Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

prasknutá hadica?


fifi

Recommended Posts

Je to hadica so stlačeným vzduchom od intercoolera. Ak by bola prasknutá, auto by nemalo výkon a bolo by počuť syčanie vzduchu. Pravdepodobne by si mal aj chybovú hlášku antipollution fault. Ale záleží na veľkosti trhliny. Taký Přema už menil tú hadicu niekoľkokrát. :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pýtam sa preto, lebo mi to tam slzí, utrel som to techničákom, a opäť to tam je, aj antipolution faulty mi to vypísalo, ale v servise mi vymenili palivový filter, odvtedy 60 km zatiaľ v poho, aj keď výkon turba sa mi moc nezdá, ale možno sa mi iba nezdá, a je v poho, na dia mi ešte vypísalo nejaký nízky tlak turba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v inom vlakne si \"fifi\" uvadzal chybovu hlasku ze mas \"nizky tlak turba\"... nevravim ze ta chyba je kvoli tomuto, ale auto vypise kadeco kedze jedno s druhym suvisi. pri dnesnych autach treba mat vsetko tip top, lebo potom nas to zavali chybovymi hlaskami a vselijakymi univerzalnymi vypismi v RJ.

teraz k veci:

hadicu nedotahuj ale najprv ju povol, odpoj a kukni co je s nou, podla mna ju mas preseknutu tou sponou... i ked...

dotahovat do nekoncna nepomoze...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fifi urob to čo ti poradil AnotherOne vyššie a to čo najskôr, daj dolu tú hadicu a modli sa aby ti z nej nevytekalo veľké množstvo oleja lebo potom máš v ťahu turbo a prepúšťa ti olej a tím ho tlačí do intercolera kde sa zhromažďuje. Keď sa toho oleja nazbiera toľko že si ho motor nasaje potom nastane toto.

Motor vyletí do otáčok a začne spaľovať olej z motora (vytiahneš kľúč zo zapaľovania a motor beží ďalej) a zastane až keď spáli ten olej a to pravdepodobne zadre motor.

[upravil dne 9/1/11 19:54 Judes]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ako moze bezat dalej ked po vytiahnuti klucika prestane bezat palivove cerpadlo... mozno u klasickej pumpy, ale u elektronickeho comon rail-u ? :myslim

jaaaj, ze by sa olej dostal do spalovania a bezi na olej? potom asi pomoze jedine... zaradit 5 stupen a spojkou ho zastavit :bacha

ale to je masaker :fnuk

nechapem vsak jednu vec, ta hadica je dost hruba, ak by tam bolo toho oleja tolko aby doslo k nasatiu, muselo by ho byt aspon jeden~dva litre... takze ak niekto ho moc vela dolieva tak zvlast na toto by mal davat pozor... je mi jasne ze nie kazdy je zas taky kutil...

inak Judes: klaniam sa pred tvojim prispevkom... to by ma ani vo sne nenapadlo. Po autach co som mal je toto moj prvy diesel... worthy.gif

[upravil dne 9/1/11 01:36 Marcel00]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fifi urob to čo ti poradil AnotherOne vyššie a to čo najskôr, daj dolu tú hadicu a modli sa aby ti z nej nevytekalo veľké množstvo oleja lebo potom máš v ťahu turbo a prepúšťa ti olej a tím ho tlačí do intercolera kde sa zhromažďuje. Keď sa toho oleja nazbiera toľko že si ho turbo nasaje potom nastane toto.
Motor vyletí do otáčok a začne spaľovať olej z motora (vytiahneš kľúč zo zapaľovania a motor beží ďalej) a zastane až keď spáli ten olej a to pravdepodobne zadre motor.

ja som myslel, že v intercooleri je už stlačený vzduch turbom...tak ako ho môže nasať?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fifi urob to čo ti poradil AnotherOne vyššie a to čo najskôr, daj dolu tú hadicu a modli sa aby ti z nej nevytekalo veľké množstvo oleja lebo potom máš v ťahu turbo a prepúšťa ti olej a tím ho tlačí do intercolera kde sa zhromažďuje. Keď sa toho oleja nazbiera toľko že si ho turbo nasaje potom nastane toto.
Motor vyletí do otáčok a začne spaľovať olej z motora (vytiahneš kľúč zo zapaľovania a motor beží ďalej) a zastane až keď spáli ten olej a to pravdepodobne zadre motor.

ja som myslel, že v intercooleri je už stlačený vzduch turbom...tak ako ho môže nasať?

Sorry chcel som to pekne napísať a trochu som sa v tom zamotal. Ten olej nenasaje turbo ale motor cez sanie (už som to v tom príspevku opravil) ale to už musí turbo dosť prepúšťať toho oleja. Kolegovi sa to stalo na Lagune a prepálilo mu dva piesty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ako moze bezat dalej ked po vytiahnuti klucika prestane bezat palivove cerpadlo... mozno u klasickej pumpy, ale u elektronickeho comon rail-u ? :myslim

jaaaj, ze by sa olej dostal do spalovania a bezi na olej? potom asi pomoze jedine... zaradit 5 stupen a spojkou ho zastavit :bacha

ale to je masaker :fnuk

nechapem vsak jednu vec, ta hadica je dost hruba, ak by tam bolo toho oleja tolko aby doslo k nasatiu, muselo by ho byt aspon jeden~dva litre... takze ak niekto ho moc vela dolieva tak zvlast na toto by mal davat pozor... je mi jasne ze nie kazdy je zas taky kutil...

inak Judes: klaniam sa pred tvojim prispevkom... to by ma ani vo sne nenapadlo. Po autach co som mal je toto moj prvy diesel... worthy.gif

[upravil dne 9/1/11 01:36 Marcel00]

Je to tak ako píšeš, nasaje si olej a spaľuje ho. U hladkých dieselov sa to nestane a pri turbe keď je už veľmi opotrebované a prepúšťa už veľa oleja. A to zastavenie motora v otáčkach, no kto o takomto jave ani netuší a tak je to šok a potom už len zmetkuje, ale kto si to uvedomí tak potom ako píšeš zaradiť najvyšší prevodový stupeň zošľapnúť brzdu čo najviac a pustiť spojku. Áno je to masaker ale tým možno zachrániš motor. Druhá varianta by bola odrezať hadicu čo ide už do sania aby sa prerušil prívod vztlačeného vzduchu zmiešaný s olejom. POZOR!!! Po takejto udalosti nikdy neštartujte, až po vyčistení intercolera a prehliadnutí motora a samozrejme turba.

PS: Nechcem strašiť ale na strácanie sa oleja a mastné hadice si treba dávať zvýšenú pozornosť. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...