Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P406 1.8 16V kolíše výkon po zahriatí


GeorgeBaker

Recommended Posts

Zdravím všetkých,

mám jeden trošku delikátny problém s milovanou 406. Konkrétne ide o benzín 1.8 16V LFY (81kW) motor. Ráno za studena naštartujem relatívne v pohode (ak je pod -5 tak je potreba trochu pretočiť aby nechcípol). Vyrazím do práce, auto ide vynikajúce až pokiaľ nestúpne teplota a potom sa to začne - akonáhle pridávam plyn tak motor začne hučať, na sekundu potiahne a potom sa úplne zadusí, akokeby som ho brzdil, zrýchluje veeeľmi lenivo. Zaujímavé je že občasne počas zrýchlovania potiahne na pár sekúnd a potom zasa vypadne, toto robí hlavne na dvojke.

A teraz rozpis čo bolo už menené v minulosti kvôli problémom s volnobehom, chcípaním atď...:

- zapalovacia rampa (už dávnejšie)

- lambda sonda

- čidlo váhy vzduchu

- čidlo otrasov motora

- celá škrtiaca klapka - toto bol asi najväčší prínos, po jej výmene a rôznych úpravách (novy soft do ECU) auto jazdilo 3 dni ako nové.

Ešte maličkosť na záver, od istej doby som si všimol že motor urdžuje teplotu na 80°C, predtým to bolo 90°C, a jedno či jazdím v meste alebo po dialnici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...