martinjonas Odesláno 15. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2010 zdravim,stal som sa majitelom 106 s motorom 1,0 rv.1996 a oznacenim CDZ. nikde na nete sa neviem dopatrat ake by mali byt kompresne tlaky vo valcoch. na tom mojom su vsetky styri valce 0,8.....je to v poriadku? auto ma podla tachometra 165000 km a mohlo by to byt realne dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 15. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2010 taky nevím, jaké mají být tlaky podle výrobce, ale je dobré, že máš všechny válce stejné...,problém je, když se jednotlivé válce moc rozcházejí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 15. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2010 Kedysi nás učili že je dôležitejšie aby boli tlaky rovnaké než to ako sú vysoké. 0,8 je na takýto motor slušná hodnota, môžeš byť kľudný. ...ozzy, si rýchlejší ako smrť [upravil dne 15/12/10 15:20 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 15. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2010 Zrovna mám vedle sebe knížku jak na to.... Takže píšou zahřát motor a správně vymezit vůle ventilů a pak se má naměřit: benzínové motory 1.1 - 1.3 MPa naftové motory 2.0 - 2,5 MPa Jinak 0,8 se mi zdá už docela málo, ve škole jsme měřili na Fiatu 600 co měl 200 000 a 1 GO a měl 1.1 MPa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinjonas Odesláno 16. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2010 my sme to merali pri studenom motore,takze este to skusime s teplym. a ked uz sme pri ventiloch,aka ma byt ich vola pri tomto motore,tj, 1,0 37 kW ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 16. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2010 Sací 0.2, výfuk 0.4. Opravdu ho dobře zahřej a pak změř. Kdyžtak, kdyby se to nezlepšilo, tak zkus změřit kompresi po tom, co tam dáš trochu oleje. Pokud se tlaky nezlepší, je chyba jinde(ventily...) pokud jo, tak jsou opotřebené kroužky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.