kléma Odesláno 14. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2010 Ahoj. Mám ještě jednu prosbu. Našel jsem zelenou 807 2.2i16V (benzín, r.v.2003, 17\"kola) v bazaru a jsou na ní nálepky klubu. Nevíte někdo koho byla-že bych se s ním zkusil domluvit popř. poradit-dík kléma (777269910) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajza206 SW Odesláno 14. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2010 No kupovat 807 z AAA za 80tis která má najeto 135000km po sedmi letech se mi zdá jako bláznovství to bude velká kasička:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kléma Odesláno 14. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 14. prosinec 2010 No kupovat 807 z AAA za 80tis která má najeto 135000km po sedmi letech se mi zdá jako bláznovství to bude velká kasička:bojim No v inzerci koukám že mají všechny takto najeto .A benzíny zas tolik anad nejezdí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tango C8 Odesláno 15. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2010 Cena při platbě v hotovosti je 120 tis.. Ja mám stejný motor r.02 za 160tis. kupované před cca rokem, ale je to exclusive. V auto esa byla C8 2,2i za cca 160tis, r. 03, teď, ale koukal jsem že je předaná. Za 120 tis. to bude asi proto že to moc žere, takže to nikdo nechce. Za čumendu nato nic nedáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajza206 SW Odesláno 15. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2010 Ok tak to jo koukal jsem na tu menší cenu každopádně by to chtělo vidět fotky toho sakra schovaj opiš vinko a kluci ti tady zjistí servisni historii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kléma Odesláno 15. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 15. prosinec 2010 Právě jsem si říkal že 120 by šlo. Ale nejde tam displej a boční dveře. A s tou spotřebou-počítám do budoucna s LPG. Doufám že by to v kombinaci s tím to motorem šlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MotoMoto Odesláno 15. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2010 No jen aby tam toho nebylo postupně daleko víc. Je to pak všechno ku..ky drahé. Já také při koupy neodhalil že nejde klimatizace (bylo mínus 15 tak to ani moc nešlo) a oprava skoro 17 tisíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajza206 SW Odesláno 15. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2010 No jen aby tam toho nebylo postupně daleko víc. Je to pak všechno ku..ky drahé. Já také při koupy neodhalil že nejde klimatizace (bylo mínus 15 tak to ani moc nešlo) a oprava skoro 17 tisíc. Moto ta klimoška musí jít i v mínus 17 spíná kompresor to cvaknutí je slyšet, ale taky jsem se takhle nechal jednou nachytat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kléma Odesláno 15. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 15. prosinec 2010 právě proto jsem se chtěl domluvit s původ.majitelem-protože bazar tvrdí že to má vykoupené takže majiteli už o nic nejde. Jinak si taky myslím že klima nejde pod cca 0C-alespoň u všech aut co jsem viděl to nešlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajza206 SW Odesláno 15. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2010 normálně nastartuju a kompresor normálně cvaká do mínus deseti určitě [upravil dne 15/12/10 16:00 bajza206 SW] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EZOP12 Odesláno 15. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2010 Proč by nešla,při zamrzlém předním okně se zapíná ofuk na max spolu s klimou,aby vlchkost v autě nemlžila okno zevnitř,:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
golias Odesláno 15. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2010 nemáte pravdu stou klimou, kontrolka sice svítí, ale kompresor nesepne dokonce už od nějakých 7 stupňů nad nulou. Taky jsem kupoval v zimě a klima nesepla, je to hop nebo trop. Jinak si zavolej do Peugeotu tam ti to potvrdí. Leda bys to da do nějaké teplejší garáže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haryk Odesláno 15. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2010 musím oponovat-proč když jedu a začnou se mlžit okna -6 ,zapnu klimu a okýnka se hned odmlží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plaz Odesláno 15. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2010 souhlasim s harykem to tez:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tango C8 Odesláno 16. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2010 Právě jsem si říkal že 120 by šlo. Ale nejde tam displej a boční dveře. A s tou spotřebou-počítám do budoucna s LPG. Doufám že by to v kombinaci s tím to motorem šlo. Myslíš ten displej pod budíkma? Jak nejdou boční dveře? Může to být jenom pojistka:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
golias Odesláno 16. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2010 kua chlapi já nevim jak je to možný, ale já to tak mám. V peugeotu mi to potvrdili než jsem to auto koupil. Sou věci mezi nebem a zemí:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MotoMoto Odesláno 16. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2010 Klimatizace je tepelné čerpadlo, tedy bere teplotu ze vzduchu v kabině, respektive který proudí do kabiny a odvádího mimo vůz. Každé tepelné čerpadlo je funkční jen do nějaké teploty z hlediska poměru příkon- výkon. Při teplotách kolem 5 st, je už pomalu roven. Ale samozřejmě kompresor zapne proč by nezapnul. Ale kromě funkce kondenzace vodních par nemá žádnu jinou účinnost. Kontrolka u Peugeotu není důležitá, ta se rozsvítí když se zapne vypínač. No a když bude utíkat chladivo, tak ti v zimně sepne kompresor, ale klimačka nebude chladit a tak protože vzduch je studený nemáš šanci zjistit zda je okruh chladiva v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kléma Odesláno 16. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2010 Právě jsem si říkal že 120 by šlo. Ale nejde tam displej a boční dveře. A s tou spotřebou-počítám do budoucna s LPG. Doufám že by to v kombinaci s tím to motorem šlo. Myslíš ten displej pod budíkma? Jak nejdou boční dveře? Může to být jenom pojistka:myslim Jo přesně ten myslím-nemáte ponětí o ceně na co by to vyšlo. Nebo jestli to není signalizace něčeho složitějšího-i když on jde ale jde špatně číst-až vůbec-prostě dělá přes sebe čáry. A ty dveře nejdou jen kliko-to by mohlo být nějaké táhlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kléma Odesláno 16. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2010 Jinak Vám fakt tohle auto nic neříká(koho bylo)-bylo hodně polepené samolepkami fora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajza206 SW Odesláno 16. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2010 Klimatizace je tepelné čerpadlo, tedy bere teplotu ze vzduchu v kabině, respektive který proudí do kabiny a odvádího mimo vůz. Každé tepelné čerpadlo je funkční jen do nějaké teploty z hlediska poměru příkon- výkon. Při teplotách kolem 5 st, je už pomalu roven. Ale samozřejmě kompresor zapne proč by nezapnul. Ale kromě funkce kondenzace vodních par nemá žádnu jinou účinnost. Kontrolka u Peugeotu není důležitá, ta se rozsvítí když se zapne vypínač. No a když bude utíkat chladivo, tak ti v zimně sepne kompresor, ale klimačka nebude chladit a tak protože vzduch je studený nemáš šanci zjistit zda je okruh chladiva v pořádku. Nemáš pravdu komresor sepne jen když je v okruhu chladivo(určitý tlak) je to tak u každýho auta a je to pojistka proti zničení kompresoru:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.