lacek206 Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 Potrebujem poradiť, do budúcna by som možno vymenil sériové zvody za športové vyrobené na mieru tak ako je už ostatok výfukového systému (stredný diel bez stredového tlmiča s väčším priemerom potrubia a koncový tlmič-rezonátor) samozrejme po výmene by musel KAT preč zo systému, ale keďže sú tam dve lambdy jedna pred a druhá za KAT-om tak mám obavy že po demontáži KAT-u a ponechaní obidvoch sond ! (samozrejmosť) bude elektronika (RJ) motora hlásiť na PC chybu KAT-u poprípade motor púšťať do núdzového režimu, či spotrebu neprimerane zvyšovať ? Ako sa takímto nepríjemnosťiam vyhnúť ak chcem aby to bez toho katalyzátora fungovalo ako keby tam bol namontovaní ? Na EK by problém nebol, ale pred tím ako ho stade odstráníme zo systému si chcem byť na 100% istí že to bude aj bez neho fungovať ako má, čiže ako keby tam bol a vykonával si svoju funkciu A ešťe podstatná otázka že či sa to všetko oplatí vykonať, či to má význam z výkonového hladiska ? ale asi áno, poprosím Vaše rady, odporúčania, návody ako na to ??? Dikes za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lacek206 Posted December 13, 2010 Author Share Posted December 13, 2010 Nikto nič nevie poradiť Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m3t4L_m4n Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Neuvazoval si nad sportovym katom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m3t4L_m4n Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 http://www.sportovniautodoplnky.cz/performance-katalyzatory-magnaflow-45-51-57-64-76-mm/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lacek206 Posted December 14, 2010 Author Share Posted December 14, 2010 Zo začiatku áno ale potom so špekuloval a zistil som že by som ho na pôvodné miesto nemohol dať keďže mám KAT pred motorom a po výmene športových zvodov by už musel ísť pod auto až za motor, nápravnocu a problém by bol ten že tam by my druhá lambda sonda nedočiahla takže KAT vypadáva z hry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lacek206 Posted December 15, 2010 Author Share Posted December 15, 2010 Nikto nepomôže, neporadí Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lacek206 Posted December 17, 2010 Author Share Posted December 17, 2010 :myslim:papa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paric Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 Ja sa priklanam k sportovemu katu a predlzit kable od tej druhej lambdy. Neviem ci sa da oklamat nejakym odporom, potom by bol problem s kontorolou zmesi v riadacej jednotke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
306gti6 Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 zalezi kolko chces investovat.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
winco Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 Ja sa priklanam k sportovemu katu a predlzit kable od tej druhej lambdy. Neviem ci sa da oklamat nejakym odporom, potom by bol problem s kontorolou zmesi v riadacej jednotke. da sa zaslepiť ta lambda zaslepkou a niekam zavesiť alebo pripevnť mimo vyfuku a RJ nebude robiť problemy ... a spodna lambda nema nič spoločne s kontrolou zmesi ona len kontroluje činnosť katalizatoru, zmes kontroluje a davkuje horna lambda ta čo je pred katom ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lacek206 Posted December 18, 2010 Author Share Posted December 18, 2010 No investícia sa tíká len zvodov vyrobených na mieru bez KAT-u s dvoma lambda sondamy zvyšok systému už mám na aute ťiež výrobený na mieru z nereze od zvodov až po koniec bez stredového tlmiča so zväčšením priemerom potrubia na 50mm a koncovým tlmičom ťiež z nereze to všetko na mieru chýbajú my už len zvody bez KAT-u Po vybraťí katalyzátora bude treba do systému namiesto neho pridať stredový tlmič alebo nie ??? (pre protitlak) Dikes za radu !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
306gti6 Posted December 18, 2010 Share Posted December 18, 2010 ja mam vyfuk od zvodou po konec robeny na zakazku od http://a-m-a.sk/ a nemam sa co stazovat narast vykonu mam 14Ps a 10Nm vyslo ma to 450€..... a zvody by vysli podobne len ja uz nerezove a ladene mam.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lacek206 Posted December 18, 2010 Author Share Posted December 18, 2010 Mám ťiež od nich CatBack a teraz špekulujem zvody ťiež od nich ale bez KAT-u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
winco Posted December 18, 2010 Share Posted December 18, 2010 ja mam vyfuk od zvodou po konec robeny na zakazku od http://a-m-a.sk/ a nemam sa co stazovat narast vykonu mam 14Ps a 10Nm vyslo ma to 450€..... a zvody by vysli podobne len ja uz nerezove a ladene mam.. za 450€ máš komplet vyfuk od zvodov až po konec,?? mne odpisali že zvody 400€ stred asi 150€ a keby chcem tak ešte 180 za športovy kat keby chcem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
306gti6 Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 ja som to mal vybavene cez kamosa a vtej cene 450€ bolo aj meranie vykonu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lacek206 Posted January 3, 2011 Author Share Posted January 3, 2011 Ešťe je tu jedna alternatíva a to taká že by som teda dal spraviť tie športové zvody na mieru ako som uvažoval stím rozdielom že som pôvodne uvažoval o úplnom vyradení KAT-u zo systému (druhá lambda by bola zaslepené záslepkou) a tá druhá alternatíva by bola že by sa namiesto sériového KAT-u pridal do systému športový katalyzátor (bez záslepky na lambdu-plne funkčná) Len otázka je že či by sa dali lambdy poťiahnúť až pod podlahu auta niekde za nápravnicu pretože jedine tam by bolo miesto pre športový katalyzátor, kedže tesne za zvodamy ani v ich okolí by už nemohol byť a najbližšie voľné miesto by bolo až pod podlahou niekde za nápravnicou jedine, čo si o tom myslíte, je to reálné A ako by sa potom dali vyriešiť tie lambdy aby sa dali pozapájaž do systému ako v sérii (dĺžka kábeláže) Vďaka za pomoc, radu, pripomienku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lacek206 Posted January 6, 2011 Author Share Posted January 6, 2011 Čo si o tom myslíte ktoré riešenie je lepšie športové zvody bez KAT-u alebo so športovým KAT-om, poradťe, pomôžťe vyjadriťe svoje názory na to Dikes... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
winco Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 chceš to počuť ešte raz??? ked ti nezaleži na emisiach tak bez katu, ked chceš emisie splňať tak daj kat je to čisto len na tebe...všetko ma svoje pre a proti ale najlepšie na vykon by bolo asi bez katu už len to že kat máš dalšie kila naviše čo musiš so sebou ťahať Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pretekar Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Urcite je lepsie bez katu ale co sy tyka vykonu tak dobry sportovy kat zoberie max 2-3 kone, tak si vyber. Odskusane na turbomotore. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lacek206 Posted January 6, 2011 Author Share Posted January 6, 2011 Ja by som aj dal ten športový KAT len by sa musel prešťahovať pod auto, podlahu niekde za nápravnicu ale to by nebol problém, len ako tam poťiahnúť tu jednu lambdu (tú druhú) neviem či by jej tam dočiahli káble a samozrejme by som rátal aj že by to bola tá finančne nákladnejšia položka ale zas by bol pokoj s EK (emisie) dúfám že by RJ motora nevadil ten športový KAT a lambda by ho vyhodnocovala na 100% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.