Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Dodělání dálkového ovládání


cipsnaj

Recommended Posts

Tak ještě jednou.

Mam v autě centrál, ale otevírání klíčkem a jen z ridičovi strany.

Chci se zeptat, jestli nekdo nemá zkušenosti s dodělávaným dálkovým otevíráním/zavíráním auta.

Tlačítko nemusí být přímo na klíči.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řeším něco podobného na P306, centrál rádiový tam mám, jenom bohužel nemám klíč /ztracen/. Mám v plánu koupit jednotku centrálu + klíč a prostě tu jednotku vyměnit. Šlo by to tak ne? Může mi někdo zjistit, zda v tomto autě je radiový centrál? VF37EKFXT32113998 Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SADA KĽÚČOV 1 KĽÚČ DIAĽK OVL DVERÍ HF + 1 HLAVNÝ JEDINEČNÝ

podla VINka DO mas...takze predosli majitel si kluc bud nechal, alebo stratil, kazdopadne by som si nechal spravit origo a stary kluc odhlasit

Na jakou castku by me to cca vyslo ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten VIN není můj, ale z jedné bouračky a nevím, jaký tam je. Abych se nedohodl na koupi a nebyl to infra (já to jen tak nepoznám - nikdy jsem to neviděl). V mé 306 mám rádiový.

Předchozí majitel ztratil klíč a mě nebaví strkat druhý klíč do zámku :D

Podle mě by stačilo prohodit jednotky centrálu + mít k tomu klíč.

Případně bych tam hodil univerzál. Jednotku i klíče mám doma, jenom se bojím zapojení. Pokud by mi někdo pomohl se zapojením uni, tak budu rád a nic mě to stát nebude :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2MilanF1: podle toho VINu co jsi dával je to infra.

Jinak jednotka centrálu a jednotka na DO jsou každá zvlášť.

U toho DO jde jen o to, aby dala signál do jednotky centrálu a ta zamkne nebo odemkne.

[upravil dne 8/1/11 16:30 Dave_k]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MilanF1:

řešívám to u svých firemních aut, podobné situace. Různé spárování, které nefunguje, perestrojky atd. Ten můj servisák nad tím už zlomil hůl - už moc nebádá, nabídne přestavbu na Jablotron za uvedenou cenu a pokud zákazník (já) souhlasí, tak za nějakou hodinku je vše hotové, se zárukou. Navíc Jablotron je značka, která umožňuje různé kombinace - ovládání vrat, osvětlení, atd.

[upravil dne 8.1.2011 16:33 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak prostě výměna jednotky na centrál nestačí? Já myslel, že klíč komunikuje jenom s jednotkou centrálu (jako u univerzálu). Už jsem se na to zde dotazoval a v peugeotu by to s klíčem + napárování stálo přes 2000 Kč, to nejsem ochoten do toho dát.

Já mám doma na stole centrál, co jsem měl v P309, není problém dohledat v autě, kam který kabel vede (kvůli zapojení). Jednotka univerzálu má celkem osm konektorů, má snad vývody i na blinkry.

Ale bojím se, abych \"nevystříhal\" původní jednotku a na tu uni mi to nešlo :(. Proto jsem chtěl z nějaké bouračky jednotku + klíč s \"čudlíky\".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jsi elektrikář - elektronik, tak to zvládneš. Samozřejmě, pod \"elektronikem\" mám na mysli, že znáš signály starého a nového DO, tedy polaritu, trvání atd. Pokud bys jenom slepě zapojoval podle schematu, tak to nedopadne dobře.

Nejprve:

jsi schopen tu novou jednotku rozchodit na stole, se žárovkami namísto zátěže?

Ale teď si uvědomuju, že ti Dave_k psal, že ta nová jednotka je infra. Takže jedině snad zadarmo, protože infra ovládání je dost nepraktické. Především proto, že ten pár, vysílač a přijímač je nedělitelná dvojice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám radiový! Ten VIN je z jedné bouračky (´97)

V tomto vlákně jsme to s Ferrym řešili

Andreww tam píše, že dával uni \"pokus/omyl\", takže mu asi písnu (původně asi měl infra - ještě neměl 306ku ´00)

Jinak elektrikář nejsem ... proto jsem chtěl koupit jednotku a klíč z jiné 306ky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To chápu že současný máš radiový, a ten, co budeš montovat, je infra. Čili krok zpět.

Metodu pokus/omyl je nebezpečná, končívá spálením něčeho. Když, tak pokus/omyl pomocí žárovek, tedy zařazovat tam ochranné žárovky, aby v případě omylu - zkratu se neodpálil tranzistor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ten infra brát nebudu! Jedině rádiový, pak by stalo prohodit jednotky, ne?

Případně bych tam zkusil dát ten univerzální. Zapojení univerzálu si mohu dohledat v P309, možná někde najdu i schéma. Pokus/omyl se mi to dělat nechce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo mi to ale napáruje? Musím do Peugeotu nebo mi to někdo udělá \"doma\"? Olda píše, že má problém s párováním ...:myslim

Edit: a taky na kolik by to napárování vyšlo, v pugu by to mělo být oněch 1200 Kč, to je na mě fakt moc.

[upravil dne 8/1/11 20:32 MilanF1]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...