oni Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 tak mi prestal fungovat ventilator topeni, vim ze motorek funguje a vim ze do nej jde napeti, ale na kabelu neni kostra, poradte kde mam hledat. druhy problem, zapnu radio a z repraku z pravych dveri jde praskani,tak 10 sekund, vypnu radio a to praskani znova tak 10 seknud. radio je vyply, zmacku nejaky tlacikto na vyplym radiu a stejne to praska a zase 10 sekund, radiem to neni, dal jsem jiny radio a dela to stejne. [upravil dne 2/1/11 20:37 oni] [upravil dne 12/1/11 17:58 oni] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted December 14, 2010 Author Share Posted December 14, 2010 tak ventilaci jsem jsem vyresil, je to tema predradnejma odporama. ale to radio. vim ze to je nekde mezi radiem a reprakem, tipoval bych to na tu pruchodku,ale proc vzdycky jen zhruba 10 sekund... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deddo306Break Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 asi by som skusil napojit iny reprak ,či to nie je v nom a ak by to robilo aj na druhom tak skontrolovat tu spominanu kabelaž... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
feriic Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Na tech odporovejch spiralach odchazi dioda.Je nepropustna v obou smerech,nouzove na se da na ofuk premostit dratem.Kup si nekde v elektro potrebach diodu 8A a mas to.Mam to upe stejne,soucastka na srazeni otacek mi taky odesla,tak jsem dal jinou z vraku a ta klekla po mesici,koupil jsem diodu,napalil ji tam a je pokoj.Co se tyce toho praskani videl bych to taky na pruchodku,zkusil bych jeste pro sichr jinadsi reprak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelus Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 Mám podobný problém se 406. Mám tam original rádio. Nejprve jsem si myslel, že mi odešlo. Jednou jsem vjel na ulici do nějaký díry a jak se auto otřáslo, tak z repráků se začalo ozývat dunění a praskání. Po vypnutí rádia to přestalo. Ale když teď startuji s vypnutým rádiem, tak po nastartování to začne z repráků opět dunět. Musím rádio zapnout a znovu vypnout. Poraďte někdo, co by s tím mohlo být. Nerad bych koupil nové rádio a zjistil, že to jím není. Děkuji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georginho_cz406 Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Jednoznačně kontrola celistvosti izolace kabelů k repru. Možná bych spíše doporučil rychlejší variantu: natáhnout nové kable :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted January 2, 2011 Author Share Posted January 2, 2011 tak jsem dnes prisel na to,ze to je mezi radiem a dverma. na plusu i minusu k repru je kostra, a hlavne kdyz propipam celej konektor ve dverich, ten velkej bajonetovej,tak az na 2 kabely z cca12-14 je vsude kostra, coz je divny. rozdelal jsem tu gumovou housenu,co jde do konektoru, kde se kabely hlavne lamaj a tam jsou kabely zdravy, poradte kam se mrknout presne, prece nebudu sundavat celou palubku kvuli reprakum? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted January 3, 2011 Author Share Posted January 3, 2011 nikdo nic chlapi?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
feriic Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 a odpojil sis pri tom mereni konektor z radia,pripadne baterii a dalsi konektory?Nemohla se ti dostat voda do dveri,ci nepomackal sis vodice ve dverich stahovackou okna?Ponevadz,nejaky riziko zniceni izolace v interieru mi prijde mizivy,vodice vedou pod kobercomolitanem po karoserii v uchytech.Promeril bych ten konektor na svym aute ale stavkuje v servisu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted January 4, 2011 Author Share Posted January 4, 2011 z radia vypojeny bylo a ze dveri taky. Asi urcite bude jeste nekde,ale kde? To uz je vsechno pod palubkou. Az bude cas,promerim jesje druhy dvere,jestli to taky nedelaj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted January 12, 2011 Author Share Posted January 12, 2011 muzete mi rict, proc mi po kratke dobe zhorela dalsi ta teplena ochrana u predradnejch odporu? nastesti jsem mel koupenou do zasoby,ale je to nejaky divny ne? po vymene ty ochrany, mi nefunguje ventilator na prvni stupen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Protože ventilátor jde těžko (přidřený?), anebo má závitový zkrat, prostě bere víc, než by měl. Změř proud. Sice nevím, kolik by měl přesně brát, ale i tak zkus změřit proudy na jednotlivé stupně. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted January 12, 2011 Author Share Posted January 12, 2011 hm,tak to budu muset rict kamaradoj, tohle ja zmerit neumim. ale dik za radu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.