cipsnaj Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Tak ještě jednou. Mam v autě centrál, ale otevírání klíčkem a jen z ridičovi strany. Chci se zeptat, jestli nekdo nemá zkušenosti s dodělávaným dálkovým otevíráním/zavíráním auta. Tlačítko nemusí být přímo na klíči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 To by neměl být problém. Koupit jednotku s ovladači (např. Jablotron) případně i alarmem a podle návodu napojit na řídící jednotku centrálu v autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Řeším něco podobného na P306, centrál rádiový tam mám, jenom bohužel nemám klíč /ztracen/. Mám v plánu koupit jednotku centrálu + klíč a prostě tu jednotku vyměnit. Šlo by to tak ne? Může mi někdo zjistit, zda v tomto autě je radiový centrál? VF37EKFXT32113998 Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SB113 Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Mám taký dojem, že P-307 má v základnejh výbave diaľkové ovládanie zámkov - odomykanie, zamykanie. Potrebuješ len origo kľúč, ponúkajú ho napr. na www. aulro.cz/sk a kľuč naprogramovať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 SADA KĽÚČOV 1 KĽÚČ DIAĽK OVL DVERÍ HF + 1 HLAVNÝ JEDINEČNÝ podla VINka DO mas...takze predosli majitel si kluc bud nechal, alebo stratil, kazdopadne by som si nechal spravit origo a stary kluc odhlasit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 MilanF1 máš tam dálku infra. Radiový ne. [upravil dne 8/1/11 12:50 HonzaZ] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cipsnaj Odesláno 8. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2011 SADA KĽÚČOV 1 KĽÚČ DIAĽK OVL DVERÍ HF + 1 HLAVNÝ JEDINEČNÝ podla VINka DO mas...takze predosli majitel si kluc bud nechal, alebo stratil, kazdopadne by som si nechal spravit origo a stary kluc odhlasit Na jakou castku by me to cca vyslo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Zavolej v pondělí do Zábřeha, tel. 583 411 572. Buď ti sežene nový klíč, což je dražší (až 4000), anebo ti na počkání dodělá dálkové ovládání Jablotron (asi 2000 i s montáží a zárukou). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Ten VIN není můj, ale z jedné bouračky a nevím, jaký tam je. Abych se nedohodl na koupi a nebyl to infra (já to jen tak nepoznám - nikdy jsem to neviděl). V mé 306 mám rádiový. Předchozí majitel ztratil klíč a mě nebaví strkat druhý klíč do zámku Podle mě by stačilo prohodit jednotky centrálu + mít k tomu klíč. Případně bych tam hodil univerzál. Jednotku i klíče mám doma, jenom se bojím zapojení. Pokud by mi někdo pomohl se zapojením uni, tak budu rád a nic mě to stát nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 2MilanF1: podle toho VINu co jsi dával je to infra. Jinak jednotka centrálu a jednotka na DO jsou každá zvlášť. U toho DO jde jen o to, aby dala signál do jednotky centrálu a ta zamkne nebo odemkne. [upravil dne 8/1/11 16:30 Dave_k] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 MilanF1: řešívám to u svých firemních aut, podobné situace. Různé spárování, které nefunguje, perestrojky atd. Ten můj servisák nad tím už zlomil hůl - už moc nebádá, nabídne přestavbu na Jablotron za uvedenou cenu a pokud zákazník (já) souhlasí, tak za nějakou hodinku je vše hotové, se zárukou. Navíc Jablotron je značka, která umožňuje různé kombinace - ovládání vrat, osvětlení, atd. [upravil dne 8.1.2011 16:33 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Aha, tak prostě výměna jednotky na centrál nestačí? Já myslel, že klíč komunikuje jenom s jednotkou centrálu (jako u univerzálu). Už jsem se na to zde dotazoval a v peugeotu by to s klíčem + napárování stálo přes 2000 Kč, to nejsem ochoten do toho dát. Já mám doma na stole centrál, co jsem měl v P309, není problém dohledat v autě, kam který kabel vede (kvůli zapojení). Jednotka univerzálu má celkem osm konektorů, má snad vývody i na blinkry. Ale bojím se, abych \"nevystříhal\" původní jednotku a na tu uni mi to nešlo . Proto jsem chtěl z nějaké bouračky jednotku + klíč s \"čudlíky\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Pokud jsi elektrikář - elektronik, tak to zvládneš. Samozřejmě, pod \"elektronikem\" mám na mysli, že znáš signály starého a nového DO, tedy polaritu, trvání atd. Pokud bys jenom slepě zapojoval podle schematu, tak to nedopadne dobře. Nejprve: jsi schopen tu novou jednotku rozchodit na stole, se žárovkami namísto zátěže? Ale teď si uvědomuju, že ti Dave_k psal, že ta nová jednotka je infra. Takže jedině snad zadarmo, protože infra ovládání je dost nepraktické. Především proto, že ten pár, vysílač a přijímač je nedělitelná dvojice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Já mám radiový! Ten VIN je z jedné bouračky (´97) V tomto vlákně jsme to s Ferrym řešili Andreww tam píše, že dával uni \"pokus/omyl\", takže mu asi písnu (původně asi měl infra - ještě neměl 306ku ´00) Jinak elektrikář nejsem ... proto jsem chtěl koupit jednotku a klíč z jiné 306ky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 To chápu že současný máš radiový, a ten, co budeš montovat, je infra. Čili krok zpět. Metodu pokus/omyl je nebezpečná, končívá spálením něčeho. Když, tak pokus/omyl pomocí žárovek, tedy zařazovat tam ochranné žárovky, aby v případě omylu - zkratu se neodpálil tranzistor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Čili volil bych sehnat si předem schemata, nebo aspoň informace od původního i nového. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Já ten infra brát nebudu! Jedině rádiový, pak by stalo prohodit jednotky, ne? Případně bych tam zkusil dát ten univerzální. Zapojení univerzálu si mohu dohledat v P309, možná někde najdu i schéma. Pokus/omyl se mi to dělat nechce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Stačilo by sehnat jen klíč s radiokomunikací bez jednotky, přehodit chip imo (nebo přihlásit přes diag ten z novýho klíče) a klíč spárovat se současnou jednotkou DO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Kdo mi to ale napáruje? Musím do Peugeotu nebo mi to někdo udělá \"doma\"? Olda píše, že má problém s párováním ... Edit: a taky na kolik by to napárování vyšlo, v pugu by to mělo být oněch 1200 Kč, to je na mě fakt moc. [upravil dne 8/1/11 20:32 MilanF1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Z příručky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.