Achilo Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 Zdravím dnes jsem si nechal změřit napětí na baterce kvůli výdrži a s vyplim motorem tam mám 12,7V při nastartovanym 13,8V známej co mi to měřil říkal ,že je to málo ,že bych měl mít alespoň 14,5V .Tak se chci zeptat jestli je to správně a jestli oprava spočívá ve vyčištění alternátoru (případně v jiný jeho opravě kdyby se našlo).dík za odpověď Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAJA106 Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 S tou \"opravou\" ti nepomůžu, jen ti mohu říct, že mám ten samý motor, 44Ah baterku a na svorkách 14.28 V. S těmi 14.5 V, nevím, nevím. Mě osobně to teda nezlobí, jelikož jezdím spíše krátké trasy, tak každý 1/4 rok baterku vyndám a nabiju na nabíječce a bez problémů. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achilo Posted December 12, 2010 Author Share Posted December 12, 2010 to se mi zdá právě dost často každejch 1/4 roku a právě že krátký trasy by tomu taky měli vadit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAJA106 Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 Tak já jedu akorát v pátek 15 km a v neděli 15 km, takže převážně to stojí a vybíjí se. Proto dobíjím \"ručně\". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.