Portalek Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Ahoj, Mám problém s mojí 306tkou, po zahřátí (někdy to trvá i 50km), když chci třeba zrychlit, tak úplně cukne jako kdyby se odpojilo zapalování nebo něco podobného (není to tak plynulé jako ubrání plynu). trvá to jen zlomek sekundy a pak zase jede. Neměl někdo podobný problém? Čím by to asi mohlo být? Dík za případné rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MilanF1 Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Doplň ještě motorizaci, poté kolegové poradí jistě snáz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portalek Posted December 8, 2010 Author Share Posted December 8, 2010 je to GTi-6 nový model Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 VIN nebo tip civky. Spis bych ale sel na diag at to zmeri poradne. [upravil dne 8/12/10 20:55 straki007] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portalek Posted December 8, 2010 Author Share Posted December 8, 2010 VF37CRFSW32164203 na diagnostice to bylo a mechanik říkal, že ty hodnoty jsou dobré... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danoš306 Posted December 10, 2010 Share Posted December 10, 2010 svicky a filtry si menil kdy?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portalek Posted December 11, 2010 Author Share Posted December 11, 2010 svicky jsou tam iridiove asi 20.000km a palivovy filtr jsem menil ted. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
feriic Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 Ja mam podobny problem ale s 1,6.Start s vynechanim a trochou plynu ok ale nasledna jizda po ohrati na volnobehu byla cukatura neustaly vzdechani az do celkovyho chcipnuti bez rosviceni kontrolky motoru.Starter toci ale neni slyset jak nabehne cerpadlo.Chci se jen zeptat ma to nabehnuti kontrolky motoru zavislost na cerpadle?Baterka,filtry,svice ok.Do cerpadla nejde napeti,kontrokka motoru je zhasla...Diky za rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portalek Posted February 1, 2011 Author Share Posted February 1, 2011 Tak nakonec to bylo těma svíčkama. DENSO IRIDIUM POWER vydržely cca 20.000km ze 100.000km které měly. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.