Přejít na obsah
martan01

chladici system

Recommended Posts

Vlasnim 306ku uz asi 2 rok. Dnes jsem zjistil ze chladici kapalina potrebuje dolit.

Ale nevim co tam puvodni majitel daval.Takze jsem rozhodnut vse vypustit a dat vse nove. Co mam koupit ? Ruzovou ci zelenou kapalinu ? Je potreba pak vse ovzdusnit ? Tedy kde? Dekuji za odpoved.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

zelenú alebo modrú. Tieto dve môžeš aj miešať ak by si dolieval. Z PSA áut som zatiaľ videl tú ružovo krikľavú iba v jednom Saxe, ale si myslím, že nič tým nepokazíš ak tam dáš aj tú. Ale ružovú dolievať, len ružovou.

Počkaj si, ale aj tak radšej na iné názori.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak spodnim kohoutem jsem vypustil vodu z chladice. Tekla zelena. Zelenou jsem tam taky nalil. Auto jsem projel a snad bude vse OK. Jen na pravem hornim kohoutbu/plastovem jse mi nejak drzi voda.Je mozne ze spatne tesni ?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Aký šrób pri termostate? To tam mám aj ja? Inak sakra, som nadával na knihu Jak na to, tam som sa o odvzdušňovaní môjho motora dočítal prd...

Inak zelená je OK.

ten kohút napravo navrchu chladiča je na odvzdušňovanie...teda, ak ho tam vôbec máš, bo možno to nieje pri všetkých verziách...inak mne pri odvzdušňovaní prdlo tesnenie v tom kohúte a bol som nepojazdný...

A čo to znamená, že sa ti tam drží voda?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No, len neviem, či to všetky 1,4ky majú rovnako, pretože ja mám číapočku na kúrení a tiež odvzdušňovací kohút na chladiči...ale imbus na termostate tiež možno mám, neviem..

A teda to sú min. 3 odvzdušňovacie miesta...aký je potom postup?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ja som si našiel na mojom 3 odvzdušňovacie čapičky iba na hadiciach.

Postup odvzdušnenia je taký, že musíš mať najskôr motor zohriaty na prevádzkovú teplotu aby sa ti otvoril termostat, auto je stále naštartované a odvzdušňovať začneš od najnižšie umiestneného odvzdušňováku a končíš pri najvyššie umiestnenom. Viečko nádržky maj zatvorené.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Inak ale v tej knihe bola šípka kdesi na termostat, ale ja som tam žiaden ventil nevidel a ani vo sne ma nenapadlo, že treba povoľovať nejaký šrób :myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×