kléma Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Ahoj. Mám ještě jednu prosbu. Našel jsem zelenou 807 2.2i16V (benzín, r.v.2003, 17\"kola) v bazaru a jsou na ní nálepky klubu. Nevíte někdo koho byla-že bych se s ním zkusil domluvit popř. poradit-dík kléma (777269910) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bajza206 SW Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 No kupovat 807 z AAA za 80tis která má najeto 135000km po sedmi letech se mi zdá jako bláznovství to bude velká kasička:bojim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kléma Posted December 14, 2010 Author Share Posted December 14, 2010 No kupovat 807 z AAA za 80tis která má najeto 135000km po sedmi letech se mi zdá jako bláznovství to bude velká kasička:bojim No v inzerci koukám že mají všechny takto najeto .A benzíny zas tolik anad nejezdí Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tango C8 Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Cena při platbě v hotovosti je 120 tis.. Ja mám stejný motor r.02 za 160tis. kupované před cca rokem, ale je to exclusive. V auto esa byla C8 2,2i za cca 160tis, r. 03, teď, ale koukal jsem že je předaná. Za 120 tis. to bude asi proto že to moc žere, takže to nikdo nechce. Za čumendu nato nic nedáš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bajza206 SW Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Ok tak to jo koukal jsem na tu menší cenu každopádně by to chtělo vidět fotky toho sakra schovaj opiš vinko a kluci ti tady zjistí servisni historii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kléma Posted December 15, 2010 Author Share Posted December 15, 2010 Právě jsem si říkal že 120 by šlo. Ale nejde tam displej a boční dveře. A s tou spotřebou-počítám do budoucna s LPG. Doufám že by to v kombinaci s tím to motorem šlo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoMoto Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 No jen aby tam toho nebylo postupně daleko víc. Je to pak všechno ku..ky drahé. Já také při koupy neodhalil že nejde klimatizace (bylo mínus 15 tak to ani moc nešlo) a oprava skoro 17 tisíc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bajza206 SW Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 No jen aby tam toho nebylo postupně daleko víc. Je to pak všechno ku..ky drahé. Já také při koupy neodhalil že nejde klimatizace (bylo mínus 15 tak to ani moc nešlo) a oprava skoro 17 tisíc. Moto ta klimoška musí jít i v mínus 17 spíná kompresor to cvaknutí je slyšet, ale taky jsem se takhle nechal jednou nachytat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kléma Posted December 15, 2010 Author Share Posted December 15, 2010 právě proto jsem se chtěl domluvit s původ.majitelem-protože bazar tvrdí že to má vykoupené takže majiteli už o nic nejde. Jinak si taky myslím že klima nejde pod cca 0C-alespoň u všech aut co jsem viděl to nešlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bajza206 SW Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 normálně nastartuju a kompresor normálně cvaká do mínus deseti určitě [upravil dne 15/12/10 16:00 bajza206 SW] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EZOP12 Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Proč by nešla,při zamrzlém předním okně se zapíná ofuk na max spolu s klimou,aby vlchkost v autě nemlžila okno zevnitř,:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golias Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 nemáte pravdu stou klimou, kontrolka sice svítí, ale kompresor nesepne dokonce už od nějakých 7 stupňů nad nulou. Taky jsem kupoval v zimě a klima nesepla, je to hop nebo trop. Jinak si zavolej do Peugeotu tam ti to potvrdí. Leda bys to da do nějaké teplejší garáže. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haryk Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 musím oponovat-proč když jedu a začnou se mlžit okna -6 ,zapnu klimu a okýnka se hned odmlží Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plaz Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 souhlasim s harykem to tez:papa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tango C8 Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Právě jsem si říkal že 120 by šlo. Ale nejde tam displej a boční dveře. A s tou spotřebou-počítám do budoucna s LPG. Doufám že by to v kombinaci s tím to motorem šlo. Myslíš ten displej pod budíkma? Jak nejdou boční dveře? Může to být jenom pojistka:myslim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golias Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 kua chlapi já nevim jak je to možný, ale já to tak mám. V peugeotu mi to potvrdili než jsem to auto koupil. Sou věci mezi nebem a zemí:D:D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoMoto Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Klimatizace je tepelné čerpadlo, tedy bere teplotu ze vzduchu v kabině, respektive který proudí do kabiny a odvádího mimo vůz. Každé tepelné čerpadlo je funkční jen do nějaké teploty z hlediska poměru příkon- výkon. Při teplotách kolem 5 st, je už pomalu roven. Ale samozřejmě kompresor zapne proč by nezapnul. Ale kromě funkce kondenzace vodních par nemá žádnu jinou účinnost. Kontrolka u Peugeotu není důležitá, ta se rozsvítí když se zapne vypínač. No a když bude utíkat chladivo, tak ti v zimně sepne kompresor, ale klimačka nebude chladit a tak protože vzduch je studený nemáš šanci zjistit zda je okruh chladiva v pořádku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kléma Posted December 16, 2010 Author Share Posted December 16, 2010 Právě jsem si říkal že 120 by šlo. Ale nejde tam displej a boční dveře. A s tou spotřebou-počítám do budoucna s LPG. Doufám že by to v kombinaci s tím to motorem šlo. Myslíš ten displej pod budíkma? Jak nejdou boční dveře? Může to být jenom pojistka:myslim Jo přesně ten myslím-nemáte ponětí o ceně na co by to vyšlo. Nebo jestli to není signalizace něčeho složitějšího-i když on jde ale jde špatně číst-až vůbec-prostě dělá přes sebe čáry. A ty dveře nejdou jen kliko-to by mohlo být nějaké táhlo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kléma Posted December 16, 2010 Author Share Posted December 16, 2010 Jinak Vám fakt tohle auto nic neříká(koho bylo)-bylo hodně polepené samolepkami fora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bajza206 SW Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Klimatizace je tepelné čerpadlo, tedy bere teplotu ze vzduchu v kabině, respektive který proudí do kabiny a odvádího mimo vůz. Každé tepelné čerpadlo je funkční jen do nějaké teploty z hlediska poměru příkon- výkon. Při teplotách kolem 5 st, je už pomalu roven. Ale samozřejmě kompresor zapne proč by nezapnul. Ale kromě funkce kondenzace vodních par nemá žádnu jinou účinnost. Kontrolka u Peugeotu není důležitá, ta se rozsvítí když se zapne vypínač. No a když bude utíkat chladivo, tak ti v zimně sepne kompresor, ale klimačka nebude chladit a tak protože vzduch je studený nemáš šanci zjistit zda je okruh chladiva v pořádku. Nemáš pravdu komresor sepne jen když je v okruhu chladivo(určitý tlak) je to tak u každýho auta a je to pojistka proti zničení kompresoru:papa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.