Přejít na obsah
ferrari

Ako vybrať z auta ECU - rýchla otázka

Recommended Posts

Páni, ako vybrať ECU z 1,4 r.v. 2000? Samozrejme, kryt som dole dal, aj som odistil tú plechovú sponu, ktorá drží konktor, ale konektor aj tak dole nešiel, stále akoby to tam čosik držalo...

Nechcem to poserkať, preto sa radšej pýtam..

Tiež, netreba dodržať nejaké špeciálne postupy pri odpájaní ECU a znovu zapájaní? (Aj keď je pravda, že včera som ju odpojil a znovi zapojil a no problem).

Dík

PS- hľadal som aj v knižke jak na to, ale nenašiel som..

PSII - btw, na čo je tam to červené tlačítko?

post-17469-14109614385796_thumb.jpg

[upravil dne 4.1.2011 10:11 ferrari]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

v mieste kde ti to drzalo je taky hacik, cize musi dvihat opacnu stranu toho konektora(tam kde su kable) a ECU by si mal potom lahko vytiahnut

EDIT: a samozrejme predtym odpoj baterku na 10min

[upravil dne 4/1/11 10:13 shark734]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

...PSII - btw, na čo je tam to červené tlačítko?...

Pri nehode (naraze) by sa ti mal prerusit privod paliva do motoroveho priestoru a stlacenim toho cerveneho tlacitka to zas vratis do povodneho stavu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Olalaaaa, nič som neodpojil :myslim No, hádam to prežila-asi áno, keď to dnes išlo...takže nie je tam už nič iné, iba tá koncovka (taký kvázi háčik na konci koncovky) je zastoknutá po tým kovom?Lebo som to robil presne, ako píšeš = nadvihol som konektor na strane káblov a snažil sa konentor vytiahnuť (som sa snažil to \"odháčkovať\"), no mi to nešlo...

Ak´j to tak vyzeralo, ale radšej som sa spýtal, aby som niečo neurval...a to je normálne, že to odpojím a proste ECU vytiahnem? Nemá tam byť aj nejak upevnená?

[upravil dne 4.1.2011 11:23 ferrari]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Stat se nic nemuselo ale protoze je RJ porad pod proudem je VZDY vhodnejsi baterku nejdrive odpojit ;) A krom toho vyhaknout ten konektor jde az kdyz mas tu stranu s kabely min. cca 45 stupnu naklonenou takze jsem vetsinou jeste musel ten svazek ktery je napevno ke konektoru vyhaknout dole z uchytu ;)

PS: Dokonce jsem kdysi pro nekoho nakreslil navod :D

Obr.1 -> Obr.2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Aha, čiže to bol problém, málo bol vytiahnutý/naklonený konektor...aj som si to trochu myslel, len som sa ozaj bál, aby som to nedodrbkal...

Takže nabudúce už baterku odpojím.

Ďakujem za rady. Vravím, som sa to najprv snažil nájsť v literatúre,a le som nenašiel...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Aha, čiže to bol problém, málo bol vytiahnutý/naklonený konektor...aj som si to trochu myslel, len som sa ozaj bál, aby som to nedodrbkal...

Takže nabudúce už baterku odpojím.

Ďakujem za rady. Vravím, som sa to najprv snažil nájsť v literatúre,a le som nenašiel...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

PS - a nešla by tam dať trebárs ECU zo staršieho modelu (samozrejme z MPi)? Pretože si myslím, že novšie jednotky sú viac a viac uškrcované - vidno to aj podľa produkovaných emisií...

[upravil dne 4.1.2011 19:50 ferrari]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No, takže som demontáž ECU nezvládol...bez odpojenia tých držiakov káblov to nejde a nevedel som tie spony rozpojiť, tak som to nechal tak...naozaj nechcem niečo vylámať...čo už...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×