Dadadavid Odesláno 4. leden 2011 Sdílet Odesláno 4. leden 2011 Ahoj,hledal jsem,ale primo tento problem jsem nenasel,spojkovy pedal ma byt v rovinne s brzdovym,ale ja nevim jak ten spojkovej pedal seridit,u 306ky jsem jen tocil tim zavitem z plastu,ale tady se mi to nejak nedari a spojkovej pedal je moc nahore,jde to nejak sestolovat?Díky za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KapriQ Odesláno 4. leden 2011 Sdílet Odesláno 4. leden 2011 ja ho mam tiez vyssie, a nejak mi to nevadi aj ked som detailista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 4. leden 2011 Sdílet Odesláno 4. leden 2011 u 406 je vyse , pravidlo rovnych pedalu platilo za ery skodovek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 4. leden 2011 Sdílet Odesláno 4. leden 2011 U P406 spojkový pedál štelovat nejde,lanko je samoštelovací a hydrauliku maximálně odvzdušníš. Jakej máš problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dadadavid Odesláno 5. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2011 No jestli je samoštelovací,tak je asi moznost,ze se to rozbilo,nebo zavzdusnilo,ne? Jak se to da odvzdusnit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 5. leden 2011 Sdílet Odesláno 5. leden 2011 A máš tam lanko nebo hydrauliku? Lanko se mění a v případě hydrauliky se doleje brzd. kapalina,spojka se našlape a povolí se odvzdušňovák na převodovce.To se opakuje tak 4krát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dadadavid Odesláno 5. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2011 No prave,ze tam mam lanko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. leden 2011 Sdílet Odesláno 5. leden 2011 Lanko má samostav, ten se může vymačkat. Dá se ale koupit i neorig s ručním nastavením Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 5. leden 2011 Sdílet Odesláno 5. leden 2011 Neorig nedoporučuju,originál nestojí tolik peněz a je spolehlivé. Každopádně nejdřív mrkni na vypínací páku u převodovky,třeba to bude špatná spojka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dadadavid Odesláno 5. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2011 Na to jsem koukal,ale je ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. leden 2011 Sdílet Odesláno 5. leden 2011 dám ti jednoduchou radu--NEDUPEJ do toho a jezdi, nic tomu není, vyměníš lanko a nemusí to pomoct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 5. leden 2011 Sdílet Odesláno 5. leden 2011 Dám Ti jednoduchou radu II--jezdi s pedálem naroře a odděláš spojku.Pak si koupíš spojku+lanko a mohlo by být po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dadadavid Odesláno 5. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2011 rada cislo 1 a cislo 2 mi nejak nezapadaji do sebe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. leden 2011 Sdílet Odesláno 5. leden 2011 Dám Ti jednoduchou radu II--jezdi s pedálem naroře a odděláš spojku.Pak si koupíš spojku+lanko a mohlo by být po problému. podle odpovědi Dadavida, že kontroloval vypínací páku na převodovce a píše,že je vše OK, předpokládám, že ví, co to je mrtvý chod pedálu spojky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dadadavid Odesláno 5. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2011 No to bude doba,nez zacne reagovat spojka na pedal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 5. leden 2011 Sdílet Odesláno 5. leden 2011 Dám Ti jednoduchou radu II--jezdi s pedálem naroře a odděláš spojku.Pak si koupíš spojku+lanko a mohlo by být po problému. podle odpovědi Dadavida, že kontroloval vypínací páku na převodovce a píše,že je vše OK, předpokládám, že ví, co to je mrtvý chod pedálu spojky Mrtvý chod se nekontroluje u převodovky ale podle zabírání při rozjezdu.Mimo jiné mi David psal SZ,že má pedál úplně nahoře to znamená,že se může ložisko spojky vozit po setrváku a to nedělá dobrotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 5. leden 2011 Sdílet Odesláno 5. leden 2011 Setrvákem jsem myslel přítlačák,to je jasný [upravil dne 5/1/11 21:55 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. leden 2011 Sdílet Odesláno 5. leden 2011 :)nebudu mechanikovi vysvětlovat, co je mrtvý chod pedálu spojky...,(určitě néé podle zabírání při rozjezdu...), ale u lankového provedení musí jít pedál určitou dráhu od horní polohy volně,až potom musí být cítit, že spojka rozepíná...,dá se zjistit lehce rukou (nohou) ale kašlu na to, přece si nebudeme dávat školení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dadadavid Odesláno 5. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2011 No tak to myslim,jen se asi neumim dostatecne vyjadrit..jj jde docela dost velkou cast volne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. leden 2011 Sdílet Odesláno 5. leden 2011 No tak to myslim,jen se asi neumim dostatecne vyjadrit..jj jde docela dost velkou cast volne.. takže platí to, co jsem psal v 19.26 [upravil dne 5/1/11 21:57 ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.