Valki Odesláno 2. leden 2011 Sdílet Odesláno 2. leden 2011 Zdravím všechny členy a přeji štastný nový rok:) Ted k mému problému, mám 406 kombi 2.0 HDI (80kw), najeto 190tis rv. 2001. Problém je že auto před 3měsící začalo hlásit chybu \"antipolution fault\" a chcípal motor - asi den poté auto přestalo kompletně startovat (jen bílý dým z výfuku a nic). Pak se v servisu zjistilo že mi vyhořela řídící jednotka, takže se sehnala již opotřebená ale funkční, auto při prvním připojení nastartovalo (sice běželo jen na 3 válce ale vrčelo), když jsme si mysleli že je vyhráno auto přestalo zase startovat a zjistilo se že se v té nové řídící jednotce vyplálily ty samé komponenty, takže se auto dalo servizákovi přes elektriku, ten ho měl asi 2 týdny vrátil s tím že se tam ted řídící jednotka jen vloží a vše bude OK. Poté co to v servisu udělali auto nastartovalo ale zase jen na 3 válce, což by prý vyladily, ježe druhý den auto už zase nestartovalo a bohužel v řídící jednotce se opět vypálily ty samé komponenty, takže auto po 3 měsících stále nejezdí a oni nevědí co s tím (prý ještě proměří cosi co kontroluje aby nenastalo přepětí a je to v palubovce ale moc tomu nevěří) Prosím někoho kdo by měl radu která by pomohla nebo měl podobnou zkušenost ozvete se. O to víc mě mrzí že do auta jsem nacpal v 2010 poměrně dost pěněz za výměny jako za nové kotouče, výfuk, rozvody atd. a ted mi umřelo:( Děkuji všem za rady Aleš z Rakovníka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 2. leden 2011 Sdílet Odesláno 2. leden 2011 Zapojení ŘJ neznám, ale podle toho co píšeš se pořád odstraňuje důsledek, ale ne příčina závady. Něco musí ty obvody ŘJ zatěžovat (zkrat, apod), že neustále odcházejí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 2. leden 2011 Sdílet Odesláno 2. leden 2011 Nebo se dostává 12V někam, kam nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valki Odesláno 2. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 2. leden 2011 jj přesně tak, myslíš že bych to měl předat do Peugeot servisu? bojím se aby nenaúčtovali fakturu za 20tis. hotovo... Evidentně v servisu kde to ted stojí si s tím prostě neví rady:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. leden 2011 Sdílet Odesláno 2. leden 2011 Co přesně se v té jednotce \"vypaluje\"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 2. leden 2011 Sdílet Odesláno 2. leden 2011 Diagnostiku jste náhodou nezkoušeli? Ten válec co nejede je pořád stejný? Zkoušeli měřit odpor na konektoru vstřiků? Mělo by to být 0,56 ohmu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valki Odesláno 2. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 2. leden 2011 co vím tak se tam stále vypalují 3 komponenty které jsou z prvního pohledu ze zhora viditelné ale nevím přesně o jaké kompotenty jde. Diagnostika se na tom dělala několikrát a nic neukázala. Už byly i vyndané vstřiky ale prý by měly být OK. (čerpadlo a vše dává to co má). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. leden 2011 Sdílet Odesláno 2. leden 2011 Bez toho, abys napsal, co přesně se vypaluje je to věštění z koule. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 2. leden 2011 Sdílet Odesláno 2. leden 2011 Odpojit konektor z ŘJ, pokud možno odpojit i konektory připojené na kabeláži z druhé strany a měřit jednotlivé piny proti kostře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valki Odesláno 2. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 2. leden 2011 Díky Honzaz, hned zítra ráno zavolám do toho servisu, mám tam kamaráda. Nemátě někdo ještě nějakou radu nebo zkušenost s touhle patálií? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pp205 Odesláno 2. leden 2011 Sdílet Odesláno 2. leden 2011 vzdyt je to primitivni podle soucastek co to odsrali, podle schema povede cesta co to zpusobuje ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valki Odesláno 2. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 2. leden 2011 OK, můžete mi sem někdo hodit to schéma ECU podle kterého by se to našlo? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 2. leden 2011 Sdílet Odesláno 2. leden 2011 hod sem VIN kod, zkusim schema najit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valki Odesláno 2. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 2. leden 2011 to by jsi byl moc hodnej. VIN je: VF38ERHZF81295257 díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 2. leden 2011 Sdílet Odesláno 2. leden 2011 tak mas neco v mailu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 2. leden 2011 Sdílet Odesláno 2. leden 2011 To je evidentne videt okem ze jsou komponenty spalene,??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valki Odesláno 2. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 2. leden 2011 tak mas neco v mailu díky, není tam žádná příloha, vše je tedy na tom odkazu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 2. leden 2011 Sdílet Odesláno 2. leden 2011 prilohu jsem asi zapomnel poslu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valki Odesláno 3. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2011 Díky Ferry, schema s popisem posílám do servisu a budu držet palce aby to vyšlo.. Pak dám vědět jak to dopadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.