Přejít na obsah
Guest Lubk0

Prevodovka - mozem tento olej shell ?

Recommended Posts

Guest Lubk0

Ahojte

chcem ist zajtra k Vam do CR po prevodvku na moje auto, potreboval by som len podla VIN overit, ci mi bude pasovat, ak sa to da ...

VIN cislo auta, s ktoreho je prevodovka je

VF37CKFXT32456514

Moje VIN cislo je

VF37BKFXE32203358

Moje i jeho auto je restyl, este s necirima prednima svetlama, tj nejake 1998 cky, obe samozrejme 1.4 benzin ...

Moc dakujem, kto to zisti, ma u mna pivaa :D

[Edited on 9/1/11 19:45 Lubk0]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest Lubk0

To kde si nasiel ? Ja som u oboch aut nasiel BMV 5 pri nazve, a ked som si dal charakteristiku tak nazvy prevodoviek a motorov sedeli

Moje

DRUH VÝROBKU VOZEŇ

OBCHODNÁ ZNAČKA, TYP ORGÁNU PEUGEOT

MODELOVÝ RAD 306 FACELIFT

TYP KAROSÉRIE 4-DVEROVÝ SEDAN

ÚROVEŇ VÝBAVY ÚROVEŇ 1 B

MOTOR VSTREKOVANIE TU3JP

PREVODY MANUÁLNA PREVODOVKA 5

TYP LAKU NEMETALÍZOVÝ NÁTER

TYP VNÚTORNÉHO VYBAVENIA POŤAH MASKA \"CS\"

FARBA ČALÚNENIA \"FY\"

PREVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) POSILNENÁ MANUÁLNA PREVODOVKA MA (A/B)

MOTOR (TYP) TU

PRÍDAVNÝ EMBLÉM, RÔZNE BEZ POMOCNÉHO MONOGRAMU

EMBLÉM XN

Jeho

DRUH VÝROBKU VOZEŇ

OBCHODNÁ ZNAČKA, TYP ORGÁNU PEUGEOT

MODELOVÝ RAD 306 FACELIFT

TYP KAROSÉRIE 3-DVEROVÝ SEDAN

ÚROVEŇ VÝBAVY ÚROVEŇ 1 B

MOTOR VSTREKOVANIE TU3JP

PREVODY MANUÁLNA PREVODOVKA 5

TYP LAKU NEMETALÍZOVÝ NÁTER

TYP VNÚTORNÉHO VYBAVENIA POŤAH COLLINS + \"LY\" COLLINOS

FARBA ČALÚNENIA \"FY\"

PREVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) POSILNENÁ MANUÁLNA PREVODOVKA MA (A/B)

MOTOR (TYP) TU

PRÍDAVNÝ EMBLÉM, RÔZNE BEZ POMOCNÉHO MONOGRAMU

EMBLÉM PALM BEACH

Do kelu ... Jaky tam moze byt rozdiel ? Pasovat by to tam malo ne ?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest Lubk0

A este som nasiel

Jeho prevodovka

PREVODY MANUÁLNA PREVODOVKA 5

PREVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) POSILNENÁ MANUÁLNA PREVODOVKA MA (A/B)

PREVODOVÝ POMER HYPOIDNÁ PREVODOVKA ZADNEJ NÁPRAVY 14 X 60

SÚKOLIE POHONU RÝCHLOMERU KRÚTIACI MOMENT OTÁČKOMERA 21X18

ŠTÝL KOLESA OPTIMALIZOVANÉ ČIERNE KOLESO

SPOJKA KÁBLOVÁ SPOJKA DOHNANIA VOLE

VZDUŠNICA BEZ VNÚTORNÉHO POTRUBIA

BEZPEČNOSTNÉ ZABLOKOVANIE PREVODOVKY BEZ BEZPEČNOSTNÉHO UZAMYKANIA PREVODOVKY

DIFERENCIÁL (PREVODOVKA) ŠTANDARDNÝ DIFERENCIÁL

PNEUMATIKA (ROZMERY, TYP) PNEUMATIKA 185X65X14 T

KOLESÁ S PNEUMATIKAMI 5-PALCOVÉ KOLESO ½

KOLESO (TYP) MONTÁŽ PLECHOVÉHO KOLESA

TYP PREVODOVKY MA

Moja prevodovka

PREVODY MANUÁLNA PREVODOVKA 5

PREVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) POSILNENÁ MANUÁLNA PREVODOVKA MA (A/B)

PREVODOVÝ POMER HYPOIDNÁ PREVODOVKA ZADNEJ NÁPRAVY 16 X 65

SÚKOLIE POHONU RÝCHLOMERU KRÚTIACI MOMENT OTÁČKOMERA 19X17

ŠTÝL KOLESA OPTIMALIZOVANÉ ČIERNE KOLESO

SPOJKA KÁBLOVÁ SPOJKA DOHNANIA VOLE

VZDUŠNICA BEZ VNÚTORNÉHO POTRUBIA

DIFERENCIÁL (PREVODOVKA) ŠTANDARDNÝ DIFERENCIÁL

PNEUMATIKA (ROZMERY, TYP) PNEUMATIKA 165X70X13 T

KOLESÁ S PNEUMATIKAMI 5-PALCOVÉ KOLESO

KOLESO (TYP) MONTÁŽ PLECHOVÉHO KOLESA

TYP PREVODOVKY MA

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest Lubk0

Takze pokial to dobre chapem, tak rozdiel je iba

Pomer hypoidna prevodka zadnej napravy a sukolie pohonu rychlomera, tj pre jeho auto to bolo stavane na 14 kolesa, tj tachometer moze trocha kecat nie ? Ale namotntovat by sa to tam malo dat ?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest Lubk0

O tachometer se mi nejedna, na punte sem mnel v tp kola 13 a na aute na leto 15, a meril s ne velkou odchilkou, uplne porovnatelnou s jinymi autami ... Navyse nebudu rozdelavat prevodovku kvoli nejakemu kolecku ...

Ty prevodovy pomery znamenaj co ? Ze treba napr na 5 pri 130 tke bude tocit jine otacky ? (ta 5 tka je uvedena jako priklad) ... To by mi nevadilo, zaklad je, aby to tam pasovali, a dalo sa to tam namontovat ...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Máš tam iný koncový prevod v prevodovke. Bude ti točiť motor viac alebo menej otáčok pri každej rýchlosti. Prevodové skrine by mali sedieť.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest Lubk0

Uz ju mam doma ... Tie otacky su v pohode, je to s toho isteho motora, ten isty kod motora, to iste vstrekovanie, takze ked to dali tam, tak to bude proste OK ...

Zajtra sa ide nahadzovat k mechanikovy, tak som zvedavy ...

Inak chcem kupit tento olej - je od shell, a je pri nom tento popis

SF5288

Speciální minerální převodový olej, vyvinutý pro manuální převodové

skříně s hypoidním soukolím, pro vozy Peugeot a Citroen.

Určený pro použití v nejnáročnějších podmínkách rázového zatížení.

API GL-4+

To by mohlo byt dobre nie ? Alebo mam na to vykaslat a za tu istu cenu kupit total 75W80

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest Lubk0

MartinSK - dakujem

Inak samozrejme, tym som nechcel povedat, ze su tam ROVNAKE prevodovky, tym som len chcel povedat, ze to podla mna pojde normalne, nakolko to bolo v tom istom

motore :)

Total BV Trans 75W80 som daval do mojej v 60 tis. KM, a v 79 tis. KM odisla ... Tak len preto som sa pytal, kupim zajtra total ...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×