martan01 Odesláno 7. leden 2011 Sdílet Odesláno 7. leden 2011 Vlasnim 306ku uz asi 2 rok. Dnes jsem zjistil ze chladici kapalina potrebuje dolit. Ale nevim co tam puvodni majitel daval.Takze jsem rozhodnut vse vypustit a dat vse nove. Co mam koupit ? Ruzovou ci zelenou kapalinu ? Je potreba pak vse ovzdusnit ? Tedy kde? Dekuji za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virnik Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 na bazi etilglikolu pokial maš z hlinikovych zliatin a tu šim je to g11 [upravil dne 8/1/11 13:28 virnik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 zelenú alebo modrú. Tieto dve môžeš aj miešať ak by si dolieval. Z PSA áut som zatiaľ videl tú ružovo krikľavú iba v jednom Saxe, ale si myslím, že nič tým nepokazíš ak tam dáš aj tú. Ale ružovú dolievať, len ružovou. Počkaj si, ale aj tak radšej na iné názori. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martan01 Odesláno 8. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Tak spodnim kohoutem jsem vypustil vodu z chladice. Tekla zelena. Zelenou jsem tam taky nalil. Auto jsem projel a snad bude vse OK. Jen na pravem hornim kohoutbu/plastovem jse mi nejak drzi voda.Je mozne ze spatne tesni ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andreww Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 A odvzdušňoval jsi? Protože vidím, že ses na to ptal, ale nepíšeš, že bys to dělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martan01 Odesláno 8. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Pri nastartovanem motoru jsem odevrel ten plastovy sroubek na leve strane. Pak jsem povolil sroub u termostatu. Doufam ze je to tedy vse. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 Aký šrób pri termostate? To tam mám aj ja? Inak sakra, som nadával na knihu Jak na to, tam som sa o odvzdušňovaní môjho motora dočítal prd... Inak zelená je OK. ten kohút napravo navrchu chladiča je na odvzdušňovanie...teda, ak ho tam vôbec máš, bo možno to nieje pri všetkých verziách...inak mne pri odvzdušňovaní prdlo tesnenie v tom kohúte a bol som nepojazdný... A čo to znamená, že sa ti tam drží voda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andreww Odesláno 8. leden 2011 Sdílet Odesláno 8. leden 2011 U termostatu je imbus šroub pro odvzdušnení chladícího okruhu a na potrubí k topení je plastová čepička pro odvzdušnení topení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 9. leden 2011 Sdílet Odesláno 9. leden 2011 No, len neviem, či to všetky 1,4ky majú rovnako, pretože ja mám číapočku na kúrení a tiež odvzdušňovací kohút na chladiči...ale imbus na termostate tiež možno mám, neviem.. A teda to sú min. 3 odvzdušňovacie miesta...aký je potom postup? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 9. leden 2011 Sdílet Odesláno 9. leden 2011 ja som si našiel na mojom 3 odvzdušňovacie čapičky iba na hadiciach. Postup odvzdušnenia je taký, že musíš mať najskôr motor zohriaty na prevádzkovú teplotu aby sa ti otvoril termostat, auto je stále naštartované a odvzdušňovať začneš od najnižšie umiestneného odvzdušňováku a končíš pri najvyššie umiestnenom. Viečko nádržky maj zatvorené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 9. leden 2011 Sdílet Odesláno 9. leden 2011 No, inak, snažil som sa to robiť podľa \"Jak nato\" a to bol taký návod, že mi polovica kvapaliny ušla bokom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 9. leden 2011 Sdílet Odesláno 9. leden 2011 PS - ale teda o tom šróbe na termostate som nevedel, takže to odvzdušnené nie je...ale zjavne to nejak nevadí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 9. leden 2011 Sdílet Odesláno 9. leden 2011 to nevadí, niekedy sa celý systém dá odvzdušniť iba cez najvrchnejší alebo iba ktorý koľvek iný odvzdušňovák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 9. leden 2011 Sdílet Odesláno 9. leden 2011 Inak ale v tej knihe bola šípka kdesi na termostat, ale ja som tam žiaden ventil nevidel a ani vo sne ma nenapadlo, že treba povoľovať nejaký šrób Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martan01 Odesláno 10. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2011 Kde je ovzdusnovak na topeni ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. leden 2011 Sdílet Odesláno 10. leden 2011 na hadici za motorem, co vede do topení--plastová čepička na závit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martan01 Odesláno 10. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2011 jdu hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martan01 Odesláno 10. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2011 Vse OK. Dekuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.