Jump to content

Motor


Tomajda1
 Share

Recommended Posts

Mám dotaz ohledně P807 2,2hdi,2005,90000km.

Stává se mi při jízdě,nezáleží jak dlouhou,někdy 100km,někdy 20km,že mi auto přestane jet,vůbec nereaguje na plynový pedál ani na tempomat.Po chvíli se auto zase chytne a jede jak splašený.Už jsem byl i v servisu,tam mi vyčistili palivovou soustavu a řekli,že na Dia je vše OK,ale auto zlobí stále.Už jsem si tady něco podobného přečetl,ale mě auto nic nehlásí.Tak díky za rady

Link to comment
Share on other sites

Ja neco podobneho. Zadna kontrolka ani hlaska. Presto kazdych 400 az 500km bez varovani ztrata vykonu, max 25km/h, na volnobeh houpave otacky a spousta bileho koure. Takto priskoky cca 13km, nekdy nutno i vypnou motor a pak ok. Voda i olej absolutne bez ubytku. Mam ted 167 tis km a posledni dobu hlavne po meste. Servis vycistil vahu vzduchu, erg a podtlaky plus novy vzdudchovy filtr. A lepsi! Mam ale pocit ze se vyresil dusledek a ne pricina - dalsi krok v patrani bude pak ten magickej fap (vymena nebo off). Ted jsem ujel od opravy jen 600km, ale mel jsem pocit ze pri magickych 400km se to zase trochu ozvalo, budu jeste zkoumat...

Link to comment
Share on other sites

Jojo.Prisel jsem domu na kafe a na obed:D

Ted tam ctu ze to dela nepravidelne.Takze jev zalezi spis na tipu jizdy a mozna taky na prostredi(vlhko ...)

Je jasne ze nejlehsi je sednout do auti a jezdit pokud se to nevyvola a v tom momente okamzite merit parametry.

Muzou to byt ruzne veci.

Treba se zavre z nejakeho duvodu privod vzduchu a treba privod nafty,nebo nouzak z duvodu spatneho stavu FAP.

Ale ten by to zas delal porad.

Takze se drzime porad hesla Peugeot-auto ktere zije svym zivotem.Coz znamena ze si dela nekdy co chce.Ale zatim se nenasel motor s kterym si neporadime,no ne:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Takže k upřesnění,auto jsem koupil v srpnu v bazaru dovoz N,naj.88000km,prvně se mi to stalo až v říjnu cca po 100km,pak dlouho nic,asi měsíc na to jsem jel cca 500km a zase problém,ale asi až po400km,vždycky pár km to zlobilo,auto cukalo,zajímavé,že na neutral se motor nechal vytočit na max,ale při zařazení to prostě nejelo.Naposledy,než jsem teda jel do servisu,to udělalo cca po 20km a už to nepřestalo,i druhý den když jsem auto nastartoval tak jsem tak tak dojel do servisu,auto nejelo víc jak 20km/h.V servisu udělali co jsem popisoval,je pravda,že mi řekli,že jsem měl v palivovým filtru šponky a že do budoucna asi budu mít problém s čerpadlem.Každopádně auto mi vrátili s tím že dia je ok.Po servise to chvíli jezdilo bez problémů,ale teď už zase nejistota,sem tam si to cukne.

Zkusil jsem teď taky natankovat Verva diesel a zatím na prvních 50km dobrý.Spotřebu mám teď v zimě 10,8l,ale jezdím jenom po městě a do práce cca 7km.

Link to comment
Share on other sites

Co si to tu davate za tajne rady? :-)

Ja jdu koncem ledna na STK, takze do te doby budu dale monitorovat chovani auta.

Uvidim jake chyby zase naskacou na DIA. Pozadam nekoho tady na forum pak o pomoc (budu se revansovat !) abych vedel co DIA hlasi a mohl oponovat servisu - servisaci jsou ale v pohode, je dobre ale mit svuj nazor.

Mam pocit ze i ted budu mit kazdych 400 km neco jako nouzak (jako i predtim).

Doted jsem byl odpurce toho dat fap pryc, ted to ale preci jen vazne zvazuji.

Jenze co kdyz je to neco jineho - treba ta palivova soustava ... ale ja naftu kupuju znackovou (jenze v cechach clovek nikdy nevi ...).

Pristi auto bude zase starej dobrej benzin a bez preplnovani !

Link to comment
Share on other sites

P807 je taky moje první nafta,předtím R.Laguna 1998 1,8 16v

koupeno při 98000km,najeto 155000 a žádný problémy,velice spolehlivé auto.

Bohužel děti rostou a už jsme se nějak nevešli,já mám 2m,sedačka na doraz a vzadu místa moc nezbývalo.

807.je na prostor úžasná,žádný krčení,pro každěho místa až až.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Rovnaký problém som mal ja na 2.0Hdi. Blbnú tie podtlakové ventily co ovládajú výrivé klapky na saní. Malo by stacit vymenit tie ventily sú umiestné na lavej strane pod baterkou. ked ventilu zacne preskakovat zacne privierat klapku tým pádom nejde vzduch od intercoolera do motora a robí to presne tie veci co si písal. A navyše táto závada sa nedá zistit na diagnostike a po vypnutí motora sa klapky otvoria takze kým sa niekto dostane k tejto moznosti to trvá.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...