třídvířko Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Čau všichni.Tak už jsem tady opět s problémem u P807.Manželka s ním jela ráno do práce a vše ok.Teď večer když se vracela,tak jí to jelo 20.Po zhasnutí a opětovném nastartování se dostala na 50.Cca po 1km se rozsvítila kontrolka diagnostiky.Auto se rozjelo a jelo normálně,ale s kontrolkou dia.Tak jsem do toho sedl,jestli se to neztratí a nic,po startu kontrolka a antipollution fault.Ale jede to dalo by se říct normálně.Fap mám venku,tak nevim.Má to něco s životnim prostředim,ale jak jsem tady tak koukal,tak to může být i spousta věcí okolo.každopádně asi zajet do peugeota na diagnostiku že? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jofo Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Asikaj sa ozyva ujo EGR. Ale diagnostika ukaze viacej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Skoc na diag. Nech si to vycist,a at ti to vytisknou kdyz maji moznost. Pak pisni. Vidim to na spatne ovladani podtlaku. Bude mozna psat vysoky tlak turba,nizky prutok vzduchu. Mozna taky vaha:blablabla:blablabla:blablabla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 U mě to v tomhle počasí byla špatná nafta, vyloučený parafín, a udělalo to přesně tohle. A ani jsem nemusel jezdit na nějakou dia... ale docela by mě zajímalo, co by hlásila, když mi to kvůli tomu 10x chcíplo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Tobe ale nerozsvitilo kontrolku , ne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
třídvířko Posted December 13, 2010 Author Share Posted December 13, 2010 Naposled jsem tankoval VERVU..Tak to snad naftou nebude... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
třídvířko Posted December 13, 2010 Author Share Posted December 13, 2010 Zajedu na diag.a dám vědět.Doufám,že to nebude nic hroznýho....Zatim dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Rozsvítilo, a otravovalo to s tím Antipollution fault. Kontrolka pak zůstala svítit přes další asi tři startování, pak zhasla. Dál jsem neřešil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
třídvířko Posted December 14, 2010 Author Share Posted December 14, 2010 Ráno jsem to nastartoval,vyjel z garáže,zavřel vrata,vyjel ze dvora,chvilku běžel,nasednu a říkám,půjdeš do servisu,tam ti ukážou.Kontrolka zhasla,nechápu.Má snad duši,či co... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Ale zavada tam zustava jako prechodna. Tak kdyby jsem tam jel tak dam vedet Zatim teda neres.Nebude to extrem ktery by te musel zastavit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
třídvířko Posted December 14, 2010 Author Share Posted December 14, 2010 OK.Tak na mě mysli.Třeba kdybys byl v Praze,tak bych zajel,abys nemusel až ke mě...Jinak dík [upravil dne 14.12.2010 18:41 třídvířko] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
třídvířko Posted December 16, 2010 Author Share Posted December 16, 2010 Ahoj všichni.Tak nevim jestli to má nějakou souvislost,ale manželka právě jede z práce tágem.807 jí nejede.Prý nastartuje a zdechne.Tak to vypadá na to podávací čerpadlo asi že??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 No zlaty moj..... Mozna i jo,ale tak nafta a DRV a vstrik a zpatecka... Sakris to bude premysleni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Jo a myslim ze souvislost tam muze byt. No spis ne. Dostanes ted SZ:D:D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
třídvířko Posted December 19, 2010 Author Share Posted December 19, 2010 Jen pro zajímavost,už jezdim.Zřejmě VERVA není stavěná na chladné počasí,když tak pěkně tuhne.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bustr Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Mě to udělalo, když bylo 20 pod nulou... nastartoval jsem ujel 500m a zdechlo to. Ten samej fault a kontrolka svitila... dal jsem to do teplý garaže, když jsem na 8x dojel zpět a bylo po problému... začal jsem přidávat adetyva proti zamrzání a je do dobrý.. je to od tý doby, co se přidávaj ty zatraceny biosložky, drív jsem na horách žadný takový problém neměl a to bylo -25 třeba 14 dní v kuse... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjukemen Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 ..tak nejdem zakladať novu temu aleotvorím znova túto... ..tiež nastal problém s Faultom večer som odstavil auto v garaži rano prídem k nemu a nechcelo poriadne naštartovať tak som potočil dlhšie chytilo a hned pílo a naskočila naša znama hlaška a zostala svietiť kontrolka motora takto to bolo 2 dni nezhasinala tak som zašiel na diag. napísala spínač na spojk. pedali,žhavenie a nizky tlak v lište chyba sa vymazala skušalo sa štartovať a dobre jazdil som cely večer cely den a bolo dobre,ked som dnes odstavil auto na chodníku mierne naklonene a mal som už skoro rezervu idem naštartovať a to iste dlho točilo kym chytilo...tak ma zaujíma či to nemohlo natiahnuť vzduch preto napisalo nizky tlak,alebo čo lebo cez den som smelo jazdil a nič...alebo to je DRV skusiť ho vyčistiť alebo čerpadlo v nadrži...a ozam je v nadrži pri čerpadle aj nejake sitko.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.