Jump to content
Sign in to follow this  
ferrari

Ako vybrať z auta ECU - rýchla otázka

Recommended Posts

Páni, ako vybrať ECU z 1,4 r.v. 2000? Samozrejme, kryt som dole dal, aj som odistil tú plechovú sponu, ktorá drží konktor, ale konektor aj tak dole nešiel, stále akoby to tam čosik držalo...

Nechcem to poserkať, preto sa radšej pýtam..

Tiež, netreba dodržať nejaké špeciálne postupy pri odpájaní ECU a znovu zapájaní? (Aj keď je pravda, že včera som ju odpojil a znovi zapojil a no problem).

Dík

PS- hľadal som aj v knižke jak na to, ale nenašiel som..

PSII - btw, na čo je tam to červené tlačítko?

post-17469-14109614385796_thumb.jpg

[upravil dne 4.1.2011 10:11 ferrari]

Share this post


Link to post
Share on other sites

v mieste kde ti to drzalo je taky hacik, cize musi dvihat opacnu stranu toho konektora(tam kde su kable) a ECU by si mal potom lahko vytiahnut

EDIT: a samozrejme predtym odpoj baterku na 10min

[upravil dne 4/1/11 10:13 shark734]

Share this post


Link to post
Share on other sites

...PSII - btw, na čo je tam to červené tlačítko?...

Pri nehode (naraze) by sa ti mal prerusit privod paliva do motoroveho priestoru a stlacenim toho cerveneho tlacitka to zas vratis do povodneho stavu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olalaaaa, nič som neodpojil :myslim No, hádam to prežila-asi áno, keď to dnes išlo...takže nie je tam už nič iné, iba tá koncovka (taký kvázi háčik na konci koncovky) je zastoknutá po tým kovom?Lebo som to robil presne, ako píšeš = nadvihol som konektor na strane káblov a snažil sa konentor vytiahnuť (som sa snažil to \"odháčkovať\"), no mi to nešlo...

Ak´j to tak vyzeralo, ale radšej som sa spýtal, aby som niečo neurval...a to je normálne, že to odpojím a proste ECU vytiahnem? Nemá tam byť aj nejak upevnená?

[upravil dne 4.1.2011 11:23 ferrari]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stat se nic nemuselo ale protoze je RJ porad pod proudem je VZDY vhodnejsi baterku nejdrive odpojit ;) A krom toho vyhaknout ten konektor jde az kdyz mas tu stranu s kabely min. cca 45 stupnu naklonenou takze jsem vetsinou jeste musel ten svazek ktery je napevno ke konektoru vyhaknout dole z uchytu ;)

PS: Dokonce jsem kdysi pro nekoho nakreslil navod :D

Obr.1 -> Obr.2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, čiže to bol problém, málo bol vytiahnutý/naklonený konektor...aj som si to trochu myslel, len som sa ozaj bál, aby som to nedodrbkal...

Takže nabudúce už baterku odpojím.

Ďakujem za rady. Vravím, som sa to najprv snažil nájsť v literatúre,a le som nenašiel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, čiže to bol problém, málo bol vytiahnutý/naklonený konektor...aj som si to trochu myslel, len som sa ozaj bál, aby som to nedodrbkal...

Takže nabudúce už baterku odpojím.

Ďakujem za rady. Vravím, som sa to najprv snažil nájsť v literatúre,a le som nenašiel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS - a nešla by tam dať trebárs ECU zo staršieho modelu (samozrejme z MPi)? Pretože si myslím, že novšie jednotky sú viac a viac uškrcované - vidno to aj podľa produkovaných emisií...

[upravil dne 4.1.2011 19:50 ferrari]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, takže som demontáž ECU nezvládol...bez odpojenia tých držiakov káblov to nejde a nevedel som tie spony rozpojiť, tak som to nechal tak...naozaj nechcem niečo vylámať...čo už...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...