Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vybijanie prednych H7 žiaroviek


dano7777

Recommended Posts

vedel by mi niekto povedat preco mi vybija predne ziarovki H7 naras obidve v pribehu mesiaca. alternator mi dobija 14,35v a ked mi pustili tak som si vsimnul prepadovym kanalim potecene z baterki pred tim som doleval destilovanu vodu tak mohlo byt viac

Mohol by si to preložiť do slovenčiny prosím? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud odejde jedna žárovka dost často po ní jde druhá, to je docela obvyklý. Jinak doporučuju kupovat kvalitní žárovky ( Osram, Philips, Narva... ) výdrž je násobná než NoName.

To dobíjení změř ve vyšších otáčkách, pokud je to do 14,4 tak to bude OK. Pokud ti ale vaří baterka tak je něco v nepořádku. Není-li to přebíjením pak to může být i nějaký zkrat. Spíš bych ale řekl, že jsi to přelil při dolívání, mimochodem co máš za baterku, že se dolívá?

[upravil dne 12/12/10 20:57 koblih69]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napiš něco o motoru. Může někde být vadný kondík, který pak v soustavě může způsobovat špičky, které měřákem nezjistíš a mohou vadit právě žárovkám, a to těm tepelně nejnamáhanějším, tedy právě potkávačkám. Ostatní zařízení to s ohledem na mnohem nižší pracovní teploty mohou zvládat výrazně lépe. Takže je potřeba zkontrolovat průběhy napětí spíše na spotřebičích osciloskopem a to od volnoběžných otáček k nějakým vyšším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím, kde může být jaký filtrační kondík. Můžou to být nejrůznější zdroje... to by musel říct někdo, kdo zná detailně elektriku konkrétního auta, což já nejsem. Jen tipuji a píšu, na co bych koukl a jak. Podle osciku by se dalo už na něco konkrétnějšího usoudit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

každopadne ten problem može sposobit aj nadpalena dioda alternatoru, teda nesimetricke usmernenie, na tvojom mieste požičiam osciloskop a kuknem na to popripade ku kazdej ziarovke kondenzator s velkou a malou kapacitou samozrejme minimalne na 25V nejaky cca 100n pre vyžšie harmonicke a nejakych 2200u pre nižšie ten večši musi byt nizkoimpedančny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím, kde může být jaký filtrační kondík. Můžou to být nejrůznější zdroje... to by musel říct někdo, kdo zná detailně elektriku konkrétního auta, což já nejsem. Jen tipuji a píšu, na co bych koukl a jak. Podle osciku by se dalo už na něco konkrétnějšího usoudit.

hm, tak dík.;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Alternátor nepúšťa žiadny zvyšný prúd na kostru. Keď je alternátor do 120A znamená to že zvládne dodávať maximálne 120A pri stanovenom napätí, ak nieje toľko prúdu potreba, alternátor ho nevyrába :) čím väčší odber, tým väčšia záťaž pre motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...