abio Odesláno 5. leden 2011 Sdílet Odesláno 5. leden 2011 musí tam být sekvenční nebo stačí vícebodové vstřikování??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John_Ice Odesláno 5. leden 2011 Sdílet Odesláno 5. leden 2011 a není lepší si někam zavolat kde to dělaj a zeptat se?Jestli tu není kdo tu rozumí bude jenom říkat co si myslí a né co tam má být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 5. leden 2011 Sdílet Odesláno 5. leden 2011 sekvencni = vicebodove - vstrikuje se za sebou, tedy v sekvenci pro kazdy valec zvlast elektromagnetickymi nebo piezo vstrikovaci, ktere dle LPG ridici jednotky vstrikuji dane mnozstvi plynu vypocitane podle mapy v ni ulozene. Pred sekvencnim vstrikovanim byly systemy tzv. digitalniho vstrikovani, coz byl v podstate jeden centralni vstrik rizeny opet LPG RJ, ale jedno cele mnozstvi jednoho vstriku se delilo v presnem pomeru 1/pocet valcu rozdelenim vystupu centralniho vstrikovace na 4 hadicky, na jejichz koncich byly jen mechanicke ventily, zabranujici vzajemnemu ovlivnovani se jednotlivych vetvi sani mezi sebou. Uplne nejstarsi LPG zarizeni pak pouzivaly privod plynneho LPG do sani pred skrtici klapku tzv. smesovacem, coz nebylo nic jineho, nez takove mezikruzi napr. z hliniku, ktere melo uvnitr po obvodu male dirky a kontinualne privadeny plyn z vyparniku jimi byl strhavan podtlakem do saciho traktu, zde hrozilo nebezpeci tzv. zpetneho zaslehu, kdy plyn vzplanul jeste v kanalech sani, predtim, nez se dostal do valcu. Tahle zarizeni jsou dnes prezita a hodi se tak do stareho favorita. Do novych aut se montuji uz jen sekvencni vstrikovani, do univerzalni LPG ridici jednotky se nahraje mapa vstrikovani pro dany motor a pote se jeste odladi pro dane auto, tak aby vyhovovaly emise/vykon/spotreba/jizdni komfort atd. Jediny rozdil je pak uz jen v tom, zda se vstrikuje plynne LPG (v systemu je tzv. vyparnik - chladici kapalinou od motoru vyhrivany hrnec, nekdy prave chybne oznacovany jako smesovac, kde se kapalny plyn z nadrze vyparuje a zaroven se upravuje jeho tlak na predepsanou hodnotu ) nebo zda se vstrikuje kapalne LPG ( tam je pak vstrikovaci cerpadlo, jako napr. u dieslu a do valcu jde kapalny plyn, ktery se tady pak teprve az pred zazehnutim vyparuje) tohle zarizeni je nejblize k vstrikovani benzinu, jak spotrebou, vykonem a emisema, porizovaci cena je vsak prave diky nutnosti pouzit slozitejsi vstrikovaci cerpadlo daleko vyssi, nez u vstrikovani plynneho LPG [upravil dne 5/1/11 16:36 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.