Pietro Odesláno 13. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2002 Zdary všem. Chci se zeptat, jestli někdo nevite jak jsou udělaný zadní brzdy u typu 406, mam tam kotouče a ručka je asi bubnová v těch kotoučích. Mám jít po novym roce na technickou a ručka je trochu vlažná. Nevite někdo, jak se to rozebírá a jak se šteluje vůle těch paken. Dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 13. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2002 Cože ? Máš v zadu kotouče a součesně bubny? To slyším prvně. Vždycky jsem si myslel, že ručkou se kotouče ovládají mechanicky. Alespoň jsem to tak měl kdysi u 405ky. :o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 13. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2002 no jasne, ze tam nejsou bubny..... Rucka ma tahlo pripojene n atakovou malo paačku nekde na brzdici a steluje se to myslim zespodu auta???? si nejsem jisty ale po 9 zubech by mela byt nadoraz zatazena.... U bubnovych to je po 7 zubech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 13. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2002 bohužel jsem měl stejný problém u 306, po zimě, kdy jsem blbnul v zatáčkách s ručkou, se dostala asi sůl do bowdenů a trochu se zadřely. Nakonec to skončilo na jedné straně zničeným brzdičem. Ale snad to bude stačit jen vyčistit a seřídit u mě byly matky přímo pod krytem ruční brzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pietro Odesláno 16. prosinec 2002 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2002 Zdarec, byl jsem u svýho dvorního autošamana, s tím, že mi hůř brzdí ručka, on to zkouknul a konstatoval, že na normální brždění je tam kotouč a uvnitř kotouče, že jsou pakny ruční brzdy. Já to už někde slyšel, že se to tak dělá. Na těle kotouče je pak nějaká gumová zátka a přes ni se dá zkontrolovat stav paken??? :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 16. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2002 Takhle to maj nějaký žaponci, kotoučovou brzdu, a uvnitř malinký pakny jen na ručku. Ale jestli to tak má i 406-ka, to teda nevím... Starší typy to neměly určitě, ty měly takové ty "šroubovací" brzdiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pietro Odesláno 16. prosinec 2002 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2002 A jak vypadá takový šroubovací brzdič, to je spojený s brzdičema na kotouči, nebo je to něgde sólo? Pokud by se to dalo štelovat jednoduše zespodu auta, tak se to dá zvládnout i „podomácku“ ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 16. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2002 Pietro: z toho jsem teda vedle. Proč teda tvůj autošaman neodendal tu gumovou zátku a nezkontroloval ty pakny. Popř. ti je mohl přitáhnout. Stejně si myslím, proč by to ty frantíci dělali tak složitě. Já osobně mám v zadu pakny a ručka není žádná bomba a to jsou nové. Když si tak představím, že ty tam máš ještě menší, odhaduji tak velké jako u nějakého mopeda, no to se nediv, že to takovou krávu neubrzdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pietro Odesláno 16. prosinec 2002 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2002 To už pak nezbejvá než jezdit jak MrBín, někam doject, zastavit, rychle se schpalkem v ruce vyběhnout a narvat ho pod zadní kolo. :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pietro Odesláno 16. prosinec 2002 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2002 To mi připomělo, moje druhý auto bylo Oltcit Club 11R, nebo tag nějag. Prostě můj první pseudofrantik. Každopádně tenhle neskutečný klikofon měl docela raritku. Přední kotouče byly přímo v motoru a na ně připojenou ručku, takže když se zvedla haupna, tak tam na Tě jukly dva brutal kotouče, pokud si pamatuju tak vzduchem chlazený. Takže tam veškerý řádění s ručkou v zákrutách bylo pjekně na prdel. Vzadu byly kotoučky opravdu jak z mopeda. Ale brzdění bylo asi to jediný co to auto umělo vcelku dobře:) :) [Editováno 12/16/02 Pietro] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 16. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2002 "šroubovací" brzdič vypadá úplně stejně jako normální brzdič, akorát má vevnitř ještě takovej samostav. A taky zvenku nějaký vývod na lanovod... Tak si pod to lehni, a podívej se, kam to vede, to přeci musí být vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jano306 Odesláno 21. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2002 POSTUPOVAT MOZES DVOMA SPOSOBMI 1-NASTAVIT R.B NA LANOVODOCH POD ZADNOU NAPRAVOU 2DAJ DOLE BRZDOVE PLATNICKY POVOL KOTUC A VYBER HO NAJDES TAM BRZD.PAKNE DOKLADNE ICH VYCISTI SMIRGLOM ANASTAV SAMOSTAVY TAK ABY KOTUC ISIEL DNU NA TESNO. VSETKO POSKLADAJ SPAT A PREJDI 100 METROV NA ZATIAHNUTEJ R.B ---MOZNO SA TI TO ZDA ZLOZITE ALE JE TO TAK AK SI NEVIES RADY RAD TI TO UKAZEM SOM Z BA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pietro Odesláno 23. prosinec 2002 Autor Sdílet Odesláno 23. prosinec 2002 Tag, že by tam přeci byly v tom kotouči pakny na ruční brzdu. Jag se trochu oteplí, vrhnu se na to. Díkes a zdarec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki Odesláno 26. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2002 neblazite ludia , rucnu valim casto teraz na parkoviskach , ved nie je vacsej radosti teraz v zime ako sa smykat na parkoviskach - prazdnich :-))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.