Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 hdi teplota motora 66 kW


lacoceco

Recommended Posts

Tak toho bych taky někdy docílil:( Já v létě tak kolem 80. 90 tak když tahám přívěs a teď v zimně tak 70-75. Na 80 to dostanu tak po 20ti Km. A termostat jsem měnil když jsem to koupil a beze změny. Tak kde by byla zrada?:myslim

Není trvale sepnutá sahara?

Ne to neni. ale taknějak jsem se s tím smířil že tyhle motory maj málo zbytkovýho tepla ale když tu x lidí napíše že jim to drží 80-90 skoro pořád tsk se neubráním tomu,zjistit kde jechyba!! A motor je zakrytovanej jak má být.

A že bych ho až tak šetříl to se taky nedá říct občas ho popoženu a stejně to tevyleze přes 80. Což je si myslím logický když je termostat na 83st. A i na teploměru to vždycky spadne když se to doplazí k osmdesátce. A z toho usuzuju že to ukazuje dobře

[upravil dne 14/12/10 22:34 jirkaj]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Při normálním zatížení a normální teplotě okolí má budík v provozu ukazovat 90° , rafička svisle a nemá se hnout se děj se co děj.

Zezačátku jsem se toho děsil - předchozí auta jezdily všechny na 80 a jak to přelezlo, už se to nezastavilo.

Ale bylo mi tenkrát na dotaz přímo do PEU potvrzeno, že such behavior is normal for the HDi engine, čili že to tak ma byt a tak je to spravne soudruzi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...