Y2K Odesláno 7. leden 2011 Sdílet Odesláno 7. leden 2011 Aby akoze toho ozaj nebolo malo... Dnes som zas vytiahol auto ze sa troska preveziem ked ten olej unika ze co to bude robit. Presiel som asi 5 km, ked mi zacalo pipat ze nedobija baterku, samozrejme hlaska na PP a kontrolka na palubovke Samozrejme mi vyplo svetla, prestalo ist kurenie a tak...sprievodny jav No ked som vytocil motor tak nad 3000 otacok tak to uz dobijalo, hlaska zhasla, veci sa zapli, vsetko normal. Ked otacky klesli pod 3000 tak zasa to iste, hlaska,.... Zastal som a z motora isiel zvlastny zvuk ako keby cosi drhlo. Mozem zhanat alternator? Je to normalne ked to dobijalo nad 3000 otacok? Alebo co mam este popozerat? Bola uz tma, tak zajtra to popozeram lepsie Ach jaj, asi ozaj uz len do Vahu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 7. leden 2011 Sdílet Odesláno 7. leden 2011 a co remen?nesmyka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 7. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2011 nevieeem popravde....nasraty som je*ol auto do garaze a rychlo som utekal co najdalej od neho Zajtra popozeram.... Co? Zeby sponovak alebo tak? Inak moj klinovy remen uz vyzera ze to ma za sebou, som sa ho chystal pri najblizsej prilezitosti vymenit. Tak ma napadlo, ci s tym nema cosi ten unik oleja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 7. leden 2011 Sdílet Odesláno 7. leden 2011 unik oleja asi nie,aj ked mozne je vsetko.ak nie remen tak mozno lozisko odchadza.pozri pri svetle ci toci remenicu normalne. ak bude vse ok tak asi odchadza altik. mas ty starosti s tym autom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 7. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2011 to asi aby som nemal malo starosti pozeral som co stoji novy alternator...radsej som nemal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Neviem odkiaľ ti uniká ten olej - nemohol sa dostať na remeň? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chechet Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 to asi aby som nemal malo starosti pozeral som co stoji novy alternator...radsej som nemal kara zada tvou pozornost, abys nemel cas se ohlizet po kdejakych mercedesech apod. toho auta by ses nemel zbavovat, po tom vsem co jste spolu prozili... drazkovy remen? mozna je v kyblu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edison Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Pokud alťák nemá vyhořelý vinutí, nebo nemá mechanicky zničenou kostru, kotvu nebo kroužky, dá se v podstatě velmi lacino repasovat a opravovat. Diody, ložiska, uhlíky výměna, kroužky soustruh. Nic víc se na tom zase ažtak počkodit nedá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 tak,tak--málo našponovaný řemen, nebo udělat repas altern. jestli s tím jezdíš málo, je to paradoxně zdroj problémů, je to možná divné, ale je to tak:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 8. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2011 no ano, to viem ze preto ze nejazdi su zrejme problemy idem to prave pozriet...tak potom zas napisem co nove odislo BTW: @chechet: laktovka je super, diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Najprv si pozri ci nemal remen od oleja, aby ti nesmikal, ak tak treba vybrat altik a dat otestovat, akurat som si tym presiel :D ... novy urcite nekupuj, neoplati sa to, treba len poznat niekoho kto ho da naozaj dokopy ... ja takeho poznam ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 8. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Tak som to skumal skumal a na nic som neprisiel Dal som dolu spodny kryt. Alternator je troska oteceny od oleja ale to je asi pripad z minula, kedy mi vytiekol servo olej presne nad nim. To nebude tento olej. Tento olej tecie cez olejovu vanu, teda tesnenie uz netesni, aspon tak to vyzera. Teda si myslim ze to je alternator Remen sa mi troska volny zda, ale nie az tak aby to klzalo. A stale sa to sprava tak ze nedobija, zacne az nad 3000 otacok, to mi akosi nejde do hlavy To uplne naspodu je olejove cerpadlo nie? Prikladam foto. [upravil dne 8.1.2011 18:05 Y2K] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edison Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 A když to začíná dobíjet.. neobjevuje se poblikávání spotřebičů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 To uplně vespodu s tim modrym štítkem je kompresor klimy. Z toho by taky mohl téct ten olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 8. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2011 jaaaj taak z toho moc nejak netecie, ten je len zasraty z toho serva. A alternator je to nad tym ano? Pristroje sa spravaju tak ako som popisal. Mam automaticke svetla, ked nedobija, ani nezapnu, vypne sa kurenie. Ked zacne dobijat, svetla zapnu, kurenie sa spusti...a tak dokola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edison Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Měl jsem na mysli hranici, těsně před tím, než to začne dobíjet, jestli něco nepoblikává, třeba kontrolka dobíjení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Jj, alternátor je na fotce vpravo od kompresoru. Je taky na tom řemenu, stejně jako kompresor a servopumpa. [upravil dne 8/1/11 18:20 Benžík] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Ńevím jak u 3.0, ale bude to podobné. Nahoře je servo, pod ním alternátor, pod tím komp. klimy. Podle toho jak je to zahnojený tak bych se vůbec nedivil kdyby ten řemen kolouzal. Napnutý musím být poměrně dost neměl bys ho prohnout víc než o +- 0,5 cm PS: změní se něco když zapneš klimu? Nepíská to? [upravil dne 8/1/11 18:20 koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 8. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Fotka je otocena, takze nad nim v podstate OK, dik. Tak som zas neni az taky Vojto teda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 8. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2011 je to tak ako popisujes a ten remen vravim ze sa mi zda volny, odhadom tak 2cm ho pohnem zeby stacilo vymenit ten? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.