Přejít na obsah
F.I.K

Vyřazení BSI- schéma el. Xsara VTS

Recommended Posts

Nedokázal by mi někdo poskytnout schémátko elektroniky (aspon motorový svazek) Od Xsary 2,0VTS? K mojemu problému, potřeboval bych na stávající elektroniku v 306 1,6, která nemá BSI nabastlit motorový svazek i s řídící jednotkou právě z té xsary, ale nevím, co všechno má bsi pod kontrolou. Dále, pokud motor na elektronice bez BSI poběží, pude mi bez ní zprovoznit Tacho a otáčkoměr?

Nejlepší by bylo to schéma, nějak ho nemůžu dohledat.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

bez BSI ti budiky nepobezi, dostavaj info co maji zobrazovat prave z BSI, ta RJ motoru by jeste teoreticky bezet mohla, ale bastlit kabelovej svazek z xsary do 306 bez BSI pujde tezko, uz jen kvuli jinym konektorum

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak můžu mít motor, ř.j. kabeláž z motorového svazku, BSI, vin taky nebude problém, klíček se spínačkou a asi bych mohl mít i kabely zevnitř z vozu. Konektory a kabely si nabastlim, v tom by problém nebyl. No z nerozvážnosti jsem do 306 narval Mi-16, funguje mi všechno, až na ty budíky.

Ted mě čeká repase toho Mička, nová převodovka a dodělání právě těhle blbostí. Xsara by měla být ve většině věcí identická s 306, jenže já mám starší model bez BSIčka, takže mě ted zajímá hlavně, jestli když zapojim mototorový svazek na zbytek bez BSIčka, tak jestli ta řj poběří jak má, případně, jestli bude potřeba nějak odkodovat imobilizér.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Takze chces jenom motorovy prostor vymenit??

RESP. Prehodit svazek pocitace motoru a pocitac??

EDIT:

Doporucuji:

Normalne si to vsechno prehod a bud dej immo off nebo si tam prehod taky jednotku immo.

Xsara BSI nema takze problem by nastat nemusel.Ale uzijes si.

[upravil dne 12/1/11 09:02 straki007]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pleteš se, novější modely maj BSI, a tahle ho prý zrovna má, kdyby nebyl, tak to dokážu udělat bez větších problémů...

Jinak ano, potřebuju jen přeházet vše v motorovém prostoru. Ř.j. je Magnetti Marelli IAW 1AP.10, schéma od jejího zapojení mám, ale je to asi starší verze bez BSI.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

co vim, tak aspon u dieslu nelze RJ motoru bez BSI rozbehnout (nelze ani vymenit napr. RJ motoru, aby zustala ve voze stara BSI, ktera k ni nebyla ve vyrobe sparovana) takze obavam se, ze to nepojede

dalsi problem bude podle me s imobilizerem, kterej se bez BSI neodblokuje, tohle je podle me opravdu harakiri

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Pleteš se, novější modely maj BSI, a tahle ho prý zrovna má, kdyby nebyl, tak to dokážu udělat bez větších problémů...

Jinak ano, potřebuju jen přeházet vše v motorovém prostoru. Ř.j. je Magnetti Marelli IAW 1AP.10, schéma od jejího zapojení mám, ale je to asi starší verze bez BSI.

To VINko co jsi dal BSI NEMA !!!!

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak to by byla paráda, majitel mi právě řekl, že BSI má, zkusím mu zavolat, mám to skoro 200km od bydliště, tak se mi nechce jezdit naprázdno, protože kdyby BSi bylo, tak to asi rozchodit nedokážu. Od jakého roku ho xsara má?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím, majitel mi tvrdí, že tam BSI stoprocentně je, protože bylo špatný a měnili ho za jiné. Auto prý není žádná přestavba.

takže o víkendu asi vezmu auto a dojedu to omrknout, možná by šla ještě sehnat el. ze staršího modelu, nebo 306gti, ale moc tomu nevěřím. Pokud se to bez BSI nehne a nejde to nijak upravit softwarově, tak to pro mě asi nemá smysl kupovat co? Jen pro informaci, byl by to komplet motor naj 120tis, i s kompletní kabeláží, jednotkou a BSI za 7000kč... Což mi přijde jako moc pěkná cena.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Aha, tak to by byla paráda, majitel mi právě řekl, že BSI má, zkusím mu zavolat, mám to skoro 200km od bydliště, tak se mi nechce jezdit naprázdno, protože kdyby BSi bylo, tak to asi rozchodit nedokážu. Od jakého roku ho xsara má?

Odkud je majitel?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Rychnov nad Kněžnou, stejně tam budu muset pro zadní nápravu, tak si holt vezmu víc pěněz a přiložil bych i motor. Nejradši bych ho vzal i s tim BSI, ale bojim se, že bych pak zas prodával, protože to nepojede.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Otázka je, zda majitel vůbec ví co je BSI. Pokud vím, tak první aspoň u pežotů s BSI byla 406ka restyl. Tady u té xsary v citroen service píší bez BSI v katalogu ND. Pochybuji, že citrón měl v lednu 1998 v autě BSI. Jinak ti za chvíli, až to zpracuju, pošlu na mail něco ohledně té ŘJ motoru.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dík, už sem na to koukal. Právě, že majitel ví, co to je, už sem ho ptal a je si stopro jistý, že tam je. Sice i v citroenu řekli, že to nemá, jenže kdo ví, co tam kdo dělal. Blbý je, že už je pozdě na zkouknutí, protože mu mám zítra ráno dát vědět jestli to chci, jinak to prodá někomu jinému. Dal by mi to i se svazkem pod palubkou spínačkou klíčke, ale nevím nevím, jestli to mám vzít. I když prodat dál by to asi nebyl problém.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×