4maa Odesláno 17. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 Vie niekto pri akom režime jazdy prebehne regenerácia FAP najoptimálnejšie? Aký rýchlosný stupeň, aká rýchlosť, otáčky? Aká je teplota vody a oleja pri regenerácii? Prečo sa pýtam? Pri častom jazdení po meste je bežný jav, že regenerácia sa nepodarí, nedokončí,..., nakoniec sa môže stať, že počítač vypíše chybu prekročený limit neúspešných pokusov o regeneráciu... Takže v situácii, že sa už regenerácia spustí je najlepšie pokračovať v jazde dovtedy, kým sa dokončí. ---takže v akom režime pokračovať v jazde?--- To že sa regenerácia spustila poznať podľa zvuku výfuku (napr. pri rozbiehaní), resp. podľa bežiaceho ventilátora chladiča (na 1,6 zostáva bežať aj po zhasnutí motora ešte niekoľko minút) Optimálne by bolo mať možnosť dať počítaču info, že plánujem ísť autom dlhšiu trasu (napr.40-50km), aby sa regenerácia spustila (aj keď nie je práve v pláne...), aby sa nestávalo, že síce tých 50km prejdem ale regenerácia sa ako naschvál spustí až v meste, tesne pred koncom jazdy... Vývojári z Peugeota toto zjavne nezvládli... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
King81 Odesláno 17. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 Tak tak, toto sa mi tiez stalo, ze zacal regenorovat, ked som uz skoro parkoval do garaze. To by si chcel vela, aby auto bolo take inteligentne:) Z coho by zil servis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 17. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 To nezvladla ani jedna automobilka.Ne jenom PSA. DPF je temer to same jako FAP.A ver tomu ze je to jeste horsi nez FAP. Regeneraci neovlivnis zadnym zspusobem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zazimir Odesláno 17. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 Z mojí skušenosti je nejlepší točit motor (1,6) na 2500 otáček, samozřejmě plus minus, ale lepší více, než méně. Rychlostní stupeň je buřt, teplotu vody jsem neřešil, protože se spustilo mrazící kolo předního ventilátoru, kdy teplo od motoru a podvozku proudilo až 3 metry za auto. Taktéž olej. Jediné, co se zahřívá je výfuková soustava, protože nafta vstříknutá do protiúvrati, chytá až ve výfukové soustavě. [upravil dne 17/12/10 13:49 Zazimir] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 17. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 ja ani neviem kedy mi regenruje... jazdim krate trasy mestom... urobil som zatial cca 5000km ale ani raz som regeneraciu nepostrehol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4maa Odesláno 17. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 Na 2.0 je to možno inšie ale na 1.6 je to evidentne počuť. Naposledy som pred garážou postrehol hlučnejší výfuk, tak som si teda dal menšiu zachádzku...bez rádia, vypnutý vnútorný ventilátor (kvôli rušivým hlukom)...na trojke cca 50-60km/h - výfuk bolo evidentne počuť, skončenie regenerácie bolo zjavné - v plynulej jazde výfuk náhle stíchol a auto poskočilo ako keby som ho práve odbrzdil... Mimochodom na diaľnici pri 130km/h regeneráciu ani ja nespoznám...a spúšťa sa aj pri takejto jazde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 18. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2010 Určite, práve to je odporúčané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PPK Odesláno 18. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2010 Zdravím, i já poznám, kdy regeneruje - přesně jak píšete. V poslední době už naskakuje po cca 60 km, i když jedu delší trasu a tak to neřeším. Jako na potvoru naskočí téměř vždy na konci cesty, ale abych jezdil zbytečně kilometry jako idiot kamsi a zpět, nedělal bych nic jinýho. Už jsem z toho vystřízlivěl. Jen mne štve, že mi neukončená regenerace \"tluče\"baterku. Chci FAP při nejbližší příležitosti nechat zkouknout přes diagnostiku, ale je to nejspíš jeho labutí píseň. Jen pro info, udělal jsem si osobní průzkum cen výměny FAPu mezi autorizovanými servisy (kraj JČ, SČ, JM a Vysočina) a se zděšením jsem zjistil, přestože jsem uvedl VIN, kvůli typu FAPu atd., že cena se pohybuje v rozmezí 7000 Kč ( konkrétně 15 000 - 22 000 Kč) Takže mi z toho jasně vyplývá FAPOFF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PPK Odesláno 31. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2010 Zdravím, i já poznám, kdy regeneruje - přesně jak píšete. V poslední době už naskakuje po cca 60 km, i když jedu delší trasu a tak to neřeším. Jako na potvoru naskočí téměř vždy na konci cesty, ale abych jezdil zbytečně kilometry jako idiot kamsi a zpět, nedělal bych nic jinýho. Už jsem z toho vystřízlivěl. Jen mne štve, že mi neukončená regenerace \"tluče\"baterku. Chci FAP při nejbližší příležitosti nechat zkouknout přes diagnostiku, ale je to nejspíš jeho labutí píseň. Jen pro info, udělal jsem si osobní průzkum cen výměny FAPu mezi autorizovanými servisy (kraj JČ, SČ, JM a Vysočina) a se zděšením jsem zjistil, přestože jsem uvedl VIN, kvůli typu FAPu atd., že cena se pohybuje v rozmezí 7000 Kč ( konkrétně 15 000 - 22 000 Kč) Takže mi z toho jasně vyplývá FAPOFF. Zdravím, tak jsem tedy absolvoval důkladnou diagnostiku FAPu a zůstal jsem stát s ústy otevřenými dokořán. Všechno O.K. (tlaky, čidlo, aditivum) a zaplněnost je na 18%. Podle všech indicií a informací zde z fóra jsem předpokládal onu \"labutí píseň\" a s FAPOFF jsem byl smířený na 100%, ale těch 18% mne fakt dostalo. Ta častá regenerace (viz. předchozí mail) je prý opravdu způsobena zimním počasím, kdy promrzlý motor produkuje mnohem více \"sazí\" než v letním období a tudíž i regenerace trvá o dost déle. No nic, zatím tedy \"vykuch\" nebude. Jdu se obléci a jedu kamsi a zpět, bych regeneraci vyhověl! Idiot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jitka+Jirka Odesláno 31. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2010 Ahoj měl jsem to samo na dia jsem měl 21% zaplnění a cca 98000tis km a po 3tis km byl plnej jak míchačka na beton. Dia to není 100% na fap:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 1. leden 2011 Sdílet Odesláno 1. leden 2011 ...abych jezdil zbytečně kilometry jako idiot kamsi a zpět, nedělal bych nic jinýho. Už jsem z toho vystřízlivěl. Jdu se obléci a jedu kamsi a zpět, bych regeneraci vyhověl! a ja ze si uz z toho vytriezvel Ja na regeneraciu kaslem a vobec to neriesim, nech si ju robi kedy chce a ako chce... Lebo viem ze existuje riesenie. [upravil dne 1/1/11 12:55 Marcel00] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John_Ice Odesláno 1. leden 2011 Sdílet Odesláno 1. leden 2011 To nezvladla ani jedna automobilka.Ne jenom PSA. DPF je temer to same jako FAP.A ver tomu ze je to jeste horsi nez FAP. Regeneraci neovlivnis zadnym zspusobem. ale jo určitě jo a to ty jsi na to expert a nebo si koupit benzín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flying_dragon Odesláno 9. leden 2011 Sdílet Odesláno 9. leden 2011 My jsme koukali s HonzaZ přes dia na mou 407 a při najetých 100500 km mám zaplnění 12%, což je si myslím nádherné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajo30 Odesláno 9. leden 2011 Sdílet Odesláno 9. leden 2011 ja mám pri 154000 km 18% - je možné že sú až také rozdiely ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifi Odesláno 9. leden 2011 Sdílet Odesláno 9. leden 2011 A ja som nikdy nejakú regeneráciu FAP nikdy nezaregistroval...je to normálne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 9. leden 2011 Sdílet Odesláno 9. leden 2011 Ano, u 2.0 HDI to většinou není poznat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PPK Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 Ahoj měl jsem to samo na dia jsem měl 21% zaplnění a cca 98000tis km a po 3tis km byl plnej jak míchačka na beton. Dia to není 100% na fap:bojim Tak já už opravdu nevím, co si o tom myslet Zajímalo by mne jak to tedy skutěčně ta dia měří. Posuzuje to podle naměřených tlaků nebo podle počtu proběhlích regenerací? Například - v sobotu si to takhle vyrazím na chalupu a schválně to vezmu oklikou, regenerace proběhla až mi hlava hučela, skončila před dojezdem a měl jsem z toho dobrý pocit, že teda jako jsem pro to něco udělal. Ale když mi v neděli na cestě zpět naskočila už po 20 km, zkazilo mi to totálně náladu Vracím se k původnímu rozhodnutí (FAPOFF) a už na to vážně slušně řečeno kašlu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 Asi už máš FAP zanesený. Jinak to zaplnění, co se zde uvádí, je v procentech a je to zaplnění od regenerace. Po regeneraci to jede zase od začátku. Co se týká opravdového zaplnění, tak dia v případě že je FAP OK píše pouze \"správný stav\". Dnes jsem například koukl v dia na FAP a stav zaplnění 37% a počet km od regenerace 330. Mě většinou regeneruje cca po 800 km. Samozřejmě to nepoznám, ale na dia ano. [upravil dne 11/1/11 22:53 HonzaZ] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajo30 Odesláno 12. leden 2011 Sdílet Odesláno 12. leden 2011 a po koľkých cca km by mala regenerácia nabiehať ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 12. leden 2011 Sdílet Odesláno 12. leden 2011 To je těžký. Záleží jak jezdíš - město - mimo město - dálnice. Ale rozmezí cca 500 - 600 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.