John_Ice Odesláno 6. leden 2011 Sdílet Odesláno 6. leden 2011 !!!!!!!!!!Upozorňuji,že jsem to nepsal a bylo mi to umožněno skopčit.Nic jsem v tom neopravoval ani nemazal.Čerpáno z volvoforum!!!!!!!!!. ***** *****Jak mnozí z vás vědí, již nějakou dobu se zajímám o montáž LPG systému do svého vozu. Obeslal jsem asi 10 LPG firem, které se montáží zabývají a bylo mi nabídnuto několik různých systémů od Italských, přes Holandské až po Polské systémy. Jednání se zástupci firem bylo vždy příjemné a všichni byli velmi ochotní a dušovali se, že můj vůz na jejich systém bude bez problémů fungovat. Pouze jeden servis mi na rovinu přiznal, že jejich systém je na můj vůz příliš slabý. Vesměs mi firmy psaly, že vzhledem k vysokému výkonu bude nutné posílit reduktory většinou na cca 250kW. Tím jsem si myslel, že je problém mého výkonného vozu vyřešen a začínal jsem pomalu řešit jaký systém zvolit. Až firma greenfuel mě vyvedla z omylu a sdělila mi, že důležitá je také síla vstřikovacích trysek LPG a že jen velmi málo výrobců dělá tak silné trysky, jež jsou schopny bez problémů uživit motor mého vozu, tzn. jež mají výkon minimálně 44kW (cca 60 koní) na válec a doporučili mi jejich systém Prins VSI, jež takové trysky mám. Vzhledem k tomu, že výrobci většinou uvádějí jen sílu reduktorů, začal jsem trochu googlit, abych zjistil jak silné trysky má který systém. Zde tedy přikládám několik hodnot výkonnosti trysek, jež se mi podařilo nalézt (vždy uvádím pouze nejsilnější z nabízených vstřiků jež jsem našel od každé firmy, pro bližší info viz odkazy): Elpigaz Stella Verde: 33kW (cca 45 koní) / válec STAG 300 plus: 35kW (cca 48 koní) / válec Magic 2 Magic JET: 37kW (cca 50 koní) / válec Landi Renzo Omegas: 40kW (cca 54 koní) / válec BRC Plug&Drive: 42kW (cca 57 koní) / válec Prins VSI: 45kW (cca 61 koní) / válec Pro můj vůz tedy jasně vychází, že jediný systém, který je schopen zvládnout můj motor je systém Prins VSI. Můj motor má výkon 60 koní/válec, Prins VSI zvádne 61 koní/válec.(jedná se o 300koňové eRko 70) Je škoda, že tuto informaci si musí člověk vyhledat sám a že se jí většinou od LPG servisů nedozví, resp. mu je zatajena. Pokud o tomto faktu se vstřikovači servisy nevědí, je to o to smutnější, o tom však velmi pochybuji. Doufám, že mnohým z vás, kteří o montáži LPG uvažujete jsem pomohl a vyberete si svůj systém správně Kdo má zájem se o výkonnosti jednotlivých vstřikovačích dozvědět víc, přikládám odkazy, ze kterých jsem čerpal. Pokud někdo najde výkony dalších výrobců, budu jen rád když mě doplní Odkazy: http://www.elpigaz.cz/lpg/lpg-a-cng-komponenty_118.html http://www.hlpropan.cz/_diagrams/dokume ... %20JET.pdf http://www.thaiacclub.com/download/mn_S ... 00plus.pdf http://www.ekolukakey.com/download/omeg ... ija_01.pdf http://www.brc.it/public/TA01Z043I_P&D_EN.pdf http://www.autogas-anlagen-shop.de/cont ... _Hager.pdf [upravil dne 9.2.2011 12:28 John_Ice] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John_Ice Odesláno 6. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2011 to jsou motory které se nedodoporučují na úprvu LPG firmou Prins VSI http://forum.volvoklub.cz/download/file.php?id=25669 [upravil dne 9.1.2011 21:21 John_Ice] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 7. leden 2011 Sdílet Odesláno 7. leden 2011 jakej máš výkon 160 koní a 115kW?Nebo 240koní ?když píšeš,že potřebuješ trysky s výkonem 61koní na válec?? ne tak ti musí stačit všechny trysky né?115kW:4=28,75kW na valec ne?tak co řešíš?pořád vychvaluješ Prins VSI ale,umí tenhle systém automatickou kalibraci podle benz.řídící jednotky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 7. leden 2011 Sdílet Odesláno 7. leden 2011 to Charlie1 myslim, ze John_Ice nic neresi, jen prevzal nejaky vlakno z volvoklubu, kde to nekdo resil u sveho volva, John_Ice to sem dal jen pro zajimavost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 7. leden 2011 Sdílet Odesláno 7. leden 2011 no jo... podle mě záleží jen na výkonu reduktoru nikoli vstřikovačů!to jsem slyšel dnes poprvé.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 7. leden 2011 Sdílet Odesláno 7. leden 2011 100% zalezi na vykonu vstrikovacu, pac sice se ti muze odparit dostatecny mnozstvi plynu ve vyparniku, ale jak ho do valce nacpes, kdyz budes mit malej vstrikovac. ono u tech maloobjemovejch ctyrvalcu do 2.0l bude vyhovovat kdejakej vstrikovac, ale u vicevalcovych vysokoobjemu, ktery si dokazou prihnout to stacit nemusi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 7. leden 2011 Sdílet Odesláno 7. leden 2011 no švagr má audi S8 na lpg 4.2 V8 220kW cca 300koní a má v tom stejný vstřikovače jako tchán ve scenicu stag 4 akorát má 2 reduktory....má tyhle a audi jezdi jak drak http://autodily.lkauto.cz/vstrikovaci-lista-4-valec-lpg-valtek-3-ohmy takže podle mě skoro všechny trysky co jsou v první příspěvku jsou dobrý a vyhovují 99%aut: [upravil dne 7/1/11 20:01 Charlie 1] [upravil dne 7/1/11 20:02 Charlie 1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John_Ice Odesláno 9. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2011 ještě jsem zapomněl dodat,že uvedené výkony jsou max.,které ta firma umí,takže dělá i menší výkon. Jinak určitě tu žádnou firmu neprosazuji,protože nemám zkušenosti s LPG a tak hledám a určitě jich tu je víc co tápou,tak sem dávám postřehy i od jinud. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.