kodiak69 Odesláno 18. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2010 Zdravím. Může mi někdo poradit ? Nějak mi to přestalo topit . Páčku topení mám otevřenou na plno teploměr na 85 stupňů,ale z výduchů pouze vlažný vzduch. Můj mechanik soudí na při cpané topení.Loni topil normálně.Nemůže být špatný termostat? Díky za rady i odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haryk Odesláno 18. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2010 termostat ne,jelikož teplota je v normě,bude to s nejvědší pravděpodobností ucpané topení,u Favorita jsem ho taky proplachoval,jenže tam je jinej přístup hledej ,už tady toho bylo dost na toto téma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 18. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2010 topí špatně při kterékoli poloze klapky směrování vzduchu??, může být faul tam... (ovládání klapky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodiak69 Odesláno 19. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 19. prosinec 2010 Díky tak zkusím nechat propláchnout to topení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2010 kup raději nový radiátor--když bude starý neprůchozí, propláchnoutí moc nepomůže...,na ovládání té klapky ses díval? [upravil dne 19/12/10 13:08 ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodiak69 Odesláno 20. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2010 ovládání klapky je dobré , včera když byla teplota venku jen -2 tak to topit stíhá . když jsme zkoušely hadice od topení tak jsou jen teplé, tak mi servisák řekl že to bude mít jen malý průtok. Tak budu muset jít do nového radiátoru . No to mám radost. Prej rozebrat celou palubku. Nemáte už s tím někdo zkušenost. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 20. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2010 Nejdřív zkus odpojit hadice od topení a na topení připoj nějakou, třeba zahradní hadicí, vodu z vodovodu a zkus jak z topení poteče, tim vyloučíš nebo potvrdíš ucpaný topení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamiky Odesláno 26. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2010 Hmmmm, napodzim jsem to taky dělal. Auto jsem pohonil,vodu ohřál na 90 a v autě kosa jak na Sibiři!!!! Nezbylo nic jiného než vyměnit radiátor topení, byl ucpanej. Je to práce tak na jedno odpoledne a to jsem u toho vypil dva čaje a vykouřil 5 cigaret. Takže si nestěžuju, už jsem dělal i horší věci na tý krabici. Přeju hodně zdaru!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otaznik1 Odesláno 6. leden 2011 Sdílet Odesláno 6. leden 2011 Taky všechny zdravím. Mám taky problém s topením, ale pochybuju, že to bude ucpaný radiátor, protože se to chová podivně. Chvílema topí docela dobře, ale pak zase jen studený vzduch a někdy vlažný. Mám P806 r.v. 1997 2,0i, benzín, v Holandsku zabudovaný pohon na LPG. Teď v zimě se po prvním startu motor ohřeje docela rychle, stačí třeba 500 m až 1 km a teplota na teploměru jde přes 70 st. a víc. Když ujedu v kuse třeba 1 km, tak to začne topit a když ujedu další 1 km v kuse, tak jde z topení horký vzduch. Stačí ovšem, abych zastavil na křižovatce a rázem (fakt dost rychle) fouká z topení vzduch vlažný až nakonec studený, že musím vypnout ventilátor topení, abych si nesnížil teplotu v kabině ještě víc. Když pak zase jedu delší štreku (1 km), tak se topení zbráborá a docela topí. Teď před chvílí jsem dojel domů. Dole na křižovatce jsem musel zastavit, tak šel z topení vlažný až studený vzduch, ale pak, protože jedu asi 500 m do kopce se topení roztopilo, že na vrcholu kopce topilo. Pak jedu asi 300 m po rovině a to jedu jen na malé otáčky, tak teplota vzduchu z topení zase klesla na vlažnou. Zastavil jsem před barákem, ventilátor topení nechal běžet naplno, tak jak běžel celou dobu, motor nechal běžet na volnoběh a vzduch z topení v průběhu třeba půl minuty zchladl na lehce vlažný vzduch, přičemž teplota na teploměru lehce poklesla z 90 st. na cca 80 st. Když jsem přidal otáčky motoru na cca 2-2.500 ot/min a pár desítek vteřin čekal, tak šel z topení vlažný vzduch. Seděl jsem a čekal další třeba minutu nebo dvě jestli se ten vzduch z topení oteplí, ale i když mi teplota na teploměru vystoupala na víc než 100 st., tak i při 2.000 ot/min šel z topení stále jen vlažný vzduch. Tak jsem vylezl ven a slyším, že ventilátor u chladiče jede naplno. Chápete to někdo? Teplota vody u motoru 100 st, ventilátor chladiče naplno, otáčky motoru 2.000 ot/min a z topení jde vlažný vzduch. Já to teda nechápu. Když jedu delší štreku, tak to topí. Jakmile při jízdě z kopce ovšem sundám nohu z plynu a nechám běžet motor na volnoběh, tak teplota vzduchu z topení klesne z horkého na vlažný a posléze klidně i na studený (teploměr ovšem ukazuje svých cca 80 st.). A to se děje i když jedu z kopce bez plynu a mám zařazenou 5, takže motor je v otáčkách. Protože je vidět, že o auto se původní holandský majitel dobře staral, a topení někdy topí dost dobře, předpokládám, že radiátor není ucpaný. Ale klidně může být, nevím. Ani nevím jak to zjistit. Ptal jsem se technika u Peugeotu a ten mi říkal, že v okruhu chlazení jen jeden termostat, který se otvírá až když teplota vody v chladícím okruhu kolem bloku motoru a okruhu topení stoupne na stanovenou hodnotu. Taky je v tom okruhu čerpadlo, které je poháněné rozvodem od motoru. Ale díky zabudovanému pohonu na LPG je tam zřejmě přidělaný další okruh topení pro zplyňování LPG, který je napojený na původní okruh a to možná přes další termostat. Nevím. Má s tím někdo nějakou zkušenost? Poradí mi někdo co s tím? Jestli jo, tak předem díky. Teď v zimě bývá docela kosa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaamilan Odesláno 6. leden 2011 Sdílet Odesláno 6. leden 2011 Ahoj reaguju na otazníka1, to se mi taky stalo asi před 3 měsíci a po zjištění jsem měl málo vody v chladiči (v nádobce) při jízdě to stačilo, ale na volnoběžný otáčky se nehonila tolik voda a tím pádem se to nedostalo do hadic na topení, pak jsem zjistil že mi nepatrně utíká voda v rozbočce na topení a na LPG. dolil jsem asi třetinku vody a mám klid. Koukni se na vodu, ale chce se kouknout když je voda studená, kdyxž se ohřeje tak se zvětší objem a v nádobce to vypadá jako že je vše pořádku. Víc nevim, já měl tuhle závadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otaznik1 Odesláno 6. leden 2011 Sdílet Odesláno 6. leden 2011 Díky za tip. To by mohlo být. Má to logiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otaznik1 Odesláno 6. leden 2011 Sdílet Odesláno 6. leden 2011 Měls asi pravdu, dolil jsem půl litru vody a už to topí jak má. Ještě jednou díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaamilan Odesláno 7. leden 2011 Sdílet Odesláno 7. leden 2011 V pohodě od toho tady to forum je aby jsme se poradili, když to jde:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodiak69 Odesláno 7. březen 2011 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2011 No a já už mám taky výsledky.Nechal jsem vyměnit radiátor topení a je to .Ten původní měl cca o půl kila víc než nový a v autě ted jak na sadaře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaninaS Odesláno 5. květen 2011 Sdílet Odesláno 5. květen 2011 A ja to vyresila Webastem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trah Odesláno 12. září 2011 Sdílet Odesláno 12. září 2011 Taky me ceka vymena radiatoru topeni.Mam strach z ty palubky abych tam neco nepolamal,cim je to starsi tim krehci jsou plasty.Nema nekdo schema kde se schovavaj sroubky na palubce.Diky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haryk Odesláno 12. září 2011 Sdílet Odesláno 12. září 2011 na plasty jedině teplo,když jim je zima rádi při demontáži lupnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. září 2011 Sdílet Odesláno 12. září 2011 Hmmmm, napodzim jsem to taky dělal. Auto jsem pohonil,vodu ohřál na 90 a v autě kosa jak na Sibiři!!!! Nezbylo nic jiného než vyměnit radiátor topení, byl ucpanej. Je to práce tak na jedno odpoledne a to jsem u toho vypil dva čaje a vykouřil 5 cigaret. Takže si nestěžuju, už jsem dělal i horší věci na tý krabici. Přeju hodně zdaru!! Vyndaval jsi u toho celou palubku, nebo se tam dá dostat i bez toho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trah Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 Prave ze musi palubka pryc,aby si se dostal na topeni.A nejhorsi na tom je prijit na sroubky co tu palubku drzi:grr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johndavid Odesláno 10. červenec 2015 Sdílet Odesláno 10. červenec 2015 zdravim vsechny,ja mel a mam s topenim taky takove radosti,ze topi a netopi. predchozi majitel vymenil radiator,ale bylo to reseni ani ne na rok. To co se mi osvedcilo bylo pridani obehoveho cerpadla na vracecce na topeni,jelikoz to u me 2,1 TD resil nejaky moooc chytry inzenyr tak,ze zpetnou hadici z radiatoru navedl do expanzky ( ano nejvyssi bod sice znamena samo odvzdusneni,ale pak tam neni zadna cirkulace a radiatory se ucpavaji ). Obehovka pouze vlozena na konec hadice od radiatoru a do expanzky se navedla druha a vysledek,topi i na volnobeh a to tak,ze ani motor se nezahreje a teplo je vsude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.