Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Anti-Pollution System Faulty


Guest Paulie_3008

Recommended Posts

Guest Paulie_3008

Zdravím ostatní Peugeoťáky,

na mém autě 3008 se cca po 2 tis. už podruhé zobrazila hláška Anti-Pollution System Faulty. Mám motor 1.6 THP 156k. Poprvé se stnažili závadu ostranit v autorizovaném servisu a to výměnou ventilu turba včetně potřebné elektroniky. V rámci svolávací akce mi zároveň nahráli i nový software motoru. Poté, co jsem si přečetl podobné téma na fóru 207, začínám být lehce nervózní. Má někdo z Vás podobnou zkušenost s vylepšenými THP motory. Děkuji za případné rady, jak problém vyřešit, či za připomínky k tomuto tématu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Paulie_3008

Zdravím,

ještě včera se se mi hláška zobrazovala jako trvalá. Dnes to samo přestalo. Nejpreve se mi rozblikala tato hláška a auto ztratilo výkon. Po opětovném startu se mi trvale zobrazovala tato hláška, ale nemám nejspíše žádnou ztrátu výkonu. Takže závada dle diagnostiky motoru trvala pouze den. Pro doplnění udávám, že se mi to přihodilo při rychlosti 55 km/h a při teplotě -15°C. Každopádně zajdu do servisu a budu to chtít vyřešit, protože se mi to vůbec nelíbí. Jak jsem již říkal, pročetl jsem celé fórum na 207 o tomto tématu a tam bylo hodně problémů se starou verzí THP.

Pro Venýna:

Četl jsem tvé příspěvky o poruchách na fóru pro 207. Pro tvůj klid v duši, mi nejprve odešlo bluetooth modul a pak první hláška Anti-Pollution System Faulty. Vše řešeno v autorizovaném servisu v rámci záruky. Jaký typ motoru THP máš (novou 156k nebo starou verzi 150k)? A kam chodíš do servisu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Paulie_3008

Zdravím, tak přináším nové informace. Dle diagnostiky a borců z Německa je teď u 1.6 THP (156k) třeba vyměnit čerpadlo paliva na vstřikování. Díly jsou objednány, tak jsem zase objednán do servisu. Jinak servisuji Federal Cars Praha a zatím naprostá spokojenost. Problém je, že dneska se ani nepátrá moc, kde je problém. Rovnou se mění díly. Pokud má někdo nějaké podrobnější informace, co může být příčinou poruchy, která si vyžádá výměnu čerpadla, rád se poučím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

tak mám bohužel podobnou zkušenost:

- v prosinci se mi hláška objevila poprvé, v servisu to vyřešili na počkání ale zároveň upozornili, že bych měl - až bude více času - přivézt auto k dukladnejší opravě, která muže trvat i 2-3 dny

- v únoru se hláška objevila podruhé (opět i se snížením výkonu motora a s rozsvícenou kontrolkou motora), týden trvala oprava, prý to rozebrali a vyčistili, pak udělali testy, bohužel výsledky nebyly vyhovující, poslali je někam na centrálu (či až do Francie?) a teď se čeká ... prý to muže skončit výměnou hlavy motora

pro tentokrát to nějak přežiju, ale spíše by mě zajímalo, jestli to bude spravené \"napořád\" anebo se to muže v budoucnosti opakovat

čet jsem ještě jinde na fóru, že by se mělo auto občas \"protáhnout\" po dálnici ... tady uznávám, že autem jezdí většinou manželka po městě, ale je to přece moderní auto, a ježdění skoro výhradně po městě by snad neměl být problém (celkem najeto 15tis km)

[upravil dne 2/3/11 08:50 ragya]

[upravil dne 2/3/11 08:51 ragya]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

Tak od výměny hlavy mám najeto 3 500km, celkově 25t km.

Po zhruba 2t km se při studeném startu objevila \"oblíbená hláška\" a auto se nemohlo ani rozjet. Chvíli jsem ho nechal být, potom znovu nastartoval a jelo v poho. Po cca 2 dnech zhasla i kontrolka diagnostiky.

Když jsem jel kolem servisu, tak jsem zajel na pokec. Tohle se nám stalo i na předváděcím. Po ránu jel na 3 válce a potom co se ohřál tak se 4 válec chytil. Zřejmě zamrzl vstřikovač.

Od té doby jede auto v poho, tak to zatím nebudu řešit.

Jinak se mi už po 2. objevilo ABS (ESP/ASR, Parking break) system falty. Nefungovalo ABS, ESP, ručka. Po ujetí krátké vzdálensti a znuvonastartování bylo vše zase v pořádku. Tak je to ve sledování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

tam dnes tomu bude přesně 1 měsíc co je auto v servisu.

tak mě napadá, jestli ho ještě vubec chci, když si s tím evidentně nedokážou poradit.

nevíte někdo, jestli je po splnění určitých podmínek (jakých?) nějaký nárok na výměnu auta či vrácení peněz?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

I ohledně aut platí občanský zákoník

Tzn

pokud se 3x objeví ta samá závada

pokud se 4x objeví jakákoliv závada

a nebo pokud ho máš v záruční opravě a nevrátí ti ho opravený do měsíce

pak máš nárok na vrácení peněz, ale radši se poraď s právníkem, páč se z toho budou chtít vykroutit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...
Guest Paulie_3008

Zdravím všechny milovníky motorů 1.6 THP :-), po 5 tis km od odstranění závady s krátkodobým poklesem výkonu za signalizace kontrolky mě opět zradil tento německy dokonalý motor. Při poklidné jízdě Prahou předpisovou 50kou mi zřejmě přestalo jít turbo. Auto bylo tak na úrovni objemu 1.2 l atmosféra. Takových 5 km to bylo výkonové mrtvé. Pak jsem to tak na hodinku odstavil. Po nastartování tento stav přetrvával. V průběhu jízdy se cca po 10 km hrátkodobě turbo připojovalo až se zastím připojilo na stálo. Ale jelikož jsem si to valil po pražské D1 zase předpisovou 50kou se zařazeným 4. převodovým stupňem, ani jsem nezaznamenal nějaké škubání, či nepříjemné zvuky. Teď mi turbo zase normálně funguje. Žádná kontrolka se mi nerozsvítila. Tak to budu sledovat a jsem objednám zase na diagnostiku. Já už tomu motoru nějak přestávám věřit. Přeci není možné, abych ve 20 tis řešil 3x závadu motoru a bohužel dle fóra nejsem zdalejka jediný, kdo už je řádně \"nasranej\" :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...
Guest Paulie_3008

Zdravím, koukám, že jsem zapomněl také pro ostatní uvést, jak byla závada odstraněna. Za nahodilý pokles výkonu bez hlášení kontrolky motoru mohly rozhozené rozvody. Takže byly udělány rozvody a zatím je klid. Blíží se zima, tak jsem zvědav, co se bude dít. Stále jsem optimista :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Paulie_3008

Zdravím, koukám, že jsem zapomněl také pro ostatní uvést, jak byla závada odstraněna. Za nahodilý pokles výkonu bez hlášení kontrolky motoru mohly rozhozené rozvody. Takže byly udělány rozvody a zatím je klid. Blíží se zima, tak jsem zvědav, co se bude dít. Stále jsem optimista :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, koukám, že jsem zapomněl také pro ostatní uvést, jak byla závada odstraněna. Za nahodilý pokles výkonu bez hlášení kontrolky motoru mohly rozhozené rozvody. Takže byly udělány rozvody a zatím je klid. Blíží se zima, tak jsem zvědav, co se bude dít. Stále jsem optimista :-)

no to nemusi byt, protoze ja jsem mnel taky rozvody v prdeli a tedka to stale neni v poradku a pocul som ze sa to vracia aj inym obcas..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...