CZenda Odesláno 12. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2010 Čaute chlapci a děvčata, po pročtení několika témat o zvuku blinkrů a signalizaci světel a klíčku v zapalování jsem se pustil do vyndání přístrojovky - šlo to hezky bez sebemenších problémů - asi už do toho někdo lezl, páč tam chyběli dva šroubky Jde o to, že signalizace jakakoliv nende, připajel jsem ty studený spoje,ale bzučak ne a ne zabzučet. A teď několik otázek: 1) Jak ten bzučák ve skutečnosti originálně vypadá? - Nevím jestli to tak má být,ale já ho mám zapatlanej nějakou jakoby lepící pryží. Dost to drželo než jsem to tak nějak očistil - připada mi to jakoby ho chtěl někdo umlčet, protože to bylo nality uplně všude tak aby zvuk neunikal. A dale byl uplně rozpadlej tišťáček na tom pípáku, takže to nešlo moc letovat. 2) Neměl by někdo jeden navíc, abych ho mohl vyměnit, třeba z vraku nebo poradit kde koupit - jedná se o novou přístrojovku (model 2000 bez MUX), pípák je za budíkama 3) Ten doveda co se v tom hrabal předemnou vyndal žárovku kontrolky STOP a ja sem se v dřívěším tématu divil proč mi ta kontrolka nesviti . Vyrobil jsem si dočasnou náhradu z 5mm bílý diody s odporem na 12V, ale ted se mi zda, že jsou budíky nějak málo podsvícený, proto - můžete mi poradit jaké jsou tam žárovky, nějaký typ, voltage nebo patice, protože už vidim jak pujdu do prodejny a budu chtit žárovku do přístrojovky na P406 a týpek na mě bude koukat jak na blbce. 4) Potom co jsem přístrojovku namontil zpátky a nastartoval sem, tak motor točil pěkně dlouho než to chytlo - je to důvod k obavě? Mohlo to být způsobené jen nějakým načtením dat z té přistrojovky? Stalo se to někomu stejně? Když sem přístrojovku zkoušel, tak sem několikrát nažhavil a rozsvítil světla(i dálková). Mohlo to být namáháním baterky? A ještě mi řekněte, jestli ta dioda je tam prasarna nebo to tak nevadi Díky za odpovědi a trpělivost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feriic Odesláno 17. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 S bzučákem ti neporadím já ho mám nad pojistkama u relátek a vypadá jako relé.Ten delší start bude spíš vybitím bat a co se týče tý žárovky,normál si nákou vyndej aj s paticí a v každých dílech by měla být.Já pořídil v Kelly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 17. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 Žarovka je tam bezpaticová celoskleněná 12V 1,2W. pípák nevim, ve starym modelu je to jinak, a se startem nemá přistrojovka nic společného, byla to bud nahoda, nebo ta baterka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majty Odesláno 17. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 v MUX verzi je pipak soucasti pacek ? Jestli ano jedny tu mam navic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CZenda Odesláno 18. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 18. prosinec 2010 Nevim jak je to u MUX, ja mam mezityp, který se vyráběl jako facelift, ale bez MUX a FAP. Pípák je za budíkama. Takový černý válec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 18. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2010 Nevím, ale ten pípák by měl být součástí BSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CZenda Odesláno 18. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 18. prosinec 2010 U MUX asi ano,ale nemám MUX = nemám BSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 18. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2010 Právě že u MUX je myslím součástí COMu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CZenda Odesláno 20. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2010 Právě že u MUX je myslím součástí COMu. Asi ano, ale jak říkám - NEmám MUX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 20. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2010 Nemáš sice MUX, ale pokud je to 406 restyl (píšeš že je to 2000), tak BSI máš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CZenda Odesláno 20. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2010 OK, nevyznám se v pojmech, tak BSI teda bude on board. Nicméně ten signalizační pípák by měl být umístěn na přístrojové desce zezadu, myslím že pod otáčkoměrem. Je to takový černý válec s mřížkováním. Ten bude asi po smrti, protože s přiletovanými kontakty stejně nefunguje. Nevím jak se to jmenuje a kde to koupit. Pokud to není ono, nechám si poradit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 20. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2010 Koukám do neplaceného service boxu a nic za budíkama nemohu najít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 21. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2010 Já mám 5/99 restyl, bez MUX, ale s BSI. Bzučák, který třeba klape při blinkrech nebo při ručce či při jiných chybách mám součástí přístrojovky. Je to opravdu takový černý válec. Samotný bzučák bych možná měl mít někde doma. Přístrojovka s tímto bzučákem se pozná podle dvou konektorů vzádu (barvy už nevím). Může to být vadný bzučák, tak jsem to měl já :-) Hlavně hned neměň celou přístrojovku, ten IO pod displejem kilometrů má na starosti si pamatovat km a jakmile tam hodíš jiné budíky tak se ti to načte do BSI nebo do ŘJ motoru (teď už nevím) a budeš tam mít hooodně mnoho KM, protože z vrakáčů mají přístrojovky běžně 500000 a tak. Vyměnil bych pouze bzučák. Žárovka na STOP je opradu celoskleněnka 12V 1.2W (jako do parkovaček, ale menší watáž, aby ti to nepropálilo plast). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 21. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2010 Aha, tak je součástí přístrojovky. Pochopil jsem původně, že je to za přístrojovkou:mad:. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CZenda Odesláno 21. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2010 JJ, je to tak je součástí přístrojovky, je to pod tím černým plastem, překrývá to taková mřížka. Ten plast spojuje přední sklo budíku a vniřní plošňák. Ten bzučák je přiletovanej na tomto plošňáku a sedí v takové objímce. STOPku jsem už vyřešil, tračilo koupit 1.2V žárovku bezpaticovku. Koukal sem všude možně,ale ten pípák se asi neprodava samostatně, jinak přístrojovku měnit nehodlam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.