite flastroval a nechal to majitele na miste odstranit jinak odtahnou! a ty xenony zabavit

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Promiň, ale to, že si někdo něco udělá sám ještě neznamená, že to implicitně musí být špatné... Krom toho na začítku píše, že to dělali odborníci (údajně). Jak vidno, tak existují i domácí kutilové, kteří uměj věci udělat výrazně lépe, než kdejaký odborník. Si to vem, že nejlepším odborníkem je ten, kdo má svůj koníček za své zaměstnání. Nikoli naopak! :-D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Promiň, ale to, že si někdo něco udělá sám ještě neznamená, že to implicitně musí být špatné... Krom toho na začítku píše, že to dělali odborníci (údajně). Jak vidno, tak existují i domácí kutilové, kteří uměj věci udělat výrazně lépe, než kdejaký odborník. Si to vem, že nejlepším odborníkem je ten, kdo má svůj koníček za své zaměstnání. Nikoli naopak! :-D

ja nerikam ze kazdej kdo si dela veci sam to dela spatne ale u mne je \"kutil domaci\" co se aut tyce clovek kterej ma pulku veci v aute na cokolady vsude dobastlene zasuvky velice rad poziva plastouve fofr spojky a spojeni napadeno kutilem domacim v tomhle pripade znamena ze to bylo zprasene. Vidim to kazdej den v praci

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kutil domácí si ovšem jen těžko může spojhovat dráty pěkně ve svorkovnici, jak by se mělo. Nemá totiž kleště, vypichováky, piny... Je toho na autě mraky druhů a velikostí.. Na spojení plastovými odbočkami nevidím nic špatného. Jsou mnohem horší věci, které si takový tuner ani pořádně nerozmyslí... a nenechá si ani poradit... To je mnohem horší.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

tak to me dej cislo a muzes to rikat nasim zakaznikum kteri jezdi s alarmama napojenyma temahle svorkama! vydrzi max 2 roky pak to zacne mit problem! tak myslim ze kdyz uz chcu neco delat tak aspon tu pajku a izolacku si muzu koupit

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvám se za :xvul, ale musím: Vítku jen tak na okraj - kontakty na bázi zařezávání do kabelu máš třeba v každém PC na datovém kabelu HDD :D. V měřících ústřednách, které mě živí je obdobných spojů několik desítek a to i v takovém prostředí kde hnije běžná nerez ( třeba silniční tunely ) a jsou tam vibrace a pod.

Naž začneš soudit tak si prosím ověř kolik druhů je jen těch co se používají v autech - ano jsou 2 základní tvary, ale různé průměry kabelů a tvary těch zařezávacích plíšků... samozřejmě když nakoupíš u benzínky nebo v nějakým kutilským HPM tak nejde očekávat kvalitu. Taky když koupím v Glubusu stahovací pásek můžu si být na 100% jistý, že každý druhý nebude držet, ale to není chyba nikoho jiného než moje.

Klidně mě nazvi jak chceš, ale když se jen tak rychle zamyslím tak jsem v kombinaci s pájenými spoji použil tenhle typ svorek v těchto instalacích:

3x alarm

1x tažný

2x el. okna

4x HF

8x autorádio ( sem tam zesilovač... )

2x přidané DO k centrálu

4x kompletní centrál

Všechny z těch instalací jsou takřka denně v provozu a ani jednou nebyla závada ve spoji kde jsem použil tuhle spojku. Samozřejmě pokud je někde spoj namáhaný větším proudem tak to spájím. Ale ne tak, že to pak zamotám izolačkou jak setrička nohu, ale štípnu drát odizoluju přetáhnu kratší a delší smršťovkou, spájím, přetáhnu kratší, zahřeju přetáhnu delší a zahřeju... navíc používám smršťovku s lepidlem aby to nezavlhalo.

Ano je možné, že pokud někdo používá šmejd, tak se zmíněné svorky špatně zaříznou a nebo naopak naruší kabel, ale to je problém někvalitního nebo nevhodně vybraného montážního materiálu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Omlouvám se za :xvul, ale musím: Vítku jen tak na okraj - kontakty na bázi zařezávání do kabelu máš třeba v každém PC na datovém kabelu HDD :D. V měřících ústřednách, které mě živí je obdobných spojů několik desítek a to i v takovém prostředí kde hnije běžná nerez ( třeba silniční tunely ) a jsou tam vibrace a pod.

Naž začneš soudit tak si prosím ověř kolik druhů je jen těch co se používají v autech - ano jsou 2 základní tvary, ale různé průměry kabelů a tvary těch zařezávacích plíšků... samozřejmě když nakoupíš u benzínky nebo v nějakým kutilským HPM tak nejde očekávat kvalitu. Taky když koupím v Glubusu stahovací pásek můžu si být na 100% jistý, že každý druhý nebude držet, ale to není chyba nikoho jiného než moje.

Klidně mě nazvi jak chceš, ale když se jen tak rychle zamyslím tak jsem v kombinaci s pájenými spoji použil tenhle typ svorek v těchto instalacích:

3x alarm

1x tažný

2x el. okna

4x HF

8x autorádio ( sem tam zesilovač... )

2x přidané DO k centrálu

4x kompletní centrál

Všechny z těch instalací jsou takřka denně v provozu a ani jednou nebyla závada ve spoji kde jsem použil tuhle spojku. Samozřejmě pokud je někde spoj namáhaný větším proudem tak to spájím. Ale ne tak, že to pak zamotám izolačkou jak setrička nohu, ale štípnu drát odizoluju přetáhnu kratší a delší smršťovkou, spájím, přetáhnu kratší, zahřeju přetáhnu delší a zahřeju... navíc používám smršťovku s lepidlem aby to nezavlhalo.

Ano je možné, že pokud někdo používá šmejd, tak se zmíněné svorky špatně zaříznou a nebo naopak naruší kabel, ale to je problém někvalitního nebo nevhodně vybraného montážního materiálu.

stejne si budu stat za svim ze je vic tvaru to samozrejme vim ale v aute je lepsi motanej spoj nez tahle vec a ten tvuj PC asi moc nenajezdi po kostkach jako tvoje auto ktere se porad trepe! domu si to klidne dam kamkoliv

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kdybys četl tak píšu o průmyslových podmínkách a konkrétně o těch které trpí vibracemi... a to mimochodem takovými, že by se přitom průměrné auto rozpadlo na cucky... ale to je zbytečná diskuse, pokud jsou smotané dráty lepší než nožová spojka není o čem mluvit.

Zítra máme školení na vyhlášku 50 tak se mi to docela hodí jako vtipná historka :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×