martinecondrej Odesláno 6. duben 2017 Sdílet Odesláno 6. duben 2017 vývoj jde dopředu, tak to je snad dobře ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 6. duben 2017 Sdílet Odesláno 6. duben 2017 Nemyslím si, že se nějak zásadně liší novější modifikace převodovky. Jiný olej, jiný software, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 7. duben 2017 Sdílet Odesláno 7. duben 2017 (upraveno) Na přelomu tisíciletí? no spíš na přelomu desetiletí (2010) začaly ve větší míře přicházet úsporné automaty s větším počtem stupňů a vyšší účinností. Ber, že 5008 je model z roku 2009, vývojově je to ale C4GP z roku 2006, takže převodovka je vývojově z této doby (nebo starší). Nová se objevila až v roce 2014 (s novou 308 a FL 508) a pak se objevila ve FL 5008. Ale PSA nebylo zrovna "automatovou velmocí"... Agrafik: Liší... Upraveno 7. duben 2017 uživatelem Pacho69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 7. duben 2017 Sdílet Odesláno 7. duben 2017 Můžeš mi popsat, čiím se jednotlivé typy - řady převodovek použité v Peugeotu liší, tedy kromě změny obchodního názvu. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAVA Odesláno 7. duben 2017 Sdílet Odesláno 7. duben 2017 @stati Neviděl bych to tak tragicky. Automaty s paírovou nižší spotřebou jsou zásadně ty dvouspojkové (se "suchou" spojkou) - DSG, PDC, PowerShift... Ty maj zase jiný druhy problémů (a většinou nižší životnost).@Agrafik - rozdíl v generacích převodovek myslím není nijak revoluční, spíš plíživá optimalizace. Z doslechu - nová převodovka prý "víc zamyká" (přemosťuje hydroměnič), bylo sníženo tření "optimalizací" tvaru disků a brzd (=méně materiálu). Nejsem si jistý, zda to nebude na úkor trvanlivosti, jak to v poslední době bývá. Snad je i optimalizováno mazání. AUT6 z roku 2012 bude prověřená konstrukce ke konci produkčního cyklu, víc bych řešil historii (kolik najeto, zda měněn olej) než o něco vyšší spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 8. duben 2017 Sdílet Odesláno 8. duben 2017 Díky, tyto informace mám +- taky , Zajímají mě ty generační rozdíly dle Pacho69. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 24. duben 2017 Sdílet Odesláno 24. duben 2017 VAVA: I hydoměniče výrazně snížily spotřebu (neřešme papírovou) - soft + konstrukce s vyšším počtem stupňů. Když porovnám 6st BMW z roku 2007 s 8st v roce 2016, při stejném stylu jízdy je celkem značný rozdíl, část připadá na motor, ale převodovka má značný vliv. Agrafik: stejně, jako se za deset let změnila auta, změnily se i převodovky. Změnilo se jistě víc než jen jiný olej. Jiný software je dnes velice zásadní změna z různých hledisek. Z provozního může mít spolu s konstrukcí výrazný vliv na spotřebu, z hlediska životnosti může být vliv negativní. To je dnes všeobecný trend, aby to vydrželo co nejmíň, všichni potřebujeme přece vyrobit víc a víc aut. A nazývají to "ekologie" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAVA Odesláno 24. duben 2017 Sdílet Odesláno 24. duben 2017 Pacho69: Jj, to je jasný. Mám 4tý automat v řadě - nejstarší byl ročník 1985 a máš recht, drobné rozdíly bych tam viděl Já měl dojem, že tu srovnáváme 2 generace 6ti rychlostních automatů AISIN (AUT6, EAT6, konkrétní modelové označení neznám), co se montovaly do 5008 a rozdíly těchto konkrétních převodovek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 25. duben 2017 Sdílet Odesláno 25. duben 2017 tak já aisin neumím posoudit, měl jsem ho půjčenej na den s 5008, mám zkušenost se ZF v BMW a tam je rozdíl mezi generacemi dost znát. A tam jsou generace převodovek obměňovány výrazně častěji než v PSA. A ty máš auto po FL, takže už novou převodovku, ne? EAT 6 se montuje do 1,6HDI, do 2.0HDI šlo to modernizované AUT6? Taky konkrétní označení neznám. Jen říkám, že ta předchozí generace je konstrukčně z roku 2006/2007, kdy šla do C4GP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAVA Odesláno 25. duben 2017 Sdílet Odesláno 25. duben 2017 Mám 2014 po FL, ale ještě se "starší" AUT6 (AM6 II). AUT6 nebyla připravená na Start&Stop. EAT6 (AM6 III - třetí generace) se začala montovat s příchodem "BlueHDI" modelů. Co jsem k tomu dohledal, kdyby někoho zajímalo:http://ae-plus.com/features/shifting-into-gearhttp://www.novec4picasso.cz/?p=1886 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maroš 1975 Odesláno 27. srpen 2017 Sdílet Odesláno 27. srpen 2017 Dnes návrat po 1200 km jazde piatok až nedeľa. Trasa Trnava x Nemecko (za Passau) a späť + jazdenie cca do 200 km po Nemeckých okreskách s priemerkou na PP 5,8 l. Auto plne naložené 4 dopelé osoby a 3 deti, na streche plný box a po diaľnici na tempomat prevažne 138 km/hod. Takže spotreba fajn:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemox Odesláno 13. listopad 2017 Sdílet Odesláno 13. listopad 2017 po cca 1500km 1.6HDI 82kw 7,2l/100km a nechce to dolů.. město 55-60 žádné prudké starty spíš slimák co pak letí :D, mimo 90-100 a dálníce do 145 doma máme C4 Grand Picasso 2008 1.6HDI 80kw a jezdím stejnou jízdu 5,8-6,2 tak nevím kde je problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo1976 Odesláno 14. listopad 2017 Sdílet Odesláno 14. listopad 2017 Co klima? Na AUTO? Co gumy (šířka)? Kolik máš najeto celkově? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 14. listopad 2017 Sdílet Odesláno 14. listopad 2017 Mám od koupě najeto cca 3400km. Taky 1.6HDI 82kW. Dlouhodobě jsem na 6l/100km a poslední nádrž mám zatím vyjetou cca s půlky na 500km za 5,7l/100km. Gumy letní 215/50R17 a teď zimní 215/55R16. Klimu mám stále na auto a najeto necelých 118tis.km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 14. listopad 2017 Sdílet Odesláno 14. listopad 2017 @kemox U tebe je to tou Prahou. V Praze se dneska už nejezdí, ale stojí v koloně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemox Odesláno 14. listopad 2017 Sdílet Odesláno 14. listopad 2017 215/60R16 zimní, klimu teď nepoužívám, celkově 160k @MJSytic to je sice pravda ale i tak.. beru že s Picassem jezdím to stejné co s 5008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 14. listopad 2017 Sdílet Odesláno 14. listopad 2017 215/60R16 není správný rozměr pneu. Minimálně rychlost ti bude ukazovat blbě. Co FAP, ve 160tkm už může být plný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemox Odesláno 14. listopad 2017 Sdílet Odesláno 14. listopad 2017 215/55R16 - sory napsal jsem blbost.. FAP nevím mám tedka Lexii 3 diag ale válčím se softem a časem.. ale kouknu na to díky za tip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BooST Odesláno 14. listopad 2017 Sdílet Odesláno 14. listopad 2017 2.0 HDi 110kW - průměr dle PP 6.0 za 7000 km (cca od července/srpna) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinhol Odesláno 6. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2017 Zdar řidiči milovaných 5008-ček......já najel zatím jen 2000 km a spotřeba ted v zimě se šplhá k 7 litrům.....ale když to nehoním na dálnici 140 km/h tak se dostanu i na 6,5 - 6,7. S předešlou 308 SW 2.0 HDi mám průměrku 6,5 l s plně naloženým autem. 5008-čka je holt větší auto s větším aerodynamickým odporem.....ale manželka se vždy dostane na nižší průměrku....jo, a poznámka...máme v automatu...obojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.