Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Koho byla zelená 807 2.2i benzín -okolo Hradce


kléma

Recommended Posts

Cena při platbě v hotovosti je 120 tis.. Ja mám stejný motor r.02 za 160tis. kupované před cca rokem, ale je to exclusive. V auto esa byla C8 2,2i za cca 160tis, r. 03, teď, ale koukal jsem že je předaná.

Za 120 tis. to bude asi proto že to moc žere, takže to nikdo nechce. Za čumendu nato nic nedáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jen aby tam toho nebylo postupně daleko víc. Je to pak všechno ku..ky drahé. Já také při koupy neodhalil že nejde klimatizace (bylo mínus 15 tak to ani moc nešlo) a oprava skoro 17 tisíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jen aby tam toho nebylo postupně daleko víc. Je to pak všechno ku..ky drahé. Já také při koupy neodhalil že nejde klimatizace (bylo mínus 15 tak to ani moc nešlo) a oprava skoro 17 tisíc.

Moto ta klimoška musí jít i v mínus 17 spíná kompresor to cvaknutí je slyšet, ale taky jsem se takhle nechal jednou nachytat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemáte pravdu stou klimou, kontrolka sice svítí, ale kompresor nesepne dokonce už od nějakých 7 stupňů nad nulou. Taky jsem kupoval v zimě a klima nesepla, je to hop nebo trop. Jinak si zavolej do Peugeotu tam ti to potvrdí. Leda bys to da do nějaké teplejší garáže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klimatizace je tepelné čerpadlo, tedy bere teplotu ze vzduchu v kabině, respektive který proudí do kabiny a odvádího mimo vůz. Každé tepelné čerpadlo je funkční jen do nějaké teploty z hlediska poměru příkon- výkon. Při teplotách kolem 5 st, je už pomalu roven. Ale samozřejmě kompresor zapne proč by nezapnul. Ale kromě funkce kondenzace vodních par nemá žádnu jinou účinnost.

Kontrolka u Peugeotu není důležitá, ta se rozsvítí když se zapne vypínač. No a když bude utíkat chladivo, tak ti v zimně sepne kompresor, ale klimačka nebude chladit a tak protože vzduch je studený nemáš šanci zjistit zda je okruh chladiva v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě jsem si říkal že 120 by šlo. Ale nejde tam displej a boční dveře. A s tou spotřebou-počítám do budoucna s LPG. Doufám že by to v kombinaci s tím to motorem šlo.

Myslíš ten displej pod budíkma? Jak nejdou boční dveře? Může to být jenom pojistka:myslim

Jo přesně ten myslím-nemáte ponětí o ceně na co by to vyšlo. Nebo jestli to není signalizace něčeho složitějšího-i když on jde ale jde špatně číst-až vůbec-prostě dělá přes sebe čáry. A ty dveře nejdou jen kliko-to by mohlo být nějaké táhlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klimatizace je tepelné čerpadlo, tedy bere teplotu ze vzduchu v kabině, respektive který proudí do kabiny a odvádího mimo vůz. Každé tepelné čerpadlo je funkční jen do nějaké teploty z hlediska poměru příkon- výkon. Při teplotách kolem 5 st, je už pomalu roven. Ale samozřejmě kompresor zapne proč by nezapnul. Ale kromě funkce kondenzace vodních par nemá žádnu jinou účinnost.

Kontrolka u Peugeotu není důležitá, ta se rozsvítí když se zapne vypínač. No a když bude utíkat chladivo, tak ti v zimně sepne kompresor, ale klimačka nebude chladit a tak protože vzduch je studený nemáš šanci zjistit zda je okruh chladiva v pořádku.

Nemáš pravdu komresor sepne jen když je v okruhu chladivo(určitý tlak) je to tak u každýho auta a je to pojistka proti zničení kompresoru:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...