Ondrík Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 neviem ako vám,ale ja som môjmu Peugeotu 309 karburátor 1,3l 47 kW rv.1987 napočítal spotrebu okolo 8 litrov na vzdialenosť 100Km.Jazdím večšinou mimo mesta rýchlostou 90 občas 110km/h .čo si myslím že je dosť vela.Alebo je to normálka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N3R3Z Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 Taky mám karbec a taky to tak žere... v zimě je to holt horší... musíš dýl jezdit na sytič, takže na spotřebě se to projeví... já už teda dlouho spotřebu nepočítal, teď mám špatný i těsnění na ventilech, tak to žere i olej, možná i ta spotřeba stoupla... ale 8l/100 je na karbec normálka (kdyžtak mám 1.4 1360ccm 47kw - kód motoru K1G, karburátor mám momentálně Weber) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondrík Posted December 10, 2010 Author Share Posted December 10, 2010 myslel som že sa s tým dá volačo spraviť veď švagrov 406 šesťvalec má rovnakú spotrebu. ja mám G1A a zdá sa mi že mám taktiež Weber.Trocha závidím tým čo vedia s nafťákom spraviť spotrebu pod 5 l Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N3R3Z Posted December 10, 2010 Share Posted December 10, 2010 s naftou to není nic těžkýho holt u karbecu jsou otáčky úměrný spotřebě Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondrík Posted January 2, 2011 Author Share Posted January 2, 2011 dostal som taký nápad . neviem aký je rozdiel v motore zo vstrekovaním a kaburátorom.Nebolo by možné jednoducho nahradiť karurátor vstrekovaním?myslím ten istý motor,iba odstrániť karbec a namontovať vstrekovaciu jednotku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N3R3Z Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 určitě to možný je, jen k tom musíš natáhnout a připojit jednotku... ale jinak to není nic nereálnýho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondrík Posted January 11, 2011 Author Share Posted January 11, 2011 tak dajme tomu že by som splašil vstrekovanie z Peugeot 205.Ako to s tým je?Potrebujem vstrekovanie z motora rovnakého objemu?čo je trba vymeniť na aute? Bude treba to dať do servisu aby to napichli na počítač?alebo sa to dá spraviť aj doma na dvore?Prepáčte za toľko otázok:D ale keby na ne niekto poznal odpovede,poprosil by som ho aby sa podelil ďakujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
riderRLM Posted January 13, 2011 Share Posted January 13, 2011 tak dajme tomu že by som splašil vstrekovanie z Peugeot 205.Ako to s tým je?Potrebujem vstrekovanie z motora rovnakého objemu?čo je trba vymeniť na aute? Bude treba to dať do servisu aby to napichli na počítač?alebo sa to dá spraviť aj doma na dvore?Prepáčte za toľko otázok:D ale keby na ne niekto poznal odpovede,poprosil by som ho aby sa podelil ďakujem jj potrebujes vstrekovanie s toho isteho motoru (najednoduchsie bez komplikacii) a potrebujes to proste len prehadzat a natiahnut zvezok kablov novych na riadiacu ktoru si tiez budes musiet zobrat s toho druheho auta:) a na diagnostiku na pocitac to auto nedas... ale tieto riadiace jednotky maju autodiagnostiku co jest vyblikanie ak si o tom uz daco pocul ale to iba ak by ti chybove hlasky pisalo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondrík Posted January 13, 2011 Author Share Posted January 13, 2011 no to je pre mňa skvelá správa fakt si ma potešil ! aspoň o tom už mám aký taký obraz.Lenže čo ak nezoženiem to vstrekovanie z rovnákeho motora? a bol by z Peugeot 204 alebo z 405?:Dalebo niečo podobné?..nemôže byť z motora iného objemu? A ešte otázočka čo je riadiaca jednotka? je to ten panel ktorý je za poistkami pod volantom na lavo od volantu?Takže riadiaca jednotka a vstrekovanie musia byť z jedného auta OK:). díky moc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N3R3Z Posted January 14, 2011 Share Posted January 14, 2011 Musí to být z TU3 motoru(1.4)... dá se najít v: 106, 205, 309, 306, 405, myslím i v Citröenech ZX, AX viz: http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_TU_engine Řídící jednotka je schovaná v palubce - když otevřeš velkej kastlík u spolujezdce, tak je vevnitř navrchu ještě takový plastový kryt, pod který se montuje ŘJ Podle štítku na motoru si můžeš najít, jaký přesně typ motoru to je, pomocí téhle tabulky: http://www.205gti.com/techchassisnr.htm Ale být tebou to radši svěřím do ruk někomu, kdo tomu rozumí Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.