moskyt Odesláno 9. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2010 zdravim. takze nasiel som bielu emulziu na vcku od oleja. z vyfuku ide biely husty dym. predpokladam to na tesnenie pod hlavou alebo mozeby vadna cela hlava alebo nedajboze aj blok motora? v akych cenovych relaciach sa pohybuje tieto casti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2010 bílá emulze na víčku je v zimě při studeném motoru normální, jestli jde i po zahřátí bílý dým, bude to, co píšeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
What the Hell... Odesláno 9. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2010 to je tesneni pod hlavou,postupne se ti bude ztracet i voda...Mrkni na auto kelly tam jsou celkem v poho a dovis se vse potrebne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 9. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2010 v prvom rade si pozry či ti ubúda chladiaca kvapalina. Ak nie tak sa drž toho čo ti napísal Ozzy. Je to normálny jav v zime, ak ti teda neubúda tá chladiaca kvapalina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakstone406 Odesláno 9. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2010 Ahoj. Olej je čistej? Víčko emulze - zima a krátký jízdy v zimě - normální, pokud se neztrácí voda - co turbo? Ale záleží jak to kouří? Olej neubývá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 9. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2010 Co máš za motor? Třeba 1.6i BDY má nelévací hrdlo oleje separovaný od bloku motoru. Takovej blbej trychtýř s víčkem a hromadou hadic. Tam se mi v zimě stávalo naprosto běžně, že v něm byly kila bílýho sajrajtu a motor byl v cajku;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moskyt Odesláno 17. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 je to motor 1,6 benzin. kuri vyborne. voda sa straca. olej vyzera byt cisty, akurat ta emulzija na viecku je. Vie niekto percentualne vyjadrit pravdepodobnost problemu: Tesnenie pod hlavou Hlava ako taka alebo blok motora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2010 takový se ještě nenarodil, co by hodil procenta,ta emulze na víčku je i při zahřátém motoru??,chce to ujet cca 50 km v těchto mrazech, aby emulze zmizla, když to pořád spaluje vodu, tak rozebrat--co jiného se dá dělat [upravil dne 17/12/10 15:51 ozzy56] [upravil dne 17/12/10 15:58 ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blue Thunder Odesláno 10. únor 2011 Sdílet Odesláno 10. únor 2011 Nejpravděpodobnější asi bude to těsnění. Abys zjistil blok, nebo hlavu (a opravil), musí stejně tak jako tak hlava dolů, takže jak píše ozzy56. Bez demontáže maximálně natlakovat systém (max. 1 bar), únik bude do oleje(\"míň %\") nebo do spalovacího prostoru(\"víc%, a máš je tam, %). Tím ale vlastně jen zjistíš, že to neteče ven, a nic podstatného, takže jak píše ozzy56:)Když se Tě ptají, jak to kouří, myslí \"ako to dýme, nie ako to kúri.\":D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 10. únor 2011 Sdílet Odesláno 10. únor 2011 Nejdriv to cely prohlidni, jestli netece treba vodni cerpadlo, nebo nejaky spoj hadic nebo neco jinyho. At z toho tu hlavu nesundavas zbytecne. Taky se muze dostavat voda do oleje pres vymenik pod olejevym filtrem, jestli teda na tom motoru je. Mel jsem motor DDZ a taky se v nem ten bilej sliz delal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasekk Odesláno 10. únor 2011 Sdílet Odesláno 10. únor 2011 Zdravým Peugeotáky mám ten stejný problém bílá emulze ,hustý bílý dým,voda se neztrácí,Žere olej HODNĚ . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasekk Odesláno 10. únor 2011 Sdílet Odesláno 10. únor 2011 Peugeot 405GRI 1,6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 10. únor 2011 Sdílet Odesláno 10. únor 2011 Pravdepodobne piestne krúžky už budú v ťahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
573v0 Odesláno 14. únor 2011 Sdílet Odesláno 14. únor 2011 Zdravím, v súvislosti s tou spotrebou oleja som sa v príručke dočítal, že priemerná spotreba oleja pri vznetových motoroch je 1l/1000km, pri zážihových 0,5l/1000km. Čo si o tom myslíte? Nechcelo sa mi tomu veriť, mne to žerie na vznetovom tak 0,3l/1000km a to si občas nájdem pod autom pár kvapiek oleja a presakuje aj cez tesnenie pod hlavou. V prílohe je napísaný údaj o spotrebe oleja pre vznetový motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasekk Odesláno 14. únor 2011 Sdílet Odesláno 14. únor 2011 Ahoj ten 1litr na1000KM asi dolevám ale to není normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 15. únor 2011 Sdílet Odesláno 15. únor 2011 výrobci úmyslně píší větší spotřebu oleje než pak je ve skutečnosti...,snad z důvodů pozdějších možných reklamací, ale obvyklá spotřeba oleje je od výměny do výměny (cca 15 tisíc km) že se nedolívá, to neznamená,že motor olej nebere, prostě spálí za tu dobu množství od max. po min. na měrce spotřebu do půl litru na 1000km není třeba řešit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.