dano7777 Odesláno 12. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2010 vedel by mi niekto povedat preco mi vybija predne ziarovki H7 naras obidve v pribehu mesiaca. alternator mi dobija 14,35v a ked mi pustili tak som si vsimnul prepadovym kanalim potecene z baterki pred tim som doleval destilovanu vodu tak mohlo byt viac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xavier Odesláno 12. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2010 vedel by mi niekto povedat preco mi vybija predne ziarovki H7 naras obidve v pribehu mesiaca. alternator mi dobija 14,35v a ked mi pustili tak som si vsimnul prepadovym kanalim potecene z baterki pred tim som doleval destilovanu vodu tak mohlo byt viac Mohol by si to preložiť do slovenčiny prosím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2010 Pokud odejde jedna žárovka dost často po ní jde druhá, to je docela obvyklý. Jinak doporučuju kupovat kvalitní žárovky ( Osram, Philips, Narva... ) výdrž je násobná než NoName. To dobíjení změř ve vyšších otáčkách, pokud je to do 14,4 tak to bude OK. Pokud ti ale vaří baterka tak je něco v nepořádku. Není-li to přebíjením pak to může být i nějaký zkrat. Spíš bych ale řekl, že jsi to přelil při dolívání, mimochodem co máš za baterku, že se dolívá? [upravil dne 12/12/10 20:57 koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edison Odesláno 12. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2010 Napiš něco o motoru. Může někde být vadný kondík, který pak v soustavě může způsobovat špičky, které měřákem nezjistíš a mohou vadit právě žárovkám, a to těm tepelně nejnamáhanějším, tedy právě potkávačkám. Ostatní zařízení to s ohledem na mnohem nižší pracovní teploty mohou zvládat výrazně lépe. Takže je potřeba zkontrolovat průběhy napětí spíše na spotřebičích osciloskopem a to od volnoběžných otáček k nějakým vyšším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PítrR Odesláno 12. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2010 Stejný problém. Tři žárovky do měsíce. S autem sem koupil asi 15 ks nějakých žárovek zřejmě odněkud z třetí země. Pak mi došli zakoupil sem obyčejný od Philipsu a rok je pokoj. P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 12. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2010 to: Edison prosím ťa, kde sa nachádzajú tie kondíky, mám problém s elektrikou a nikto si nevie dať rady. Pozri moje príspevky: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edison Odesláno 12. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2010 Já nevím, kde může být jaký filtrační kondík. Můžou to být nejrůznější zdroje... to by musel říct někdo, kdo zná detailně elektriku konkrétního auta, což já nejsem. Jen tipuji a píšu, na co bych koukl a jak. Podle osciku by se dalo už na něco konkrétnějšího usoudit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dano7777 Odesláno 12. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2010 mam306 break 1.9D 51kw 1999 moze to tobit pri visich otackach teras som tam dal bosch 55w Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanci.miso Odesláno 12. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2010 každopadne ten problem može sposobit aj nadpalena dioda alternatoru, teda nesimetricke usmernenie, na tvojom mieste požičiam osciloskop a kuknem na to popripade ku kazdej ziarovke kondenzator s velkou a malou kapacitou samozrejme minimalne na 25V nejaky cca 100n pre vyžšie harmonicke a nejakych 2200u pre nižšie ten večši musi byt nizkoimpedančny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 12. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2010 Já nevím, kde může být jaký filtrační kondík. Můžou to být nejrůznější zdroje... to by musel říct někdo, kdo zná detailně elektriku konkrétního auta, což já nejsem. Jen tipuji a píšu, na co bych koukl a jak. Podle osciku by se dalo už na něco konkrétnějšího usoudit. hm, tak dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dano7777 Odesláno 12. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2010 alternator som menil pred rokom a pol cistonovy je 120A ale problem nastal asi pred mesiacom original tam bol 70A ale to by vadit nemalo lebo zvisny prud ma pustat na kostru mi vraveli v predajni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 12. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2010 Alternátor nepúšťa žiadny zvyšný prúd na kostru. Keď je alternátor do 120A znamená to že zvládne dodávať maximálne 120A pri stanovenom napätí, ak nieje toľko prúdu potreba, alternátor ho nevyrába čím väčší odber, tým väčšia záťaž pre motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanci.miso Odesláno 12. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2010 hmmm a maš dobre ukostreny ten alternator a kabel k plusu na baterke? skus to skontrolovat, vieš žiarovku nemusi odpalit len vyžšie napetie ale tak isto aj frekvencia teda nejake špičky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.