Vladimir18 Odesláno 9. leden 2011 Sdílet Odesláno 9. leden 2011 Dobrý deň, mám takýto problém, odišlo mi elektrické vstrekovacie čerpadlo na Peugeot 406 2,1 TD a zamenil som ho za mechanické . Bohužial nechce mi naštartovat tak, by som vás prosil o radu ako by som mal mechanické čerpadlo nastavit , kam by som mal zapojit ten konektor navrchu čerpadla. Ďakujem a zostávam s podzravom Olša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 Nazdar!Najblišie napíš na forum aj typ,objem motora,a r.v,inač ti nevieme pomocť!Pohladaj Buriska,alebo Comm-a,oni ti asi vedia pomoct! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 Typ a objem tam má, r.v. v tomhle případě neni důležitý. Hledej, nedavno se tu řešilo přesně to samý. Psal tu, myslim že Oddie, že se mávyměnit i držák čerpadla, pak nastavit rozvody. Kromě toho musíš vyměnit i vstřiky (mají jiný tlaky) a trubky (jsou jinak zapojený do čerpadla). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 Sorry,už som slepý!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 myslíš konektor nahřídelce táhla plynu? Nebo ten samostatný drátek od jehly chcípacího ventilu? Na ten konektor se vyprdni je to na ovládání EGR (zbytečnost), je nutný připojit na chcípák 12V z místa, kde se objeví +12V po otočení klíčku do polohy jízda, to se dá najít proměřením toho velkého dvojitého hnědého relé vedle řídící jednotky motoru jinak nastavení rozvodů a výměny vstřiků (možná i trubek) je samozřejmostí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.