Mahel Odesláno 5. leden 2011 Sdílet Odesláno 5. leden 2011 Ahoj. Moze kolisanie otacok sposobovat slaba bateria? V zime badam ze ked pridem na krizovatku vyradim rychlost tak otacky klesnu az niekam pod 750 svetla zoslabnu a otacky chcilu kolisaju 750 az 1000. Uz minulu zimu to robilo v lete nic a tuto zimu zas. Ked nabijem baterku tak 1-2 dni to nerobi a potom zas. Bateria je stara 4,5 roka co uz je dost asi. EXIDE 50Ah. To oko co je na vrchu uz nieje zelene aj ked ju nabijam stale je cierne. Ale este bi mala ist lebo na obrazku je ze az ked obelie je vhaji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 5. leden 2011 Sdílet Odesláno 5. leden 2011 Buď končí baterka, alebo alternátor. Ale podľa toho oka, by som povedal, že baterka. To kolísanie ot. spôsobuje zaťaženie alternátora kvôli zlej baterke a tým pádom aj motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
21Grams Odesláno 6. leden 2011 Sdílet Odesláno 6. leden 2011 Exide su dobre baterky, zalezi sice od rady, ale 4 roky mi vydrzala TAB, a este nieje uplne mrtva, boli to nakoniec zodrate zberacie kruzky, uhliky dobre nedosadali a na zaciatku sa to prejavovalo tak ako opisujes. Na to oko by som sa nespoliehal, je to ozaj primitivna signalizacia, treba dat bateru na tester. Nic vsak nestratis ak si skontrolujes altík, nemoze to vovnutri vyzerat takto: [upravil dne 6.1.2011 11:06 21Grams] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
21Grams Odesláno 6. leden 2011 Sdílet Odesláno 6. leden 2011 este kruzky:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenedi Odesláno 6. leden 2011 Sdílet Odesláno 6. leden 2011 mam otazku: mne sa teraz v poslednej dobe stava ze ked nastartujem a vonku je zima (-1 pr) tak potom ked su otacky nizsie pod 1500 tak mi normalne motor tak cuka ako keby dosla nafta ked startujem tak sem tam kusok dlhsie ale nie zas tak ze uplne.. vyzera ze asi tiez baterka pomalicky konci.. davam do nafty aj VIF .. je mozne ze su z VIFu trysky nejake zaspinene alebo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
21Grams Odesláno 6. leden 2011 Sdílet Odesláno 6. leden 2011 mam otazku: mne sa teraz v poslednej dobe stava ze ked nastartujem a vonku je zima (-1 pr) tak potom ked su otacky nizsie pod 1500 tak mi normalne motor tak cuka ako keby dosla nafta ked startujem tak sem tam kusok dlhsie ale nie zas tak ze uplne.. vyzera ze asi tiez baterka pomalicky konci.. davam do nafty aj VIF .. je mozne ze su z VIFu trysky nejake zaspinene alebo ? Tak aby to VIF zhorsoval ked ma zlepsovat filtrovatelnost nafty, to kde by sme boli? V akom stave mas palivovy filter? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 Odesláno 6. leden 2011 Sdílet Odesláno 6. leden 2011 kolísání může dělat ucpaný EGR ventil, končící DRV ventil, takle těžko říct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenedi Odesláno 6. leden 2011 Sdílet Odesláno 6. leden 2011 kde je ten ERG ventil? ako zistim ci ho mam a palivovy filter som menil rpi 140t km teraz mam 142t km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.