hulkjo Odesláno 16. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2010 nevite jestli je na 106 1.5d nějakej sytič prři studenym startu .A jeky žhavicí svičky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 16. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2010 Podľa serviceboxu je tam sytič. Nájdeš ho tak že od čerpadla ide lanko k valčeku namontovanom na bloku. Sviečky napríklad BOSCH 0 250 202 020 alebo NGK DP-10 Y503J. Podľa originálneho čísla som nenašiel nič, toto je z Elitu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hulkjo Odesláno 16. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2010 Podľa serviceboxu je tam sytič. Nájdeš ho tak že od čerpadla ide lanko k valčeku namontovanom na bloku. Sviečky napríklad BOSCH 0 250 202 020 alebo NGK DP-10 Y503J. Podľa originálneho čísla som nenašiel nič, toto je z Elitu. a tyhle neznaš je to Denso DG 003 a neviš jak poznam že funguje ten sytič [upravil dne 16/12/10 18:32 hulkjo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2010 lanko od válečku jde k páčce na čerpadle--podívej se na její polohu u studeného motoru a pak u zahřátého motoru--pokaždé bude poloha páčky jiná...,přes ten váleček jde chladící kapalina a po jejím zahřátí pístek ve válečku zatáhne lankem páčku do polohy zahřátého motoru...,po vychladnutí motoru se pístek vrátí do polohy pro studený motor... doporučuju svíčky Bosch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hulkjo Odesláno 16. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2010 lanko od válečku jde k páčce na čerpadle--podívej se na její polohu u studeného motoru a pak u zahřátého motoru--pokaždé bude poloha páčky jiná...,přes ten váleček jde chladící kapalina a po jejím zahřátí pístek ve válečku zatáhne lankem páčku do polohy zahřátého motoru...,po vychladnutí motoru se pístek vrátí do polohy pro studený motor... doporučuju svíčky Bosch a je to poznat třeba i na otačkách a ty denso ne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2010 otáčky motoru naprázdno jsou stejné jak při studeném, tak teplém motoru--tím se diesel od benzínu liší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hulkjo Odesláno 16. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2010 otáčky motoru naprázdno jsou stejné jak při studeném, tak teplém motoru--tím se diesel od benzínu liší ja mislel že to bude fungovat jako u Mitsubishi pajero tam je taky sytič a ten si za studena přida na 1000 ot./m a pak spadne tak okolo 800 ot./m Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hulkjo Odesláno 17. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 tak jsem to zkoušel a mě se to nehejbe ae když snim pak hnu rukou tak si přida na otačkach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 dej VIN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hulkjo Odesláno 17. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 dej VIN vin:VF31AVJZE52012812 a muže mit ten sytič vliv na to že tedko začal huř chytat a ma po nastartovani nepravidelnej chod ae po chvili asi tak 2 -3 min se srovná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 když se páčka na vstř.čerpadle nehýbe podle okolní teploty, vyměň válec ovládání volnoběhu orig. číslo peugeot 1647 58, cena v pežo 1171 kč., motor TUD5 podle tvého VIN, koupíš ho pravděpodobně jen v pežotu samozřejmě sytič má přímý vliv na start studeného motoru, protože obohacuje směs (přidává palivo) při studeném startu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hulkjo Odesláno 17. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 když se páčka na vstř.čerpadle nehýbe podle okolní teploty, vyměň válec ovládání volnoběhu orig. číslo peugeot 1647 58, cena v pežo 1171 kč., motor TUD5 podle tvého VIN, koupíš ho pravděpodobně jen v pežotu samozřejmě sytič má přímý vliv na start studeného motoru, protože obohacuje směs (přidává palivo) při studeném startu jj dik takže když bych ho rukou držel a někdo by startoval tak by to mělo chytat lip?? a neviš o nějakym schematu jak to nastavit [Edited on 17/12/10 17:43 hulkjo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 ano, když páčku budeš ovládat mechanicky (někdo druhý bude držet rukou), bude startovat líp za předpokladu, že vše ostatní (nafta, startovací otáčky,svíčky,atd.) bude taky OK montáž--upust trochu vody, vyšroubuj starý válec a dej nový, dolij vodu a na čerpadle je seřizovací šroub toho lanka--při studeném motoru by mělo mít lanko vůli cca 0.3 mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hulkjo Odesláno 17. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 ano, když páčku budeš ovládat mechanicky (někdo druhý bude držet rukou), bude startovat líp za předpokladu, že vše ostatní (nafta, startovací otáčky,svíčky,atd.) bude taky OK montáž--upust trochu vody, vyšroubuj starý válec a dej nový, dolij vodu a na čerpadle je seřizovací šroub toho lanka--při studeném motoru by mělo mít lanko vůli cca 0.3 mm takže tedko kdžy se pudu podivat tak lanko by mělo mit vuli a při startovani se napne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 dej páčku do jedné krajní polohy rukou a druhý startuje, když to nechytne, dej páčku do druhé krajní polohy a zkuste to--nevím,která krajní poloha je pro studený start,ale dá se to takto zjistit jak to má fungovat, když je válec v pořádku,jsem napsal nahoře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hulkjo Odesláno 17. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 dej páčku do jedné krajní polohy rukou a druhý startuje, když to nechytne, dej páčku do druhé krajní polohy a zkuste to--nevím,která krajní poloha je pro studený start,ale dá se to takto zjistit jak to má fungovat, když je válec v pořádku,jsem napsal nahoře tedko jsem se byl koukat a ja mam to lanko furt natahly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 tak ho vyhákni z páčky a páčku dej do druhé polohy rukou a zkus start Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hulkjo Odesláno 17. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 tak ho vyhákni z páčky a páčku dej do druhé polohy rukou a zkus start jj ale to zkusim až rano až zase bude studenej, ae když si stoupnu proti autu tak směrem k baterce snim jde hnout a zvyšej se i otačky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 17. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 Zvýšia sa otáčky lebo pridáš palivo. To je to čo má urobiť sám, takže ráno nech ti ho niekto potlačí smerom k baterke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hulkjo Odesláno 17. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 Zvýšia sa otáčky lebo pridáš palivo. To je to čo má urobiť sám, takže ráno nech ti ho niekto potlačí smerom k baterke. a pak když to chytne lip tak nefunguje a proč nekdo řika že to ma mit normalni otačky a někdo že to zviší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.