Přejít na obsah
MarineFox

Peugeot 206 - Nestartuje

Recommended Posts

Zdravím kolegové :-(

Už jsem z toho zoufalý....

Abych začal pěkně zcela....tak mě v Září bourala jedna chytrá baba.

Na světelné se v zácpě rozhodla couvnout a nějak tomu přihřála do kotlíku a pokrčila mi kapotu....

Bohužel bylo nějaké období dešťú snad či co a přes díry na boku mi hodně pršelo do motoru. To zapříčinilo problém se startováním.

Auto si postavilo \'\'hlavu\'\' a rozhodolo se nestartovat. No ber to čert, kámoška mi zařídila opravu která byla zdarma. Auto startovalo a dozvěděl jsem se že v pojistkové skříňce co je hned na kraji pod kapotou bylo mrtě vody.

Kapotu jsem teda vyměnil a všechno bylo vpohodě do dneška....

No,vlastně už měsíc zpátky se mi třeba rozsvítila na chvíli kontrolka diagnostiky motoru. Jednou se mi třeba stalo, že se mi otáčky místo okolo 950 držely na 3000. Či mi klesaly pod 900.

Pak se mi sem tam stávalo, že mi to nechtělo absolutně nastartovat.

Bohužel jsem byl blb a mojí chybou jsem na to prostě kašlal....a dneska když jsem potřeboval nutně zajet do Futura tak mi to prostě už nenastartovalo. Svítí kontrolka diagnostiky, už ani nezhasne a k tomu všemu, mi začla svítit kontrolka na levé straně přístrojovky....

Nevím jak ji mam popsat. Je tam auto a pod ním snad nějaký blesk nebo nějaká přeškrtnutá čára či co.

Věděl by někdo cca co s tím je? Popř. nějakého solidního soukromníka co se umí otáčet kolem Peugeotů. Nechce se mi to zrovna dvakrát dávat na Rudnou do VÍtkovic. Jsem z Ostravy jak jste mnozí pochopili.

Děkuji za každou radu.

Moje auto je 1.4, 55kW, r.v.1999

:(

[upravil dne 9/1/11 17:53 MarineFox]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No ta kontrolka vlevo bude nejspíš ABS.

No nejlepší by bylo nechat si udělat diagnostiku, ukáže ti to co se s autem děje.

Pokud ti tam zateklo tak taky může být nějaký kontakt zkorodovaný nebo špatný, tak bych to prošel a podíval se po tom.. ale takhle vařit z vody jde dost blbě..

[upravil dne 9/1/11 19:11 georgus]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Přesně jak říká georgus nejsnažší varianta je prohlédnout kontakty a když nic, tak pak na dia a už budeš vědět jakým směrem se máš ubírat.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Někde v těch místech co ti tam nateklo bude i jednotka ABS. Nejspíš do ní taky nateklo a teď už neprojde šťáva přes to zkorodovaný.

Díky takové poruše shořelo i několik 307.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×