Hiky Odesláno 4. leden 2011 Sdílet Odesláno 4. leden 2011 Ahojte všicí, vím, že se to tuž hodněkrát řešilo, ale nenašel jsem zkušenosti majitelů 406ek kteří bionaftu tankovali nebo tankují. Někdo říká, že na to jezdí 10 let a vše OK a druhý zase, že natankoval a ani nenastartoval, což si myslim, je blbost. Ke mě se akorád doneslo že se nesmí dlouho skladovat a že může rozežrat těsnění a gumičky v čerpadle.Je to pravda? Proto prosím, pište vaše zkušenosti s bionaftou a popř. názory jestli na ní může bez problému jezdit PEUGEOT 406 2,1 TD r.v. 1997 ??? díky všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 4. leden 2011 Sdílet Odesláno 4. leden 2011 Pokud máš lucas epic tak rozhodně ne. Pokud máš namontovaný bosch tak můžeš jezdit snad na všecko, i na olej z penáče. U epicu není dobrý tankovat ani u čerpačky, kde může být nekvalitní nafta, čerpadlo je na to hodně citlivý. [upravil dne 4/1/11 11:52 Benžík] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John_Ice Odesláno 4. leden 2011 Sdílet Odesláno 4. leden 2011 je pravda,že když nebudeš jezdit tak po delší čase(nikdo neví jak dlouho to je,ale řekněme půl roku-vyzkoušej si to sám někde si někam ji nalej)že se ti udělá takovej film no je to jako mazut-usedlina a taky že to nemá takové mazací účinky a tak to může i po nepoužívání reznout. Jezdil jsem někdy míchaně někdy jenom naftu a oddělal jsem 2čerpadla (cca60 000km),ale jestli to bylo tou naftou či používání ti neřeknu,jenom mechanik říkal že je to tím,ale kdybych mu to neřekl tak,by o tom nevěděl.Byl to moto 1,8 D ford. Ale do 2,1 bych to určitě nedával,jestli máš čerpadlo lucase jeho oprava je drahá věc a sehnat použité to je sázka do loterie.To spíš seženeš levněji celkovej motor s čerpadlem ale ve finále neušetříš když pomyneš jestli ti vydrží či nikoliv čerpadlo,jde o to,že ti to bude žrát víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hiky Odesláno 4. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2011 No už ji radši nenatankuju, vzal jsem jí minulý týden na zkoušku a docela špatně to ráno startuje, takže fakt nic dobrýho to pro ten motor asi nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 4. leden 2011 Sdílet Odesláno 4. leden 2011 Když jsem koupil 406, taky jsem do ní nalil naftu z kanistrů, co jsem měl. No a pak to po nastartování dělalo několik vteřin strašnej rachot, dotankoval jsem asi půl nádrže vervu a bylo to dobrý. Možná by ti pomohlo přidat do nafty náký aditiva, ale ty jsem nikdy nedával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hiky Odesláno 4. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2011 Ty vady tak proč tu bionaftu prodávají když je to takovej odpad ničící motory??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hiky Odesláno 4. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2011 A jezdí na to vůbec někdo?????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 4. leden 2011 Sdílet Odesláno 4. leden 2011 ro uz snad radsi tam lejt rostlinej olej z Lidlu, ne? btw na tohle jsou odbornici na dieselpower foru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 4. leden 2011 Sdílet Odesláno 4. leden 2011 Už jsem to psal i do jiných vláken. Když moda bionafty přišla do česka, tak táta jezdil ještě se starou Avii (bez turba) a zkusil i natankovat. Do kopce to jelo hůře a vylítla spotřeba. Po pár tankování se vrátil ke klasické naftě. Naopak jeho kolega ji tankoval dále, protože to vycházelo levněji. Pak mu to nechtělo nějak jet a když jsme viděli hadice od nádrže, celý mazlavý a dali se natáhnout do dvojnásobné délky. Takže za mě NE. PS: ani do P309 kde byl holý diesel jsme to nedávali ... taky motor přežil kasli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 4. leden 2011 Sdílet Odesláno 4. leden 2011 ja jsem na ciste mero jezdil 3 roky kdyz bylo nad nulou (bionafta by mela byt 30% mero a zbytek nafta) zadnej problem jsem nikdy nemel spotreba cca 0,5 litru navrh po meste. kdyz bylo pod 10 stupnu tak se to malinko hadalo po startu. 1-2x za rok jsem to cistil, takovou jakousi tekutinou tak ze jsem odpojil filtr a motor bezel jen na to.Vzdycky vytekl peknej hnus. Trosku jinak to auto smrdelo. dokonce jsem na to naucil jezdit par dalsich lidi co meli stary popelnice auto jsem tenkrat koupil za 45000 asi 20000 usetril na palivu a prodal za 15000. Chorvatsko jsem odjel ve 2 za 2000kč. Jednalo se o VW polo 1,9D čerpadlo lucas. Ted bych si to do auta nenalil HDI by to asi nerozchodilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vsmety Odesláno 4. leden 2011 Sdílet Odesláno 4. leden 2011 ja bych to osobne nenalil ani do traktoru(nic proti traktorum)ale na firme to lejem do nakladaku a mate vydet co nam nato řikaji v servisu,až prej začnem tankovat klasiku tak prej bude vše v poho (spotřeba nahoře,vykon dole,nezavisli topeni se přad vypina atd) a kolem nadrže pekna vazelina,do firemnich osobaku to mame zakazano tankovat protože to niči čerpadlo,volvo to taky nedoporučilo,ale zase sem slišel že prej do budoucna prej bude jenom BIO,tak nevim........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 4. leden 2011 Sdílet Odesláno 4. leden 2011 do budoucna jen BIO nebude dovede si nekdo predstavit kolik je k tomu potreba repky? by jsme vsichni umreli hladem. V servisu muzou rikat co chcou klasicka predkomurka neni problem! A do traktoru bych to opravdu nelil dneska uz maji taky CR a ty se snadno zalepi. Do staryho diesela lejt dle strachu co se muze stat? pokurvis cerpadlo? tak za 1000kč koupis nove 3x natankujes a cerpadlo je doma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John_Ice Odesláno 5. leden 2011 Sdílet Odesláno 5. leden 2011 Ty vady tak proč tu bionaftu prodávají když je to takovej odpad ničící motory??? slyšel jsi někdy o zemědělství?tak proto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 5. leden 2011 Sdílet Odesláno 5. leden 2011 da sa na bionaftu jazdit ale budete to robit ako sudruhovia v nemecku. Do kombajnu naleju bionaftu posekaju riadny flak nez nedojde skoro bionafta a potom naleju klasicku naftu a este dosekaju a maju pokoj. Inak ja som teraz tankoval v Plani nez som siel dom a teraz auto kucka nedrzi otacky no proste hruza uz tam nikdy nenatankujem. Ak chcete mat silu v dieslu dolejte si tam petrolej :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hiky Odesláno 7. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2011 Takže to vypadá než ta BIONAFTA je snad lepší ta topná červená nafta co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 7. leden 2011 Sdílet Odesláno 7. leden 2011 HMM az ked ta snou chytia mas pruser ako svina!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.