Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

vstrekovacie čerpadlo


Vladimir18

Recommended Posts

Dobrý deň, mám takýto problém, odišlo mi elektrické vstrekovacie čerpadlo na Peugeot 406 2,1 TD a zamenil som ho za mechanické . Bohužial nechce mi naštartovat tak, by som vás prosil o radu ako by som mal mechanické čerpadlo nastavit , kam by som mal zapojit ten konektor navrchu čerpadla. Ďakujem a zostávam s podzravom Olša

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Typ a objem tam má, r.v. v tomhle případě neni důležitý. Hledej, nedavno se tu řešilo přesně to samý. Psal tu, myslim že Oddie, že se mávyměnit i držák čerpadla, pak nastavit rozvody. Kromě toho musíš vyměnit i vstřiky (mají jiný tlaky) a trubky (jsou jinak zapojený do čerpadla).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslíš konektor nahřídelce táhla plynu? Nebo ten samostatný drátek od jehly chcípacího ventilu? Na ten konektor se vyprdni je to na ovládání EGR (zbytečnost), je nutný připojit na chcípák 12V z místa, kde se objeví +12V po otočení klíčku do polohy jízda, to se dá najít proměřením toho velkého dvojitého hnědého relé vedle řídící jednotky motoru

jinak nastavení rozvodů a výměny vstřiků (možná i trubek) je samozřejmostí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...