Achilo Odesláno 12. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2010 Zdravím dnes jsem si nechal změřit napětí na baterce kvůli výdrži a s vyplim motorem tam mám 12,7V při nastartovanym 13,8V známej co mi to měřil říkal ,že je to málo ,že bych měl mít alespoň 14,5V .Tak se chci zeptat jestli je to správně a jestli oprava spočívá ve vyčištění alternátoru (případně v jiný jeho opravě kdyby se našlo).dík za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 12. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2010 S tou \"opravou\" ti nepomůžu, jen ti mohu říct, že mám ten samý motor, 44Ah baterku a na svorkách 14.28 V. S těmi 14.5 V, nevím, nevím. Mě osobně to teda nezlobí, jelikož jezdím spíše krátké trasy, tak každý 1/4 rok baterku vyndám a nabiju na nabíječce a bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Achilo Odesláno 12. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2010 to se mi zdá právě dost často každejch 1/4 roku a právě že krátký trasy by tomu taky měli vadit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 12. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2010 Tak já jedu akorát v pátek 15 km a v neděli 15 km, takže převážně to stojí a vybíjí se. Proto dobíjím \"ručně\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.