Kadlikk Odesláno 30. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2010 zdravim , kdysi sem tady na foru našel naskenovanej papir s navodem jak zmenit či vyřadit čiselnou klavesnici na imobilizer nemá to někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 30. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2010 vyřazení:zadat pin a odpojit ho. Změna:zadat stávající,zmáčknout C a zadat nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kadlikk Odesláno 30. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 30. prosinec 2010 odpojit jako fyzicky? jako konektor? to se mi nechce . vim že to de nak namačkat aby to startovalo bez toho kodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kadlikk Odesláno 30. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 30. prosinec 2010 Aktivace nikdy nepoužité klávesnice: Zapnout zapalování > \"0001\">\"C\">vypnout zapalování Deaktivace klávesnice: Zapnout zapalování > současný kód > \"C\" > \"0000\" > \"C\" > vypnout zapalování Změna současného kódu: Zapnout zapalování > současný kód > \"C\" > \"nový kód\" > \"C\" > vypnout zapalování Po vypnutí zapalování je nutno vždy počkat na zakódování klávesnice. Tak sem to našel díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 30. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2010 Informace převzatá ze saxoclubu - zadat stávající pin a odpojit konektor z imobilizéru. Pin zůstane uložený v ŘJ. Klávesnice tam může zůstat, práce na 2 minuty. Funkčnost nicméně nemám ověřenou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alohacz Odesláno 4. duben 2011 Sdílet Odesláno 4. duben 2011 Zdravím,koupil jsem si 106 a imobilizer mám deaktivovaný.bohužel kolega co mi ho prodával imobilizer také nepoužíval, jak ho můžu aktivovat když neznám starý kod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 4. duben 2011 Sdílet Odesláno 4. duben 2011 nelze to nijak, zasadne klavesnici nepripojovat nebo budes shanet novou ridici jednotku motoru (pripadne nekoho, kdo bude umet z jednotky vypajet EEPROM pamet, preprogramovat ji a znovu pripajet) Pokud chces imobilizer, jedine dodelat univerzalni alarm s funkci immo a zapojit si ho podle sebe na obvody, ktere chces blokovat (palivove cerpadlo, zapalovani atd.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HCman Odesláno 4. duben 2011 Sdílet Odesláno 4. duben 2011 mam pocit ze ten pin je ulozeny v klavesnici... chce to precitat eeprom a hodit sem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 4. duben 2011 Sdílet Odesláno 4. duben 2011 ne, kod immo je ulozen v EEPROM v jednotce motoru. klavesnice se da pouzit i treba z jineho auta (napr. z citroenu AX, xantie, peugeot 306, 406 ), ale zablokovana je vzdy jen jednotka motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HCman Odesláno 5. duben 2011 Sdílet Odesláno 5. duben 2011 aha. kazdopadne dik za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanci.miso Odesláno 6. duben 2011 Sdílet Odesláno 6. duben 2011 hmmm ja mam imobilizer v klučiku a prave dnes som narazil na samotny imobilizer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
booriiss Odesláno 15. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2011 já budu dávat jiný motor a jinou jednotku, imobilizer v klíčku... takže pokud nebudu mít origo klíček tak jsem ...???? no vy víte kde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Machy_CZ Odesláno 19. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2011 Taky to teď řeším.... Jsou tří součásti RJ motoru -> RJ immobilizeru -> cip v klicku... Menil jsem v aute motor s RJ, bohuzel jsem zapomnel vymenit RJ immobilizeru, takze samozrejme nestartuje, kdyz tam dam tu spravnout, tak to pujde nebo je RJ motoru trvale zablokovana ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 19. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2011 pokud se tam da i ta jednotka trasponderu, ktera je trvale sparovana s RJ motoru, tak pak by melo se spravnym cipem nastartovat. K te jednotce transponderu se da podle VIN kodu sehnat ctyrmistny pristupovy kod a pres origo peugeot diagnostiku nahrat jiny cip klicku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek86 Odesláno 27. leden 2017 Sdílet Odesláno 27. leden 2017 Trochu to tady oživím Dá se nějak ten proces obrátit? Respektive nahrát do ŘJ čip ze starého/jiného klíčku? Ideálně přes origo diagnostiku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 28. leden 2017 Sdílet Odesláno 28. leden 2017 Přes origo diagnostiku určitě nee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek86 Odesláno 30. leden 2017 Sdílet Odesláno 30. leden 2017 Myslel jsem si to A někdo schopný, spolehlivý? Tip? Kontakt? Myslím tím s osobní zkušeností, na googlu si to můžu najít taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek86 Odesláno 8. listopad 2017 Sdílet Odesláno 8. listopad 2017 Citovat Tak začíná to být relativně aktuální Je tady někdo nebo zná někoho, kdo by dokázal v EEPROM přehrát kód imobilizéru ze stávající jednotky, do jednotky nové? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarchm07 Odesláno 22. leden 2019 Sdílet Odesláno 22. leden 2019 Dobrý den zapojil jsem kódování ale nevím kód poradí mi někdo prosím děkuji za ochotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 22. leden 2019 Sdílet Odesláno 22. leden 2019 A proč jsi to udělal ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.