GeorgeBaker Odesláno 9. leden 2011 Sdílet Odesláno 9. leden 2011 Zdravím všetkých, mám jeden trošku delikátny problém s milovanou 406. Konkrétne ide o benzín 1.8 16V LFY (81kW) motor. Ráno za studena naštartujem relatívne v pohode (ak je pod -5 tak je potreba trochu pretočiť aby nechcípol). Vyrazím do práce, auto ide vynikajúce až pokiaľ nestúpne teplota a potom sa to začne - akonáhle pridávam plyn tak motor začne hučať, na sekundu potiahne a potom sa úplne zadusí, akokeby som ho brzdil, zrýchluje veeeľmi lenivo. Zaujímavé je že občasne počas zrýchlovania potiahne na pár sekúnd a potom zasa vypadne, toto robí hlavne na dvojke. A teraz rozpis čo bolo už menené v minulosti kvôli problémom s volnobehom, chcípaním atď...: - zapalovacia rampa (už dávnejšie) - lambda sonda - čidlo váhy vzduchu - čidlo otrasov motora - celá škrtiaca klapka - toto bol asi najväčší prínos, po jej výmene a rôznych úpravách (novy soft do ECU) auto jazdilo 3 dni ako nové. Ešte maličkosť na záver, od istej doby som si všimol že motor urdžuje teplotu na 80°C, predtým to bolo 90°C, a jedno či jazdím v meste alebo po dialnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. leden 2011 Sdílet Odesláno 9. leden 2011 Jednak si myslím, že máš špatný termostat a ten projev dušení by mohla být bohatá směs - třeba vadný snímač teploty. Na diagnostice bys viděl hned reálné hodnoty a nemusel měnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.