Lord Back Odesláno 6. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 Dobrej, zdravím všechny, má 2,1 td ma nějakej problém, když jí nastartuji tak jde normálně jede taky úplně normálně ale když na volno přidám plyn a uberu ho, tak mi jde na volnoběh na tři nebo spíš začne jeden válec vynechávat, nebo když jedu z kopce na jedničku bez plynu tak cuká jako blázen, dělá to i když někde zastavím tak začne houpat a pak se asi po minutě srovná. Ve filtrech to není ty jsou asi tři měsíce starý i ten v nádrži je úplně čistej a vždy při tom houpání otáček slyším někde jako by něco drnčelo nebo rezonovalo ale nevím odkud možná přímo z motoru. Mám nalítáno 189000 doufám že to nebude čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 6. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 ozvi se členovi comm. tohle čerpadlo lze napíchnout na diagnostiku. čerpadlo lucas epic je velmi háklivý na kvalitu nafty, zkus tam nalejt aditivum vif, jestli se chod motoru neustálí, diagu se nevyhneš. Jestli to bude čerpadlem, připrav si baťoh peněz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 6. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 to mi je jasný ale vif tam leju už asi měsíc ale vím že mi to dělal loni taky asi týden pak to přestalo ale nebyl u toho ten drnčivej zvuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 6. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 Cav nechaj si skontrolovat vstrekovace ci dobre prasia je dost mozne ze jeden nepracuje tak ako bymal. Tym by som zacal. Ja mam tiez tento problem a vstreky su uz vonku len uz sa ktomu dokopat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 6. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 jenomže průser je ten že to dneska vůbec neudělal a to jsem ho dneska týral chudáčka a jde jako před tím a to se špatně hledá chyba když teď to zrovna nedělá. Když tak dej vědět jestli ti to pomohlo že bych je nechal taky změřit ale mam doma vstřikovače z boxera 2,5td nešli by tam taky dát určitě by to pak jelo i možná víc né. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 6. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 no neviem neviem nie vstrekovac ako vstrekovac a este z 2,5td musis vediet ake to ma tlaky na vstrekovac bo ak to je viac ako 150+-5 tak ti to nepojde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 6. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 to by chtělo zjistit zítra dojedu za klukama na měření emisí, tam mají celou databázi kolik má jakýkoli auto tlaky na vstřikovače, když vidím kámošovu koktu ten měl původně 1,9tdi 74kw 245nm a nechal si tam dát vstřiky z 2,5tdi v powerdiesel, tak sice 1,9 tdi je to furt ale to auto je tak silný, že utrhl spojku a naměřili mu 330nm a je to znát. Akorát si myslím že asi utrhnout spojku není nic o co by člověk stál ale asi bych do toho taky šel, být v jeho pozici, ale s peuge jsem docela spokojený jen kdyby šel líp v malejch otáčkách ale to bohužel nejde tak se budeme muset spokojit s tím že když budeme chtít ject tak si podřadíme zase na sněhu je to výhoda že to nemá sílu v malejch ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 6. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 Mne to robyli vzduchové bubliny čo išly do čerpadla v palivovej hadici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 6. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 alebo odmeraj napetie v baterke,ked je slabe aj vtedy vynechava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 6. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 s tím ani nestraš jak mam něco dělat na palivovej soustavě tak jdu do kolen mě už vadí jen ten palivovej filtr nejradší bych tam dal obyčejnej ale zase bych neměl předehřátou naftu a mohlo by mi to někde za jízdy zamrznout a o to už vůbec nestojím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 6. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 však sa pozri pri idúcom motore,či sú neni bublinky v tej priesvitnej hadici,pred filtrom,alebo medzi filtrom a čerpadlom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 6. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 alebo odmeraj napetie v baterke,ked je slabe aj vtedy vynechava. to myslíš jako že mi nedává altík jo, je pravda že se nikdy stane že se po nastartování rozsvítí nebo spíš nezhasne kontrolka dobijení ale brknu o plyn a zhasne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 6. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 však sa pozri pri idúcom motore,či sú neni bublinky v tej priesvitnej hadici,pred filtrom,alebo medzi filtrom a čerpadlom. hned zítra na to jdu kouknout a jestli tam budou dám to do servisu. Brzdy vejfuk a palivovou soustavu fakt dělat nechci u toho akorát vyteču to pujdu rači vyndavat písty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 6. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 Treba zmerat napetie v akumulatore na volnobehu,či dobíja poriadne alternátor.Možno že aj akumulátor je na prd.alternátor musí dobíjať 14,4 V.Batéria by nemala klesnúť pod 12,8 volta,za stojacieho motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 6. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 to vše vím to můžu zítra změřit multimetr mám zítra to okouknu a dám vědět ale ráno to točí jako svině ale je pravda že to dělá když jezdím po městě a hodně startuju ale když to udělal naposled tak jsem ho projel 20km a dělal to stejně. On ten drnčivej zvuk může jít z alternátoru že jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 6. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 Silne klepanie?Nie z motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 6. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 nene jenom takovej rezonanční zvuk jako by ten motor brzdil nebo spíš jako by nevěl coby je takovej rozhádanej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 6. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 To moze robyť aj niektorá kladka na rozvodoch,alebo aj kladka na alternatore,servočerpadlo,atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 6. prosinec 2010 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 řemeny jsou nové ale kladky né a prosím nebíte mě já jen na ně neměl v tu dobu ale byly tam asi 30000km staré Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 6. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2010 Ja ta nebijem,ale takto na dialku je to tazko povedat,co mu bude.Nechcem ta krmit blbostami,ale aj ja by som zacal s tymito vecami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.