Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

vzduchovy filter 406 benzin.


martis

Recommended Posts

ahojte rozmyslam nad kupou vzduchoveho filtra k&N ale neviem sa rozhodnut ktory by bol lepsi ci ten co sa montuje priamo do airboxu,ale (hrusku). na airboxe ma aj rezonator, ked dam dole samotny rezonator motor ma krasny hruby zvuk,ale huci to az velmi velmi vela. preto rozmyslam nad kupou filtra.

chcel by som dostat auta aspon podobny zvuk ako je na tom videu

mam 2.0 16v 99kw. :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

origo box je nejakym zpusobem spocitanej (delka, prurez atd.) kuzelem si vetsinou jen pohorsis (nedokonale stineni tepla atd.) a zvuk na aute nejezdi, funguje jen jako placebo efekt podle rovnice: vice to rve = zda se mi, ze to jede lip :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

origo box je nejakym zpusobem spocitanej (delka, prurez atd.) kuzelem si vetsinou jen pohorsis (nedokonale stineni tepla atd.) a zvuk na aute nejezdi, funguje jen jako placebo efekt podle rovnice: vice to rve = zda se mi, ze to jede lip :D

nemůžu souhlasit...možná v některých případech...lidi co koukaj na budíky to poznají...já mám kužel a motor jde o proti seriovému filtru lépe a ochotněji do otáček s tím že má i pěkný zvuk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a s tím pro změnu zase nemůžu souhlasit já. Bez úpravy SW v ŘJ ( a tím nemyslím nahrání \"univerzálních\" map, ale reálná úprava odrážející naměřené hodnoty ) je dost nepravděpodobné, že by se vůbec výkon udržel na původních hodnotách a když ano tak s dost nepříjemnými dírami v rozsahu otáček. To už vůbec nemluvím o tom , že aby výkon po zahřátí výrazně nepoklesl musíš minimálně zajistit studený vzduch tedy důkladně oddělit od motorové části a přivést čerstvý vzduch. Což znamená udělat nový air box. Univerzální hríbek a ještě připláclej vedle bloku ( nebo odstíněnej kusem plechu je s prominutím k pousmámí.

Měřitelného pozitivního výsledku bez měření na brzdě s úpravami map... se dá dosáhnout maximálně s propustnějším filtrem v původním boxu, navíc cena se relativně brzy vrátí díky jeho pratelnosti ( ale samozřejmě něco stojí roztok a něco olej na následné napuštění ) nicméně i v tomhle případě je to na hranici chyby při měření, ale něco tam je.

Zázraky se prostě nedějí a tímhle způsobem už vůbec ne.... koukat na budíky můžeš jak chceš, ale kdybys viděl graf z brzdy ještě tentýž den vytáhneš původní air-box. Nakonec by to nebyla ani první ani poslední zkušenost tohohle druhu taky na fóru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nepoznal jsem rozdil ve vykonu po instalaci hribku HPS oproti serii. Jedine, co je trosku znat jsou drobne diry, ktere nahrazoval rezonator, ale to je tak minimalni, ze to nema vliv, taky zalezi na zahybech a opiuzitych trubkach, kratke, dlouhe, siroke, uzke......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemůžu souhlasit...možná v některých případech...lidi co koukaj na budíky to poznají...já mám kužel a motor jde o proti seriovému filtru lépe a ochotněji do otáček s tím že má i pěkný zvuk.

a co z budiku vykoukas ? jak psal koblih69, neco by se dalo mozna poznat na brzde, ale nic zavratnyho to nebude

Mel jsem na svoji 1.8 16V hribek od K&N primo na klapce sani, byl odstinenej, privedena hadice pro cerstvy vzduch od podnarazniku (vystrcena a otocena proti proudu vzduchu) a po odzkouseni behem 14ti dnu dovoleny na jihu Francie jsem ho vyhodil - hadej proc :D Bucelo to jako krava, absolutne netahlo, zvlast pri rozjezdu, kdy nebyl dostatecny prisun studeneho vzduchu, katastrofa, na zpatecni ceste jsem mel fakt chut to vyhodit a jen proto, ze jsem nemel s sebou origo airbox, jsem to neudelal.

Nouzove pak putoval hribek dovnitr origo filtr boxu a nakonec jsem ho nahradil obdelnikovou vlozkou K&N

Rozdil oproti papiraku pocituju az tak od 4000 otacek vyse, s papirakem se motoru pres 5000 uz moc nechtelo ,s K&N jde na 6200 bez problemu, tam je to citit, ale jinej rozdil v normalnim jizdnim rezimu fakt nepozoruju (a to najezdim cca 35-40tis km rocne, takze v aute travim dost casu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...