moskyt Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 zdravim. takze nasiel som bielu emulziu na vcku od oleja. z vyfuku ide biely husty dym. predpokladam to na tesnenie pod hlavou alebo mozeby vadna cela hlava alebo nedajboze aj blok motora? v akych cenovych relaciach sa pohybuje tieto casti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 bílá emulze na víčku je v zimě při studeném motoru normální, jestli jde i po zahřátí bílý dým, bude to, co píšeš Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
What the Hell... Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 to je tesneni pod hlavou,postupne se ti bude ztracet i voda...Mrkni na auto kelly tam jsou celkem v poho a dovis se vse potrebne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marko306 Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 v prvom rade si pozry či ti ubúda chladiaca kvapalina. Ak nie tak sa drž toho čo ti napísal Ozzy. Je to normálny jav v zime, ak ti teda neubúda tá chladiaca kvapalina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakstone406 Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 Ahoj. Olej je čistej? Víčko emulze - zima a krátký jízdy v zimě - normální, pokud se neztrácí voda - co turbo? Ale záleží jak to kouří? Olej neubývá? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maverick Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 Co máš za motor? Třeba 1.6i BDY má nelévací hrdlo oleje separovaný od bloku motoru. Takovej blbej trychtýř s víčkem a hromadou hadic. Tam se mi v zimě stávalo naprosto běžně, že v něm byly kila bílýho sajrajtu a motor byl v cajku;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moskyt Posted December 17, 2010 Author Share Posted December 17, 2010 je to motor 1,6 benzin. kuri vyborne. voda sa straca. olej vyzera byt cisty, akurat ta emulzija na viecku je. Vie niekto percentualne vyjadrit pravdepodobnost problemu: Tesnenie pod hlavou Hlava ako taka alebo blok motora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 takový se ještě nenarodil, co by hodil procenta,ta emulze na víčku je i při zahřátém motoru??,chce to ujet cca 50 km v těchto mrazech, aby emulze zmizla, když to pořád spaluje vodu, tak rozebrat--co jiného se dá dělat [upravil dne 17/12/10 15:51 ozzy56] [upravil dne 17/12/10 15:58 ozzy56] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Thunder Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 Nejpravděpodobnější asi bude to těsnění. Abys zjistil blok, nebo hlavu (a opravil), musí stejně tak jako tak hlava dolů, takže jak píše ozzy56. Bez demontáže maximálně natlakovat systém (max. 1 bar), únik bude do oleje(\"míň %\") nebo do spalovacího prostoru(\"víc%, a máš je tam, %). Tím ale vlastně jen zjistíš, že to neteče ven, a nic podstatného, takže jak píše ozzy56:)Když se Tě ptají, jak to kouří, myslí \"ako to dýme, nie ako to kúri.\":D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benžík Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 Nejdriv to cely prohlidni, jestli netece treba vodni cerpadlo, nebo nejaky spoj hadic nebo neco jinyho. At z toho tu hlavu nesundavas zbytecne. Taky se muze dostavat voda do oleje pres vymenik pod olejevym filtrem, jestli teda na tom motoru je. Mel jsem motor DDZ a taky se v nem ten bilej sliz delal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasekk Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 Zdravým Peugeotáky mám ten stejný problém bílá emulze ,hustý bílý dým,voda se neztrácí,Žere olej HODNĚ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasekk Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 Peugeot 405GRI 1,6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marko306 Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 Pravdepodobne piestne krúžky už budú v ťahu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
573v0 Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Zdravím, v súvislosti s tou spotrebou oleja som sa v príručke dočítal, že priemerná spotreba oleja pri vznetových motoroch je 1l/1000km, pri zážihových 0,5l/1000km. Čo si o tom myslíte? Nechcelo sa mi tomu veriť, mne to žerie na vznetovom tak 0,3l/1000km a to si občas nájdem pod autom pár kvapiek oleja a presakuje aj cez tesnenie pod hlavou. V prílohe je napísaný údaj o spotrebe oleja pre vznetový motor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasekk Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Ahoj ten 1litr na1000KM asi dolevám ale to není normální. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 výrobci úmyslně píší větší spotřebu oleje než pak je ve skutečnosti...,snad z důvodů pozdějších možných reklamací, ale obvyklá spotřeba oleje je od výměny do výměny (cca 15 tisíc km) že se nedolívá, to neznamená,že motor olej nebere, prostě spálí za tu dobu množství od max. po min. na měrce spotřebu do půl litru na 1000km není třeba řešit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.