lacek206 Odesláno 6. leden 2011 Sdílet Odesláno 6. leden 2011 Potrebujem poradiť s lambdou ktorá je za KAT-om a konkrétne potrebujem predĺžiť jej prívodnú kábeláž A chcem aby ste my tu poradili či sa to dá bez problémov spraviť aby to aj bez problémov fungovalo a ako to predĺžiť v ktorom mieste Medzi sondou a konektorom, alebo konektor odmontovať a napojiť novú kábeláž tam a potom konektor na koniec novej kábeláže A ešťe že o koľko sa asi dá predĺžiť tá lambda (50-100 cm ?) Vďaka za každú pomoc Inak má to už niekto tak prerobené ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 6. leden 2011 Sdílet Odesláno 6. leden 2011 Sonda je teplotně poměrně namáhaná, takže to dokonce podle výrobce nemáš pájet. Já myslím, že na straně konektroru je to naprostá hloupost, ale to je jedno. Napoj to na straně konektoru, délka 100 cm je úplně v pohodě, pokud chceš dodržet doporučovaný postup tak použij dutinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacek206 Odesláno 9. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2011 Tak a je po probléme s predlžovaním sondy Nič sa predlžovať nebude zoženiem si sondu z GT-čka, S16-ky (2.0) alebo z RC-čka (2.0), prípadne z 1.6 (8v) alebo 1.4 (8v) ktoré majú katalyzátor pod autom, podlahou Zisťoval som že tieto modely ktoré majú KAT popod auto májú lambdy o dĺžke asi cca (1250-1500)mm a moja má (550) mm a to je rozdiel Takže si budem musieť zaobstarať jednu lambdu z týchto uvedených modelov a bude vybavené, to bude fungovať na 100% určiťe a nebude to poruchové ako by bolo možno v prípade letovania a spájania dutinkami a spojkami Čo na to hovoríte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. leden 2011 Sdílet Odesláno 9. leden 2011 No tak za mě to vypadá jako zbytečně vyhozené peníze a pokud to koupíš na vrakovišti tak riziko že to nebude OK. Pokud ti tvoje chodí tak bych ji neměnil leda za novou a od renomované značky - Bosch, NTK ( NGK ) ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacek206 Odesláno 9. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2011 Ja si myslím že to bude lepšia voľba ako to nadpájať, pretože tam je riziko že časom tie spoje žačnú blbnúť a pri novej dlhej z jedného celku tam toto riziko neni Samozrejme keby som nezohnal dlhú tak idem do toho, ale zoženiem lebo už viem že vyrábajú také do hore uvedených modelov 206-ky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. leden 2011 Sdílet Odesláno 9. leden 2011 To je samozřejmě na tobě. Nevím co by na pájeném spoji mohlo blbnout, obzvlášt pokud použiješ přes spoj smršťovací bužírku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Choze406 Odesláno 9. leden 2011 Sdílet Odesláno 9. leden 2011 tady je od Boshe obrazek pri pouziti univerzalni lambdy, vypada to ze se ty draty normalne muzou spojovat. http://boschoxygensensor.com/glossaryImage.asp?imgID=1162 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacek206 Odesláno 22. únor 2011 Autor Sdílet Odesláno 22. únor 2011 Zdar, Čo myslíťe ak zamením druhú lambda sondu za KAT-om z jednej 206-ky za sondu z druhej 206-ky príklad z motora benzín 1.4 za sondu z motora 1.6 s tou istou modrou koncovkou bude to fungovať v pohode Alebo príklad zamením z 307 2.0 benzín za 206 1.4 či 1.6 s tou istou modrou koncovkou ťiež to bude fungovať Teoreticky by mala bez problémov, pokial sa zachová pozícia lambdy nie ? Dikes...osobná skúsenosť vítaná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.