martis Odesláno 7. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2010 ahojte rozmyslam nad kupou vzduchoveho filtra k&N ale neviem sa rozhodnut ktory by bol lepsi ci ten co sa montuje priamo do airboxu,ale (hrusku). na airboxe ma aj rezonator, ked dam dole samotny rezonator motor ma krasny hruby zvuk,ale huci to az velmi velmi vela. preto rozmyslam nad kupou filtra. chcel by som dostat auta aspon podobny zvuk ako je na tom videu mam 2.0 16v 99kw. :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 8. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2010 vlozku do origo airboxu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 8. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2010 martis: na videu je V6 to asi mluvi za vše... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JardaMoj Odesláno 8. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2010 martis: na videu je V6 to asi mluvi za vše... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 8. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2010 JardaMoj: už by si mel začít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 8. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2010 vlozku do origo airboxu Souhlas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusko201 Odesláno 8. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2010 vlozku do origo airboxu lepsi je origo ci Hruska ?? ako to vy vidite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strejdakopec Odesláno 8. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2010 za mě kužel...kvůli zvuku ale kvůli údržbě a jednoduchosti vložku...dáš kužel a musíš řešit odstínění a přísun ¨studeného¨ vzduchu což při airboxu máš většinou už vyřešený ale nedostaneš pěknej zvuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 8. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2010 origo box je nejakym zpusobem spocitanej (delka, prurez atd.) kuzelem si vetsinou jen pohorsis (nedokonale stineni tepla atd.) a zvuk na aute nejezdi, funguje jen jako placebo efekt podle rovnice: vice to rve = zda se mi, ze to jede lip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strejdakopec Odesláno 8. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2010 origo box je nejakym zpusobem spocitanej (delka, prurez atd.) kuzelem si vetsinou jen pohorsis (nedokonale stineni tepla atd.) a zvuk na aute nejezdi, funguje jen jako placebo efekt podle rovnice: vice to rve = zda se mi, ze to jede lip nemůžu souhlasit...možná v některých případech...lidi co koukaj na budíky to poznají...já mám kužel a motor jde o proti seriovému filtru lépe a ochotněji do otáček s tím že má i pěkný zvuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 8. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2010 No a s tím pro změnu zase nemůžu souhlasit já. Bez úpravy SW v ŘJ ( a tím nemyslím nahrání \"univerzálních\" map, ale reálná úprava odrážející naměřené hodnoty ) je dost nepravděpodobné, že by se vůbec výkon udržel na původních hodnotách a když ano tak s dost nepříjemnými dírami v rozsahu otáček. To už vůbec nemluvím o tom , že aby výkon po zahřátí výrazně nepoklesl musíš minimálně zajistit studený vzduch tedy důkladně oddělit od motorové části a přivést čerstvý vzduch. Což znamená udělat nový air box. Univerzální hríbek a ještě připláclej vedle bloku ( nebo odstíněnej kusem plechu je s prominutím k pousmámí. Měřitelného pozitivního výsledku bez měření na brzdě s úpravami map... se dá dosáhnout maximálně s propustnějším filtrem v původním boxu, navíc cena se relativně brzy vrátí díky jeho pratelnosti ( ale samozřejmě něco stojí roztok a něco olej na následné napuštění ) nicméně i v tomhle případě je to na hranici chyby při měření, ale něco tam je. Zázraky se prostě nedějí a tímhle způsobem už vůbec ne.... koukat na budíky můžeš jak chceš, ale kdybys viděl graf z brzdy ještě tentýž den vytáhneš původní air-box. Nakonec by to nebyla ani první ani poslední zkušenost tohohle druhu taky na fóru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 9. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2010 nepoznal jsem rozdil ve vykonu po instalaci hribku HPS oproti serii. Jedine, co je trosku znat jsou drobne diry, ktere nahrazoval rezonator, ale to je tak minimalni, ze to nema vliv, taky zalezi na zahybech a opiuzitych trubkach, kratke, dlouhe, siroke, uzke...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 9. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2010 nemůžu souhlasit...možná v některých případech...lidi co koukaj na budíky to poznají...já mám kužel a motor jde o proti seriovému filtru lépe a ochotněji do otáček s tím že má i pěkný zvuk. a co z budiku vykoukas ? jak psal koblih69, neco by se dalo mozna poznat na brzde, ale nic zavratnyho to nebude Mel jsem na svoji 1.8 16V hribek od K&N primo na klapce sani, byl odstinenej, privedena hadice pro cerstvy vzduch od podnarazniku (vystrcena a otocena proti proudu vzduchu) a po odzkouseni behem 14ti dnu dovoleny na jihu Francie jsem ho vyhodil - hadej proc Bucelo to jako krava, absolutne netahlo, zvlast pri rozjezdu, kdy nebyl dostatecny prisun studeneho vzduchu, katastrofa, na zpatecni ceste jsem mel fakt chut to vyhodit a jen proto, ze jsem nemel s sebou origo airbox, jsem to neudelal. Nouzove pak putoval hribek dovnitr origo filtr boxu a nakonec jsem ho nahradil obdelnikovou vlozkou K&N Rozdil oproti papiraku pocituju az tak od 4000 otacek vyse, s papirakem se motoru pres 5000 uz moc nechtelo ,s K&N jde na 6200 bez problemu, tam je to citit, ale jinej rozdil v normalnim jizdnim rezimu fakt nepozoruju (a to najezdim cca 35-40tis km rocne, takze v aute travim dost casu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 10. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2010 ja to citim od 5000 do 6800 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.